Coneixer mares soles
- Cristinaver
- :: puça
- Entrades: 5
- Membre des de: ds. març 30, 2019 9:31 am
Coneixer mares soles
Hola soc Cristina tinc bessons de 5 anys nen I nena.
M'agradaria coneixer mares amb igual situació que jo.
Fer amistat per poguer sortir porai amb els nens , totes les meves amistats porten un altre ritme de vida I aquí afegeixo que no fa gaire he trencat amb el noi que estava i necessito camviar de cares i fer coses diferents amb gent nova.
Deixo el meu tno 608954441 si algú li passa el que jo...doncs encara q costi podem esforçanse i pot ser productiu..
Ens parlem per was i aviam com va.
Ànims a totes.
M'agradaria coneixer mares amb igual situació que jo.
Fer amistat per poguer sortir porai amb els nens , totes les meves amistats porten un altre ritme de vida I aquí afegeixo que no fa gaire he trencat amb el noi que estava i necessito camviar de cares i fer coses diferents amb gent nova.
Deixo el meu tno 608954441 si algú li passa el que jo...doncs encara q costi podem esforçanse i pot ser productiu..
Ens parlem per was i aviam com va.
Ànims a totes.

Re: Coneixer mares soles
Hola, Cristina, sé que el missatge és antic però si encara estàs amb ganes de conèixer altres famílies, escriu-me un privat, estic intentant muntar alguna cosa en aquest sentit.
Una abraçada!
Mireia.
Una abraçada!
Mireia.
Hola noies.Si encara voleu quedar jo sóc la Cristina (també), mare divorciada amb nen de 10 i nena de 5 anys. Com vosaltres, les meves amistats tenen altres situacions i els caps de setmana no coincidim. Som de Barcelona. El meu núm és el 619544490. Si heu creat cap grup m'agradaria poder compartir. Gràcies.
- Cristinaver
mireiamb ha escrit:Hola, Cristina, sé que el missatge és antic però si encara estàs amb ganes de conèixer altres famílies, escriu-me un privat, estic intentant muntar alguna cosa en aquest sentit.
Una abraçada!
Mireia.
- Cristinaver
estic amb ganes de coneixer mares solas que tinguin interes amb que els nens fagin amistats i nosaltres parlem i ens coneguem..jo acabo de deixar-ho amb la parella victor i estic mes sola que la una...
Noies, us he escrit per WhatsApp a totes dues!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |