Cotxet 1ra i 2na edat tot en un??

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Petita.patufeta
Entrades: 2
Membre des de: dl. abr. 18, 2016 9:49 pm

Cotxet 1ra i 2na edat tot en un??

EntradaAutor: Petita.patufeta » dl. abr. 18, 2016 10:02 pm

Hola, serem pares d'aquí 3 mesos i no tenim clar quin cotxet comprar. A mi el que més em molesta és pensar que durant l'etapa que necessitarem cotxet n'hagi de comprar dos, ja que he vist ens molts casos que la gent acaba comprant un maclaren o similar uns mesos després d'haver-ne comprat un, ja sigui per comoditat, pes del cotxet... Algú em sabria donar un consell sobre el que feu servir, si n'heu hagut de comprar dos o que si n'hi ha algun que em pugui servir des del principi fins que el deixem en 3 anys o així??? He estat mirant forums, opinions i he trobat que hi ha gent que parla del Bugaboo Bee, algú el fa servir??? Moltes gràcies
mcg
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dl. set. 09, 2013 7:45 am

Re: Cotxet 1ra i 2na edat tot en un??

EntradaAutor: mcg » dt. abr. 19, 2016 12:44 am

Hola! Jo tinc el Bee i estic supercontenta! El fem servir des del naixement i portem 2 anys i mig i esta perfecte! Te'l rexomano al 100%, es lleuger, facil de maniobrar, aixo si no es plega de paraigues. El pes rs molt semblant al mclaren. Jo tampoc volia comprar un xl naixement i despres comorar un altre quan fos mes gran aixi qie aquest va genial! Sort en la busqueda!
usuabc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. abr. 03, 2012 3:12 pm

Re: Cotxet 1ra i 2na edat tot en un??

EntradaAutor: usuabc » dt. abr. 19, 2016 7:15 am

Nosaltres hem fet servir el Maclaren techno xlr amb els dos fills des del principi i molt bé. És un Maclaren una mica més ample i alt que els que duu la majoria de la gent, al quan se li pot acoblar un cabàs (també reclina horitzontal, és a dir pots utilitzar-lo sense cabàs), amb rodes una mica més grans també (més maniobrable) i teixits de més qualitat (està com nou, es renta i s'asseca molt bé i ràpidament).
Tinc amigues que han fet servir la versió semblant de Cybex, el Callisto també amb possibilitat de cabàs i n'estan igualment contentes.
Tots dos són tipus paraigues i el preu és menys que el Bugaboo Bee, tot i que són més cars que les cadiretes únicament de 2a edat (500-600 amb cabàs, reductor, sac, i plàstic).
Petita.patufeta
Entrades: 2
Membre des de: dl. abr. 18, 2016 9:49 pm

Re: Cotxet 1ra i 2na edat tot en un??

EntradaAutor: Petita.patufeta » dt. abr. 19, 2016 9:04 pm

Gràcies noies!! Seguirem mirant, anirem altre cop a una botiga per poder trastejar-los. Espero arribar aviat a una conclusió i decisió jeje i treure una cosa més de la llista que els mesos passen volant!! I si hi ha algú més amb diferents opinions encantada de llegir-les totes!!
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Cotxet 1ra i 2na edat tot en un??

EntradaAutor: shyla » dt. abr. 19, 2016 10:58 pm

Nosaltres tenim un inglesina avío, molt lleuger, fácil de plegar. Porta cabàs i la cadireta reclina totalment.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 502
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

Re: Cotxet 1ra i 2na edat tot en un??

EntradaAutor: Saris » dc. abr. 20, 2016 8:17 am

Jo vaig començar amb un trio, i ara veig clarament que vaig tirar els diners (ojo, que cada família és un món, i les necessitats diferents).

Al cap de 6 mesos vaig comprar el mclaren xt. El dia que tingui un segon fill, tiraré de mclaren, ja que queda completament estirat i hi pots posar reductor. Els nens hi van bé, i així podré alternar entre el gran (que encara fa servir cotxet) i el petit, que quan el gran vagi al cotxet, el portejaré.

Així que jo, ara, si fos a fer, buscaría una cadira de passeig que serveixi per recent nascuts, amb independència de la marca. Són més lleugeres, manegables i còmodes per anar a tot arreu.
Imatge Imatge
orangelittle
Entrades: 1
Membre des de: dl. abr. 18, 2016 10:08 pm

Re: Cotxet 1ra i 2na edat tot en un??

EntradaAutor: orangelittle » dt. juny 28, 2016 12:33 am

Nosaltres vam pecar de primerencs i vam comprar un tres peces que no hem gastat perquè els primers 4 mesos hem portejat el nen. Ara hem comprat un MacLaren Quest i va genial! (té 4 mesos). L'altre no volia ni veure'l i nosaltre tampoc gaire.
Ara estic segura que tiraria amb el MacLaren des del naixement!
Lila12
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dc. març 20, 2013 8:34 am

Re: Cotxet 1ra i 2na edat tot en un??

EntradaAutor: Lila12 » dt. juny 28, 2016 7:12 pm

Hola! A l'igual que la Papallona tenim un Bugaboo Bee. I el recomano 100%. L'he fer servir amb els meus dos nens. Com es porten molt poc, vaig comprar un McLaren pensant que per el "gran" estaria be... Doncs no hi ha punt de comparació en la conducció . El Bee l'entro a L'ascensor amb una ma sense esforç, impensable amb l'altre, almenys per mi. Aixi que Bee totalment. Sort!!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::