Restaurant per anar amb nen de 5anys
Restaurant per anar amb nen de 5anys
Hola noies,
Necessito la vostra ajuda!!!
Aquest diumenge vull anar a dinar amb la familia per celebrar l'aniversari de la meva mare, però m'agradaria anar a un restaurant que estigués bé per anar amb un nen de 5anys i un altre de 13 mesos (els meus nebots).
Estava mirant alguna masia, però el menú es dispara una mica de calers.....havia pensat algun restaurant-masia que potser tingués columpios o estigués a prop d'algun parc o de la natura per després anar a passejar.
Coneixeu algun lloc per els voltants de Barcelona, valles occidental,el garraf.....no sé, estic super perduda!!!
Us agraïria la vostra ajuda!!
Necessito la vostra ajuda!!!
Aquest diumenge vull anar a dinar amb la familia per celebrar l'aniversari de la meva mare, però m'agradaria anar a un restaurant que estigués bé per anar amb un nen de 5anys i un altre de 13 mesos (els meus nebots).
Estava mirant alguna masia, però el menú es dispara una mica de calers.....havia pensat algun restaurant-masia que potser tingués columpios o estigués a prop d'algun parc o de la natura per després anar a passejar.
Coneixeu algun lloc per els voltants de Barcelona, valles occidental,el garraf.....no sé, estic super perduda!!!
Us agraïria la vostra ajuda!!
06/03/14 - Inici 1ª FIV
06/06/14 - 1ª transfer
01/08/14 - 2ª transfer
06/11/14 - 3ª transfer cancel.lada
09/04/15 - Inici 2ª FIV
24/04/15 - Transfer. Bioquimic 26)
06/09/15 - Inici 3ª FIV
20/09/15 - Transfer
19/11/15 - Inici 4ª FIV
04/12/15 - Transfer
22/12/15 - Beta + 1 embrió campió!
06/06/14 - 1ª transfer
01/08/14 - 2ª transfer
06/11/14 - 3ª transfer cancel.lada
09/04/15 - Inici 2ª FIV
24/04/15 - Transfer. Bioquimic 26)
06/09/15 - Inici 3ª FIV
20/09/15 - Transfer
19/11/15 - Inici 4ª FIV
04/12/15 - Transfer
22/12/15 - Beta + 1 embrió campió!
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Re: Restaurant per anar amb nen de 5anys
I si busques restaurants amb servei de monitor infantil? Potser et serà més senzill i barat
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Re: Restaurant per anar amb nen de 5anys
Hola Cuqui, jo no hi he anat mai però amb les característiques que busques m'han parlat molt bé de la Masia Can Ametller a Sant Cugat: el cap de setmana fan menús familiars i tenen castell inflable amb monitor. Però no crec que sigui especialment barato. Mira't la web: http://canametller.com/
Re: Restaurant per anar amb nen de 5anys
Masia Can Farell (Santa Eulàlia de Ronçana) i Restaurant El Xaloc (Calders), els dos tenen monitors i zona de parc.
Re: Restaurant per anar amb nen de 5anys
Can Farell com ja t'han dit te monitors i el Restaurant Gran Olla a Granollers tambe. Aquest ultim ea buffet lliure
Re: Restaurant per anar amb nen de 5anys
Els restaurants Tapiñas (a Terrassa n'hi ha 2 i no sé si a alguna ciutat més en tenen) hi ha una sala de jocs força gran i els nens s'entretenen mentre els adults mengen. Hi ha joguines, tobogan, tele...
Sé que hi ha menús i carta. Es menja bé.
Sé que hi ha menús i carta. Es menja bé.
Re: Restaurant per anar amb nen de 5anys
Gràcies noies!! Em miraré tots els que dieu. Això de monitor no sé com va, jo havia pensat un lloc per dinar que tingués algo per a que el nen gran estigués entretingut una estona despres de dinar.
A veure si trobo alguna cosa que s'ajusti.
Moltes gràcies un altre cop.
A veure si trobo alguna cosa que s'ajusti.
Moltes gràcies un altre cop.
06/03/14 - Inici 1ª FIV
06/06/14 - 1ª transfer
01/08/14 - 2ª transfer
06/11/14 - 3ª transfer cancel.lada
09/04/15 - Inici 2ª FIV
24/04/15 - Transfer. Bioquimic 26)
06/09/15 - Inici 3ª FIV
20/09/15 - Transfer
19/11/15 - Inici 4ª FIV
04/12/15 - Transfer
22/12/15 - Beta + 1 embrió campió!
06/06/14 - 1ª transfer
01/08/14 - 2ª transfer
06/11/14 - 3ª transfer cancel.lada
09/04/15 - Inici 2ª FIV
24/04/15 - Transfer. Bioquimic 26)
06/09/15 - Inici 3ª FIV
20/09/15 - Transfer
19/11/15 - Inici 4ª FIV
04/12/15 - Transfer
22/12/15 - Beta + 1 embrió campió!
Re: Restaurant per anar amb nen de 5anys
La Masia de Can Nicolau, a Cunit.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |








