EXCURSIONS AMB NENS I GOSSOS

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
OLGAVILA
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. març 10, 2013 7:13 am

EXCURSIONS AMB NENS I GOSSOS

EntradaAutor: OLGAVILA » dg. març 10, 2013 7:33 am

Hola a tots!

Soc nova en aquest foro . Em presento: Em dic Olga i som una família am dos nens de 10 i 4 anys.Des de fa dos mesos tenim un gos, un golden retriever, que ara te 4 mesos.
Ens agrada molt fer passejades per la muntanya tota la família , incluint le nostre gossa. M´agradaría poguer fer- les , amb gent que també tinguesin nens i gos, perque així tots ens ho pasaríem bé. Crec que sería bónic poguer fer sortidetes amb famílies com nosaltres que tinguesin gos, ja que moltes vegades a la gent li costa adaptar-se, si no estan en la mateixa situació.
Bé, a veure si us animeu .
Salutacions.
Avatar de l’usuari
[Marieta]
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dj. maig 10, 2012 6:30 pm

Re: EXCURSIONS AMB NENS I GOSSOS

EntradaAutor: [Marieta] » dg. març 10, 2013 10:18 am

Oooh! M'encanta!
Nosaltres som un teckel de pèl dur, una mestissa tipus border collie, un nadó de 4 mesos i dos adults humans :D

Ens encanta escapar-nos plegats i fer un "corretges fora!" a la platja i a la muntanya quan podem.

Per on sou/aneu vosaltres?
Marona35
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. feb. 17, 2013 3:13 pm

Re: EXCURSIONS AMB NENS I GOSSOS

EntradaAutor: Marona35 » dg. març 10, 2013 3:58 pm

Aquí una altre mare amb nen i quisso (el meu iaiu es un mestís de podenc,i com no,on anem nosaltres va ell).

Si voleu una platja on pogueu anar amb els peluts,a Ampuriabrava (prop de Girona) hi ha una on poden anar sense problema :ok: .Nosaltres com el nostre iaiu esta fomudet del cor (te un buf i no el podem forçar gaire) amb el tema d'excursions,no ens hi podem apuntar amb ell.
OLGAVILA
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. març 10, 2013 7:13 am

Re: EXCURSIONS AMB NENS I GOSSOS

EntradaAutor: OLGAVILA » dg. març 10, 2013 4:59 pm

Marona35 ha escrit:Aquí una altre mare amb nen i quisso (el meu iaiu es un mestís de podenc,i com no,on anem nosaltres va ell).

Si voleu una platja on pogueu anar amb els peluts,a Ampuriabrava (prop de Girona) hi ha una on poden anar sense problema :ok: .Nosaltres com el nostre iaiu esta fomudet del cor (te un buf i no el podem forçar gaire) amb el tema d'excursions,no ens hi podem apuntar amb ell.

Tranquila, la nostra golden encara es molt joveneta i no la podem maxacar molt. A veure si ens animem unes quantes famíles i podem fer alguna coseta al primer día tranquileta.
OLGAVILA
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. març 10, 2013 7:13 am

Re: EXCURSIONS AMB NENS I GOSSOS

EntradaAutor: OLGAVILA » dg. març 10, 2013 5:02 pm

[Marieta] ha escrit:Oooh! M'encanta!
Nosaltres som un teckel de pèl dur, una mestissa tipus border collie, un nadó de 4 mesos i dos adults humans :D

Ens encanta escapar-nos plegats i fer un "corretges fora!" a la platja i a la muntanya quan podem.

Per on sou/aneu vosaltres?

Nosaltres som de Barcelona i em començat ara a fer sortidetes amb la gossa , perque es molt jove i fins ara no aguantaba gaires pellises.
Avui em anat al Pantà de Sau i el peques i la gossa s´ho en passat molt bé. La gossa a fet la seva primera nadada. Una mica massa de curves per això, sen´s ha marejat la pobre
Cloe24
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dj. feb. 07, 2013 11:55 am

Re: EXCURSIONS AMB NENS I GOSSOS

EntradaAutor: Cloe24 » dg. març 10, 2013 8:38 pm

Un altre família "gossuna"!
Pares, petita de cinc mesos i la Janis, la nostra mestissa de braco. Nosatres com a diari ens movem per la zona alta de Mundet i Vall d' Hebró que hi ha muntanyeta i podem deixar q corri sense corretja.
Salutacions famílies!
Imatge[url=http://glitter-

ImatgeImatgeImatgeImatge
OLGAVILA
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. març 10, 2013 7:13 am

Re: EXCURSIONS AMB NENS I GOSSOS

EntradaAutor: OLGAVILA » dl. març 11, 2013 4:04 pm

Cloe24 ha escrit:Un altre família "gossuna"!
Pares, petita de cinc mesos i la Janis, la nostra mestissa de braco. Nosatres com a diari ens movem per la zona alta de Mundet i Vall d' Hebró que hi ha muntanyeta i podem deixar q corri sense corretja.
Salutacions famílies!

Quantes famílies "gossunes" que bé!
Bé, doncs ara que ja som un grupet, podríem quedar un día , després de Setmana Santa i fer una sortideta.
Que us sembla?
Avatar de l’usuari
Mama03
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dg. feb. 04, 2007 7:48 pm

Re: EXCURSIONS AMB NENS I GOSSOS

EntradaAutor: Mama03 » dt. març 12, 2013 10:33 pm

Ola!!

Nosaltres som dues nenes (9 i 5 anyets) dos adults i un petit Bichon Mlatés de 4 mesets (Nico).

Fa poquet que sortim amb ell i ho fem pel barri i pels camps que tenim per aki aprop.

Ens apuntem a qualsevol sortidetaaa!!!!
OLGAVILA
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. març 10, 2013 7:13 am

Re: EXCURSIONS AMB NENS I GOSSOS

EntradaAutor: OLGAVILA » dc. març 13, 2013 5:25 pm

Mama03 ha escrit:Ola!!

Nosaltres som dues nenes (9 i 5 anyets) dos adults i un petit Bichon Mlatés de 4 mesets (Nico).

Fa poquet que sortim amb ell i ho fem pel barri i pels camps que tenim per aki aprop.

Ens apuntem a qualsevol sortidetaaa!!!!

Que bé. Les teves petites tenen casi la mateixa edat que els meus petardets.
Doncs a veure si decidim algun lloc a propet per coneixer- nos.
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: EXCURSIONS AMB NENS I GOSSOS

EntradaAutor: Fuzztoon » dj. març 14, 2013 11:57 am

Aqui uns altres amb petits de pell i de pèl. Tenim dos nens, l'Emma de dos anys i mig i l'Evan de 7 messos. De peluts tenim 2 gosses creuades de Border Collie i que són mig salvatges i un creuat de ChowChow i golden que va a la seva bola. Les dos gosses són germanes i tenen 5 anys i el gos en te 6.
Nosaltres encantats de quedar, però d'entrada els nostres anirien lligats, que són molt seus ells.
Avatar de l’usuari
Mama03
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dg. feb. 04, 2007 7:48 pm

Re: EXCURSIONS AMB NENS I GOSSOS

EntradaAutor: Mama03 » dv. març 15, 2013 10:29 pm

Que bé noies a veure si ara quan comenci el bon temps poden fer akesta kedada perrunaa!!!

Olgavila de quina part de Barna ets??
OLGAVILA
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. març 10, 2013 7:13 am

Re: EXCURSIONS AMB NENS I GOSSOS

EntradaAutor: OLGAVILA » ds. març 16, 2013 2:35 pm

Mama03 ha escrit:Que bé noies a veure si ara quan comenci el bon temps poden fer akesta kedada perrunaa!!!

Olgavila de quina part de Barna ets??

De Sant Andreu i tu?
OLGAVILA
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. març 10, 2013 7:13 am

Re: EXCURSIONS AMB NENS I GOSSOS

EntradaAutor: OLGAVILA » ds. març 16, 2013 2:44 pm

Fuzztoon ha escrit:Aqui uns altres amb petits de pell i de pèl. Tenim dos nens, l'Emma de dos anys i mig i l'Evan de 7 messos. De peluts tenim 2 gosses creuades de Border Collie i que són mig salvatges i un creuat de ChowChow i golden que va a la seva bola. Les dos gosses són germanes i tenen 5 anys i el gos en te 6.
Nosaltres encantats de quedar, però d'entrada els nostres anirien lligats, que són molt seus ells.

Caray! No et deus aburrir gaire amb dos nens i tres gossos.
Quina llàstima que no els puguis deixar sueltos, amb lo bé que s´ho pasan quan corren i juguen entre ells i lo relaxadets que es queden. Jo la meva, que només te quatre mesos i es una petarda, no m´ha trencat mai res, però abans de anar-me´n, la baixo al parc i la faig correr una bona estona i jugar amb algun cadell. Quan pujo i la deixo, ja no tinc gos.
OLGAVILA
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. març 10, 2013 7:13 am

Re: EXCURSIONS AMB NENS I GOSSOS

EntradaAutor: OLGAVILA » ds. març 16, 2013 3:04 pm

Que us sembla aquesta excursioneta que he trobat a Arbucies? Te un rierol i tant els gossos , com els nens s´ho passarían bé. Us deixo el enllaç:
http://es.costabrava.org/suggestions/de ... BcAA%3D%3D
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: EXCURSIONS AMB NENS I GOSSOS

EntradaAutor: Fuzztoon » ds. març 16, 2013 7:35 pm

OLGAVILA ha escrit:
Fuzztoon ha escrit:Aqui uns altres amb petits de pell i de pèl. Tenim dos nens, l'Emma de dos anys i mig i l'Evan de 7 messos. De peluts tenim 2 gosses creuades de Border Collie i que són mig salvatges i un creuat de ChowChow i golden que va a la seva bola. Les dos gosses són germanes i tenen 5 anys i el gos en te 6.
Nosaltres encantats de quedar, però d'entrada els nostres anirien lligats, que són molt seus ells.

Caray! No et deus aburrir gaire amb dos nens i tres gossos.
Quina llàstima que no els puguis deixar sueltos, amb lo bé que s´ho pasan quan corren i juguen entre ells i lo relaxadets que es queden. Jo la meva, que només te quatre mesos i es una petarda, no m´ha trencat mai res, però abans de anar-me´n, la baixo al parc i la faig correr una bona estona i jugar amb algun cadell. Quan pujo i la deixo, ja no tinc gos.


Ells tenen un bon pati per correr. Els puc deixar sueltos un a un. El problema és deixarlos als 3. Entren en mode autista, es fan unes carreres boges i en 3 segons ja ni els veus. I no serveix de res cridar-los, no fan cas de res ni de ningú.
Cloe24
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dj. feb. 07, 2013 11:55 am

Re: EXCURSIONS AMB NENS I GOSSOS

EntradaAutor: Cloe24 » dg. març 17, 2013 5:21 pm

Ohh! Pinta molt bé l' excursioneta.
Llàstima q el cotxe ens falla últimament i no ens atrevim amb trajectes llargs. Tant de bó el tinguem llest el dia de la quedada.
Petons famílies :--/) :--/) :--/) :--/)
Imatge[url=http://glitter-

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: EXCURSIONS AMB NENS I GOSSOS

EntradaAutor: Fuzztoon » dl. març 18, 2013 8:02 am

M'apunto a l'excursió!!!!. Sempre que he passat per allà amb el cotxe m'han vingut ganes d'anar-hi a passejar!
OLGAVILA
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. març 10, 2013 7:13 am

Re: EXCURSIONS AMB NENS I GOSSOS

EntradaAutor: OLGAVILA » ds. març 23, 2013 10:49 pm

Ey noies! Haveu vist el nou canal que en obert de mascotes.cat?
Sembla fet a propòsit per nosaltres.
Bé, doncs a veure si ens animen a fer la sortida algún cap de setmana d´Abril i ens posem d´acord
>.-<:
Marona35
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. feb. 17, 2013 3:13 pm

Re: EXCURSIONS AMB NENS I GOSSOS

EntradaAutor: Marona35 » dt. març 26, 2013 1:03 am

Olgavila al mascotes.cat hi he presentat als meus amors peluts :p-) :r) !
pau.bruguera-caballero
Entrades: 1
Membre des de: dt. març 12, 2019 5:56 am

Re: EXCURSIONS AMB NENS I GOSSOS

EntradaAutor: pau.bruguera-caballero » dt. març 12, 2019 7:25 am

Bon dia,

Encara feu excursions? Coneixeu, si mes no, altres persones que ho facin?

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::