IOC - Educació Infantil Febrer 2012

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Danu
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: IOC - Educació Infantil Febrer 2012

dt. jul. 17, 2012 4:32 pm

Les de les PAAU igual les trobo a alguna banda... És que jo he estudiat a la Universitat central de Barcelona, a l'Autònoma, i també a la de Salamanca. I a Salamanca tot va lentíiiissim, i has d'anar en persona... al menys abans...
crisdal
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. set. 12, 2012 7:12 pm

dc. set. 12, 2012 7:46 pm

Hola nois i noies,

Al novembre faré la preinscipció d'aquest Grau per començar l'any que ve. Treballo jornada completa i crec que, ara que tinc la oportunitat, seria bo que comencés a introduir-me en la matèria (sóc nova en el món de l'educació infantil!), ja que tinc por que després no ho pugui gestionar prou bé. Em podríeu recomenar algun llibre sobre l'Educació Infantil en general o sobre alguna temàtica més concreta, però que em permeti assolir coneixements bàsics. Us fan llegir algun llibre durant els primers semestres o tot el material el proporciona l'IOC?

Per Internet he trobat aquesta opció que he trobat força adequada: "DIDACTICA DE LA EDUCACIÓN INFANTIL (CICLOS FORMATIVOS DE GRADO SUPERIOR) - Cecilia Garcia Torres y Maria Luisa Arranz Martin. EDICIONES PARANINFO, S.A., 2011. Creieu que és una bona opció o me'n recomeneu algun altre?

Moltes gràcies per avançat per la vostra ajuda!

Cris,
nuriaau
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

dj. set. 13, 2012 9:54 am

Hola CRISDAL, al web de la IOC hi ha penjat el material que ens envien a nosaltres per correu, ho vaig coprovar al rebre'l i és exactament el mateix, així que si vols cursar a la IOC i vols anar avançant feina o fent una ullada als continguts didàctics pots imprimir-te el material d'estudi des de la web de la IOC mateix.
Hashi
:: peixet
:: peixet
Ubicació: Barcelona
Entrades: 270
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm

dc. set. 26, 2012 11:13 am

Ei noies! com va el principi de semestre? vinga ànims ja veureu com anirà molt bé!
Us poso un enllaç que ha compartit una companya de Tutoria, on es pot aconseguir un exemplar de revista gratuïta de l'editorial Graó.
https://docs.google.com/spreadsheet/embeddedform?formkey=dEh3QlBEeE14UkQyb0FGbHZzRmhMelE6MQ Jo acabo de demanar la que es diu "Guix d'infantil" que tracta sobre temes de l'educación infantil :anec:

Bon estudi!
Imatge
grinxols
Contacta:
Ubicació: Penedès
Entrades: 8
Membre des de: dl. oct. 06, 2014 8:30 am

dj. nov. 27, 2014 10:10 am

Hola!! Algú em podria dir més o menys quin és el cost d'aquest cicle formatiu? Mirant per internet no n'he acabat de treure l'aigua clara, i necessito fer números :)
Gràcies!
MaiteOl
Entrades: 1
Membre des de: dj. maig 16, 2019 1:37 pm

dj. maig 16, 2019 1:42 pm

Hola!

Tengo algunas dudas para las que hicisteis el módulo de Educación Infantil en la IOC, que os agradecería que me dierais vuestra opinión:

Como os ha ido?
Cuantas asignaturas cogíais por trimestre? trabajando con 3 va bien o mejor menos?
Es solo teórico o también practicas?
Que son los EACS?

de momento creo que es todo ;-)

Muchas Gracias

Torna a “De tot una mica”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::