IOC - Educació Infantil Febrer 2012

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
silvania
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:58 pm

IOC - Educació Infantil Febrer 2012

EntradaAutor: silvania » dv. des. 30, 2011 8:11 pm

Hola!
Voy a empezar en febrero el ciclo superior de educación infantil, pero me gustaria encontrar por aqui gente que hubiese hecho este ciclo y me pudiese explicar un poco el funcionamiento.... porque voy totalmente perdida, jejeje!

Veo que en la web, en el apartado recursos, hay un temario y un montonazo de actividades y ejercicios.... es eso lo que utilizaremos? O nos enviaran material a casa?

Por otro lado, cada cuanto tiempo tienes que hacer trabajos para entregar?

Me he cogido didactica (que ya estoy asustada antes de empezar...) desenvolupament cognitiu y autonomia personal...)

Se tiene que dedicar mucho tiempo al estudio o con 2 o 3 horitas diarias va bien?

Bueno, cuanto mas información mejor....


Muchas gracias!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 02, 2012 4:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en castellà ...
sandra77
:: granota
:: granota
Entrades: 221
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 11:40 am
Ubicació: Barcelona

Re: IOC - EDUCACION INFANTIL FEBRERO 2012

EntradaAutor: sandra77 » ds. des. 31, 2011 7:52 pm

También te enviaran a casa material en papel. cuando empieza la asignatura se iran activando las unidades a trabajar. entonces empieza una unidad y se activan las actividades web (que son opcionales de hacer, mas que nada para saber si vas adquiriendo bién los contenidos), los EAC (opcionales de hacer, si los haces todos y los entregas en el periodo que te dicen y estan bién hechos suman puntuación en el examen final. esto tiene unas condiciones, ahora no recuerdo pero creo que es un 4 en el examen para que te pueda sumar los puntos de los eac). A parte en cada unidad te especifica la parte del temario (en papel o la que está colgada que es la misma) que deberias estudiar. mas que nada es para ir haciéndolo poco a poco y que al final no se te acumule todo. al final hay un examen presencial de todas las unidades de las asignaturas, ayuda mucho estudiar los eac ya que suelen parecerse a los exámenes. Lo mínimo es estudiar los eac y los apuntes (o también verás que la gente cuelga resúmenes) y hacer el examen. Luego si tienes tiempo hacer los eac y te aseguras un punto para ayudar a aprobar y con más tiempo hacer también las actividades web para tener más segura los conocimientos. El tiempo de dedicación es mayor si haces los eac ya que tienen una fecha de entrega y si haces varias asignaturas puedes tener varios eac para hacer a la vez.
espero que te haya ayudado un poco. cualquier duda ya sabes!!!
silvania
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:58 pm

Re: IOC - EDUCACION INFANTIL FEBRERO 2012

EntradaAutor: silvania » dg. gen. 01, 2012 3:12 pm

Muchas Gracias!

Estoy un poco nerviosa, lo veo un poco dificil.... Una chica del foro me ha enviado eacs solucionados para que tuviese una idea y bueno, la parte teorica bien, pero cuando ya entra parte practica es un poco mas complicado.

La asignatura de didactica me parece supercomplicada... Veremos si al final no me tiro para atras.... Jejejeej!

Gracias!
Avatar de l’usuari
Dafneta27
:: pantera
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: dc. des. 14, 2011 9:19 pm

Yo tbbb

EntradaAutor: Dafneta27 » dt. gen. 03, 2012 10:58 pm

Holaaa!!!

Yo tb me he matriculado en febrero para educación infantil, ahora en Enero tengo que pagar la matricula, tb ando un poco perdida, aunk en mi trabajo hay varias chicas k tb estudian en la Ioc y me han comentado cositas de como va, es más, una de ellas me aconsejó matricularme de las mismas asignaturas k has dicho tú, ya k son las más largas, y me dijo k mejor hacerlas al principio...
Así k nada wapa, cualquier cosa me comentas k soy nueva como tú jejeje
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: IOC - EDUCACION INFANTIL FEBRERO 2012

EntradaAutor: NyiNyi » dc. gen. 04, 2012 9:28 am

Bones!

Jo no estudio educació infantil, però si administració i finances a traves de la IOC.
Us escric, per recomanar-vos que sobretot, us organitzeu! estudiar a distància costa una mica (per l'ho menys a mi!) i més si tenim vida personal... més que tot us ho dic, perquè jo al primer semestre vaig tirar la tovallola, i era per falta d'organització...
Com us han dit els EAC no són obligatoris, però va molt bé presentar-los per punts i sobretot per apendre vosaltres.

Molts ànims que amb ganes es fa tot!
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
Naral
:: tigre
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. oct. 27, 2011 8:57 am

Re: IOC - EDUCACION INFANTIL FEBRERO 2012

EntradaAutor: Naral » dc. gen. 04, 2012 9:53 am

Nyinyi!! jo ara al febrer començo administració i finances! a part de la organització... què tal és el curs?? és molt complicat??
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: IOC - EDUCACION INFANTIL FEBRERO 2012

EntradaAutor: NyiNyi » dc. gen. 04, 2012 10:10 am

Naral, que bé! ja ens trobarem per allà doncs! jejeje
Jo al primer semestre només vaig agafar 2 assignatures, finances i informàtica, ja que treballava i no em volia carregar de molta feina.. i tot i així ho vaig deixar! (era al principi de l'embaràs i a part de no trobar-me bé, tot se'm va fer una muntanya!)

Informàtica, és fàcil (porta feia fer els EAC) però no és molt complicat.
Finances per mi ja era més complicat! més que tot, es que jo necessitava més temps per assolir els temes... els EAC m'anaven molt bé, i el fòrum i la professora tb t'ajuda molt però és una assignatura que necessita molt de temps.

Quines assignatures has agafat? et recomano com les altres, que sobretot t'organitzis, i sobretot intenta fer els EAC perquè van molt bé per apendre. :ok:
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
Naral
:: tigre
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. oct. 27, 2011 8:57 am

Re: IOC - EDUCACION INFANTIL FEBRERO 2012

EntradaAutor: Naral » dc. gen. 04, 2012 10:36 am

Si!! ja ens veurem per alli!! jejeje
m'he matriculat de tractament comptable de la informació, administració pública i tractament automàtic de la informació! a veure que tal anirà!! jejejje
edin77
Entrades: 2
Membre des de: dj. gen. 05, 2012 4:25 pm
Ubicació: Costa del Maresme

Re: IOC - EDUCACION INFANTIL FEBRERO 2012

EntradaAutor: edin77 » dj. gen. 05, 2012 4:30 pm

Bona tarda a tothom!

Buscant informació sobre el grau superior d'Educació Infantil he trobat aquest forum i m'he decidit a registrar-me ja que vull fer la preinscripció per començar Ed.Infantil al IOC al setembre d'aquest any.

Tinc un dubte, per aixo...S'han de comprar llibres?? Si és així me'ls compraria ja, per començar amb una mica d'idea perquè ja fa molt de temps que vaig acabar la carrera i ara mateix amb una nena, la casa, el marit...I tan de temps sense estudiar no sé si sere capaç!!

Gràcies !
Avatar de l’usuari
Tara
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1327
Membre des de: dv. feb. 27, 2009 10:32 am

Re: IOC - EDUCACION INFANTIL FEBRERO 2012

EntradaAutor: Tara » ds. gen. 07, 2012 2:08 pm

Hola,noies!

Jo també començaré al febrer Educació Infantil pel IOC,i també em fa una mica de por necessitar massa temps i no saber-me organitzar,però espero ensortir-me´n,perquè en tinc moltes ganes.Ja veurem com va.
Marta_86
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dt. gen. 10, 2012 10:55 pm

Re: IOC - EDUCACION INFANTIL FEBRERO 2012

EntradaAutor: Marta_86 » dt. gen. 10, 2012 11:27 pm

Hola!

Sóc una noia que el mes que ve farà 26 anys i la meva idea es fer de cara al curs que ve el CFGS D'Educació Infantil per la IOC.

Fins ara estat estudiant i treballant d'administrativa i realment malgrat que no em desagrada , tampoc m'omple i m'aburreix molt. (Actualment no tinc feina) però m'encantaria treballar en una llar d'infants, fa temps que m'ho plantejo però mai acabo de donar el pas...estat mirant per fer la carrera de magisteri infantil, però ho hauria de fer a distancia i només ho podria fer a través de l'universitat de la Rioja i és car...em queda el grau superior. La meva pregunta es: té sortida aquest grau superior? Després m'agradaria opositar i intentar aprobar per assegurar-me una feina fixe.

Les que treballeu d'educadores quines tasques feu exactament?

Al maig d'aquest any faré la pre-inscripció i espero que m'agafin pq la meva nota de tall es un 5 pelat...tot i que he vist que heu entrat totes (m'he llegit aquest tema senser).

Moltes gràcies!!!

PD: Les que teniu dubtes de com poden ser els crèdits d'administració i finances em podeu preguntar pq jo he fet aquest cicle!
silvania
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:58 pm

Re: IOC - EDUCACION INFANTIL FEBRERO 2012

EntradaAutor: silvania » dl. gen. 23, 2012 12:25 pm

Chicas... que esto empieza, ya! Empieza la cuenta atras! Jajaja!
aureat
Entrades: 2
Membre des de: dt. gen. 31, 2012 12:17 am

Re: IOC - EDUCACION INFANTIL FEBRERO 2012

EntradaAutor: aureat » dj. feb. 02, 2012 4:18 pm

Hola!!
Jo estic estudiant EDI a l´IOC i si tot va bé espero acabar a finals d´aquest any!!
No us amuineu, si estudieu el que us agrada no tindreu cap problema!!
El consell que us dóno és que feu tots els EACS, ja que ajuden molt a estudiar i a més sumen punts a les PAF (proves d´avaluació final). Si no perdeu el fil i aneu fent els treballs, ho portareu molt bé!!
Hi ha assignatures que t´envien el material en paper, i d´altres que el material és on-line, però la majoria és en format paper.
Didàctica és una assignatura bastant feixuga... hi ha moltíssima teoria al respecte de la programació de les activitats i la burocràcia dels diferents centres educatius, molta llei i molt decret... però us en sortireu perque jo ho he fet a la primera i les meves companyes també s´ho van treient!
Ànims i sort que ja veureu que al principi costa mica però de seguida pillareu la pràctica!!
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: IOC - Educació Infantil Febrer 2012

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. feb. 03, 2012 10:17 pm

Per aquí el Sóc Petit som unes quantes que comencem CFGS educació Infantil! Estem al podt "estudiar llar d'infants amb 30 anys".
Tenim un grup secret sl facebook per anar xerrants dels crèdits.
Avui m'ha arribat el material!!! :love:
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: IOC - Educació Infantil Febrer 2012

EntradaAutor: Danu » dl. jul. 16, 2012 8:10 pm

Hola, boniques!!
Vull donar un tomb a la meva vida laboral, i com m'encanten els nadons i nens petits havia pensat fer o Educació Infantil per la UNIR, o el Cicle Formatiu de Grau Superior al IOC. La UNIR és molt i molt cara, a més necessitaria com a mínim uns cinc anys per acabar...
Sabeu quant de temps trigaria al IOC? De moment és el que guanya pes, és que és molt més barat... i de Catalunya! :ok: És molt difícil? Quant de temps dediqueu a estudiar, fer EACs, etc.? És que jo treballo 8 hores al dia menys divendres, i és clar, no podria dedicar més de 2h diàries, al menys de dilluns a dijous...
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: IOC - Educació Infantil Febrer 2012

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. jul. 16, 2012 8:19 pm

Danu, jo l'he començat aquest últim semestre.
Jo per probar només en vaig matricular de 2 mòduls, 18 h setmanals de 30 possibles per semestre. I he anat bé, així que ara m'he matriculat de 3 crèdits. Els EACs és qüestió de programar-se el temps i per estudiar... Treure estones i sobretot fer els EACs. (un dels examens va ser íntegre EACs).
Hagués preferit fer la carrera d'infantil, però a distància és caríssim...
Sort :ok:
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: IOC - Educació Infantil Febrer 2012

EntradaAutor: Danu » dl. jul. 16, 2012 8:32 pm

Petitpríncep, i és freqüent que la gent es quedi fora? És que també tinc por de què no m'admetin...
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: IOC - Educació Infantil Febrer 2012

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. jul. 17, 2012 2:39 pm

Danu ha escrit:Petitpríncep, i és freqüent que la gent es quedi fora? És que també tinc por de què no m'admetin...

Em sembla que en aquest últim semestre (febrer 2012) ningú va quedar fora... Però si et matricules, sobretot cal portar les notes dels teus estudis anteriors :ok:
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: IOC - Educació Infantil Febrer 2012

EntradaAutor: Danu » dt. jul. 17, 2012 2:59 pm

Com dius??? de la carrera??? Doncs vaig apanyada... Va ser la de Salamanca :-o00m No val només amb el títol???
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: IOC - Educació Infantil Febrer 2012

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. jul. 17, 2012 3:39 pm

Danu ha escrit:Com dius??? de la carrera??? Doncs vaig apanyada... Va ser la de Salamanca :-o00m No val només amb el títol???

No pots demanar-ho??
Jo ho vaig haber de fer perque les tenia però baremades d'1 a 4 i em van fer entregar-les d'1 a 10.

I si no les de les PAAU
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::