Respall de dents elèctric

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Respall de dents elèctric

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. jul. 09, 2018 2:54 pm

Hola!

He buscat a la lupa i crec que ningú ha tret aquest tema! A partir de quan heu fet servir el raspall elèctric?

La meva nena té un problema amb l'esmalt de les dents així que anem al dentista i rentem dents des de molt abans dels dos anys. Hem tingut èpoques en que col·laborava molt i altres no tant. L'altre dia, al súper va veure un respall elèctic de la Frozen i clar... ja el volia. Vam fer el pacte que buscariem un que tenim per casa (jo el vaig deixar d'utilitzar perquè no sabia la bateria que em quedava i sovint quan me les volia rentar no podia fer-ho perquè s'havia esgotat...) i el provariem a veure què tal.

Jo pensava que li faria por, però sorprenentment li fà gràcia!!!! Portem dos dies que va a rentar-se-les encantada i que sóc jo qui li he de dir que ja n'hi ha prou!

Penseu que és la gràcia de la novetat? En teoria amb el respall elèctic la neteja és més intensa no?

Estic gairebé decidia a comprar-li, a més aprofitarem que ve el seu aniversari i està motivada amb el tema. D'aqui 10 dies tenim visita amb l'odontopediatre i li preguntaré si hi ha algun inconvenient essent ella tan petita, però crec que als tres anys ja es pot utilitzar oi? Potser fins i tot se les podrà rentar sola abans.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Respall de dents elèctric

EntradaAutor: Anna Maria » dl. jul. 09, 2018 4:20 pm

Hola guapa!
Doncs mira, he buscat informació a Sant Google i m'ha sortit l'enllaç a la pàgina web de St. Joan de Déu, que sempre em dóna molta confiança:
http://faros.hsjdbcn.org/ca/articulo/ra ... teus-fills
No comenta res sobre l'edat, però entenc que si no ho posa és que ho poden fer servir de la mateixa manera que el manual, tot i que recomana que tingui els filaments suaus.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Rosyf71
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:46 am

Re: Respall de dents elèctric

EntradaAutor: Rosyf71 » dc. jul. 11, 2018 4:16 pm

Hola Anna Maria:

Tinc un nen de cinc anys que per "mala sort" té el mateix esmalt que el seu pare. Fa un any i mig que vam anar a un odontopediàtric i ens va dir que tenia càries. No per una mala higiene, sinó perquè es veu que això pot ser hereditari. L'any passat (4 anys) en una de les visites li va regalar un raspall elèctric i li vaig comentar si el podia fer servir. Em va dir que sí i que el fes servir ell; jo al vespre li acostumo a repassar el rentat.
Ell està molt content perquè és igual que el de la mare i el pare. La marca és de Lacer.
Al vespre sempre fem servir aquest i al llarg del dia fem servir el manual.

Abraçades,
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: Respall de dents elèctric

EntradaAutor: airuni » dc. jul. 11, 2018 7:13 pm

Nosaltres tenim un d'oral b dels cars (la peli de cotxes) i m'ha donat molt bon resultat, a més s'adapten els recanvis d'adult i el podem utilitzar tots
Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Respall de dents elèctric

EntradaAutor: Jomateixa82 » dc. jul. 11, 2018 11:10 pm

Hola!

Gràcies noies! Imaginava que les diferències són en el tamany perquè ho tinguin més fàcil per manipular-lo i també en les pues del raspall en sí. De moment segueix demanant l'electric així que li compraré, perquè em fa por fer-li mal amb el recanvi d'adult tenint en compte que té l'esmalt dèbil.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Respall de dents elèctric

EntradaAutor: Jomateixa82 » dc. jul. 11, 2018 11:10 pm

Hola!

Gràcies noies! Imaginava que les diferències són en el tamany perquè ho tinguin més fàcil per manipular-lo i també en les pues del raspall en sí. De moment segueix demanant l'electric així que li compraré, perquè em fa por fer-li mal amb el recanvi d'adult tenint en compte que té l'esmalt dèbil.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::