Cop a la gola

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
cigronet11
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dt. des. 28, 2010 11:43 am

Cop a la gola

dv. maig 20, 2016 7:50 pm

Hola familias...
Avui el neu peke de 4 anys ha ralliscat i s'ha donat un cop a la gola amb una escala de formigó. Ha plorat, o sigui q aire lo entrava, despres ha estar b. Es queixava de una mica d mal, lo he preguntat si al tragar lo feia mal i m'ha dit q no.
ARA esta dormit, ara fa un parell d'hores q li ha pasat...
El meu gran dubte: li pot pasar alguna cosa??? El portu a urgencies??? No paro de controlar.lo i estic una mica espantada.
Gràcies
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: Cop a la gola

dv. maig 20, 2016 9:29 pm

Hola, aviam...si tens dubtes, ves a urgencies I que se'l mirin. Ara be, si no te el coll inflat (no hi ha cap blau gran, ni inflat I quan el toques amb els dits fa sensacio de trepitjar neu, es a dir, crepita) I no fa cap soroll estrany al respirar, parla sense respiracio entretallada, no te sensacio ofeg...en ppi pots estar tranquila. Ara be, jo si q el vigilaria d aprop (q dormi amb tu) o si eztigues molt intranquila x les caracteristiques del cop,aniria a urgs.

Anims!
cigronet11
Entrades: 36
Membre des de: dt. des. 28, 2010 11:43 am

dv. maig 20, 2016 9:58 pm

Mil gràcies!!!!
No te CAP blau, respira b i parla normal.
Perdoneu per sembla una histérica, pro soc moooolt hipocondriaca i a mes FA dos setmanes q hem petit un abort i ara estic amb les emociones i els sentiments remoguts
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 267
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

ds. maig 21, 2016 1:52 pm

A urgències potser no cal si dius que més o menys està millor, però jo si que el duria al metge perquè li fes una ullada....
Imatge

Torna a “General”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::