Gelos entre germans

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Avatar de l’usuari
julieta12
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

Gelos entre germans

EntradaAutor: julieta12 » dl. abr. 25, 2016 1:38 am

Hola mamis! he passat un cap de setmana durillo i em veig a venir una onada de gelos potents... :ufs:
Tinc una nena de 3,5 anys i un nen de 8 mesos, fins ara els gelos eren força lights, ho portavem bé i semblava que la nena acceptava bé al petit...no sé què ha produït el canvi però sembla que amb 4 dies els gelos s'han multiplicat per 1000.
Ara el pessiga, li tira els cabells, els sacceja, vaja...que fa cara de rábia quan el toca...com si li volgues fer mal, quan el tinc a sobre ella fa rabieta perque vol posar-se sobre meu, quan li dono pit al nen ella diu "no!"....un percal en resum...veig que pateix i se m'encongeix el cor pobreta...
Quins consells em podeu donar, en especial, quan té els "atacs" de gelos...
Gràcies mares!
>.-<:
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: Gelos entre germans

EntradaAutor: ELE » dl. abr. 25, 2016 9:00 pm

Et recomano llegir "Hermanos, no rivales". I partint de la meva experiencia propia, dedica-li estones a soles (encara q sigui una hora a la setmana) sense el germanet, I ni l'anomeneu! Temps x les 2! Per altre banda, x descarregar la rabia o frustracio, li pots dir p.ex, "entenc q estiguis enfadada pq el teu germanet X...pero si vols pegar, pega al coixi". Si son petits x verbalitzar o gestionar el q els passa, ja va be q ho treguin fora. I sobretot, mooooolta paciencia I moooolt amor!
sugar
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 12:00 pm

Re: Gelos entre germans

EntradaAutor: sugar » dt. abr. 26, 2016 8:36 am

Les meves filles es porten 2 anys i sempre han tingut gelos, jo penso que va amb el nen. El que hem de fer és no donar-li més importància de la que té (sé que és difícil).

La meva gran tenia crisi quan la petita feia un avanç, de molt bebe no fan res i no tenen gelos, després va ser quan va somriure per primer cop, quan es va asseure, quan va començar a anar de quatre grapes, quan va començar a caminar... i la petita amb 3 mesos es posava com una moto quan tenia la seva germana gran a coll...
sugar

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::