Comença l'escola!quins nervis..

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
nerea78
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dv. feb. 21, 2014 8:20 pm

Comença l'escola!quins nervis..

EntradaAutor: nerea78 » dc. set. 09, 2015 6:53 pm

Hola,
la meva filla d'aquí uns dies comença l'escola, P3. Estic una mica angoixada, entre nervis, por, il.lusió, i a la vegada una mica de tristesa. Des que va nèixer he pogut estar amb ella, treballo desde casa, i crec que la trobaré molt a faltar. Ella es una nena molt sociable i extrovertida i en principi (perque mai se sap) crec que s'adaptarà bé, tot i que no ha anat a llar d'infants. En tots aquests mesos m'he plantejat de tot,principalment esperar-me un any més a escolaritzar-la, ella és del desembre i encara no tindra 3 anys quan comenci, encara fa migdiades de 2 hores! zz:-) no se com ho farem per anar a la tarda.. el fet es que no sé si pel meu entorn , inclòs el seu pare, m'he deixat convèncer i finalment la he escolaritzat, pero ha sigut una mica "forçada". Tothom em diu que és el millor per ella, que necesita estar amb nens, que aprendrà molt, que s'ho passarà molt bé..pero jo no puc evitar sentir tristor i pena, perquè la veig tan petita per tots aquests canvis,crec que són masses hores i la trobaré tant a faltar...aiix ja se que semblo una bleda, pero no ho puc evitar..en fi..escric per si algú si ha trobat i em pot donar ánims i explicarme una mica com li va anar i sobretot perquè necesito opinions positives del cole per animar-me. Gràcies!
Avatar de l’usuari
Murrieta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dc. abr. 23, 2014 9:45 pm

Re: Comença l'escola!quins nervis..

EntradaAutor: Murrieta » dc. set. 09, 2015 7:46 pm

Hola Nerea.

Doncs el que et puc dir és que no pateixis, ja que l'any passat vaig passar per la mateixa situació. La meva nena és de les petites de la classe (fa anys a finals de novembre), vaig poder dedicar-me a ella en exclusiva (amb l'ajut del meu marit, és clar) i per tant no ens va caldre llar d'infants, sempre ha estat molt sociable, etcètera. Jo també tenia moltes pors, la veia molt petita, em sentia estranya tota sola, trobava a faltar les nostres xerrades durant tot el dia fent-nos companyia l'una a l'altra, però d'altra banda em feia il·lusió. Es tracta de ser positiva i pensar que tot anirà bé (si tu estàs contenta, la teva nena també ho estarà); potser els primers dies són els més caòtics en el sentit que cal acostumar-s'hi, però no és tan terrible tampoc i de mica en mica te'n sortiràs, ja ho veuràs. I si tens la sort de poder dinar amb la nena, això pot ajudar també a no enyorar-la tant. :ok:

Molta sort i molts ànims! :-()-)
Avatar de l’usuari
toska
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 3:23 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Comença l'escola!quins nervis..

EntradaAutor: toska » dj. set. 10, 2015 8:39 am

La meva filla aquest any farà P4.

Jo pensava que ella que va anar a la guarderia des dels 4 mesos (no hi havia mes remei), s'adaptaria millor, i al final em vaig donar compte que cada nen es un mon...

Ella va trigar molt a adaptar-se, pero hi havia nens que no havien anat a la guarde i es van adaptar molt mes aviat, i fins i tot hi havia algun que no entenia ni el català i la seva mare estava preocupada i desprès no volia marxar del cole....

Hi ha de tot, pero es important que tu estiguis contenta per que li traspassis, si no ella s'angoixarà per que et veurà a tu angoixada...

Tranquil·la al final tots s'ho passen genial i fan moltes coses i amiguets... Aquest curs P3, es farà nena, deixaràs un bebè gran i acabarà sent una nena genial...
ImatgeImatge
nerea78
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dv. feb. 21, 2014 8:20 pm

Re: Comença l'escola!quins nervis..

EntradaAutor: nerea78 » ds. set. 12, 2015 12:09 pm

Gràcies per contestar! m'ajuden molt les vostres opinions, de veritat! :ok: intentaré estar bé perquè ella em vegi bé, potser és que em costa acceptar que la meva nena ja no es aquell bebè que em necessitava a totes hores..que gran s'està fent però que petita la veig jo..
Avatar de l’usuari
Murrieta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dc. abr. 23, 2014 9:45 pm

Re: Comença l'escola!quins nervis..

EntradaAutor: Murrieta » dc. oct. 07, 2015 9:51 pm

Com porta la teva nena el tema escola, Nerea? Em tens tota encuriosida...
nerea78
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dv. feb. 21, 2014 8:20 pm

Re: Comença l'escola!quins nervis..

EntradaAutor: nerea78 » dv. oct. 16, 2015 7:04 pm

Hola Murrieta! la veritat que ha sigut una mica dur.. a mi m'està costant la separació pero poc a poc ho vaig superant, jeje, el millor és que la meva filla s'ha adaptat d'allò més bé, li agrada anar a escola i hi va contenta, el que portem més malament són les tardes, s'em queda dormida i no hi ha qui la desperti..així que alguna tarda que altra es queda a casa, pobreta és que encara no té 3 anys...poc a poc anem fent..

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::