Pares maleducats als parc infantils

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
maryan
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. feb. 20, 2015 5:55 pm

Pares maleducats als parc infantils

EntradaAutor: maryan » ds. abr. 04, 2015 12:17 am

Avui he patit al parc una situacio..més que incomoda... violenta...es una historia llarga...pero es que necessito treure-la perque m.ha deixat molt trasbalsada.... 2 nens de uns 5-4 anys trepitjant, empentant escales avall, escridassant i amenaçant des bebes de 1 any fins a nens mes grans ... els pares dels nens no estaven al parc...i la resta de pares no enteniem com ningu treia el cap per controlarlos...perque a nosaltres (els altres pares) no ens feien cas..dos pares amb els seus nens bebes han marxat fins i tot a un altre parc...al final...m.he afartat i els he fet baixar del tobogan i els he dit k em portessin amb els seus pares.....en aquest cas 3 mares que estaven a la terrassa del bar del costat del parc...quan he arribat alla amb els nens els hi he dit a les mares que els nens estaven fent mal i molestant a altres nens i que siusplau vinguessin a controlarlos...m,han dit que això eren coses de nen...i jo els he dit que empentar escales avall a un nen que tot just començava a caminar, no era coses de nens...dos de les mares amb una actitud no gens conciliadora, m,han dit que jo no era ningu per dir-li res als seus fills i que si tenia algun problema...els anes a dir a elles....jo els hi he dit que es lo que estava fent...venir-les a buscar per explicar el que estava passant.M.han començat a escridassar ,,,insults i be...coses que no tinc ganes ni de repetir...i m.he marxat un altre cop al parc...quan estava parlant de lo que havia passat amb els altres pares del parc...ha vingut una de les mares...amb una actitud tan agressiva que pensava que anava a saltar la tanca del parc per pegarme..ha començat a dir que era una mentidera, i que el seu fill deia que no havia fet res i que jo l,havia tret del parc...sort de la resta de pares que han començat a escridassar-la dient que tots ho havien vist i k el seu fill mentia...la dona s.ha possat encara mes violenta...un pare li ha dit que si el nen empenta a un dels bebes i cau i es trenca algo...que fem?...i ella cridant i possant-se la ma a les seves parts ha cridat que lo unic que el seu fill havia trencat era el seu cony al neixer..i ha tornat a entrar en insults contra mi i que si quan la meva filla sigui gran i em passa el mateix...que a veure que faig...jo li he contestat que si una desconeguda..es pren la molestia de portarme la meva filla dient coses aixi...la castigare...i mes, si tots els pares del parc diuen lo mateix...la resta de pares han començat a dir que llastima pel fill de la mare que tenia.......Vamos un espectacle...
El tema es que jo crec que he fet be...anant a avisar als pares que estaven al bar..encara que la reaccio d.aquestes hagi sigut explosiva...que haurieu fet vosaltres? Us heu trobat amb situacions similars?
Al final em sap greu pels seus fills pk han presenciat l.actitud de les mares..i l.hauran asimilat com a bona...si ho fan els pares, jo tb, no?
El meu home...que en aquest moment no estava, al veure com pegaven als altres nens, els hagues agafat per les orelles i els hauria fet caminar de puntetes fins on fossin els pares......mare meva l.ha que s.hagues liat!
luachi
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dj. juny 23, 2011 8:39 pm

Re: Pares maleducats als parc infantils

EntradaAutor: luachi » ds. abr. 04, 2015 8:59 am

No em puc estar de donar la meva opinió Myriam, perquè nosaltres estem farts de veure com els nens estan sols al parc i els pares fent la tertúlia a la cafeteria o estàn al banc mirant el mòbil. Encara no ens hem trobat el cas que els nens molestin així als altres, però sí veure nens molt petits sols, passant per davant els gronxadors en marxa i els pares que estem allà buscant amb la mirada i pensant: on són els pares d'aquesta criatura??? A vegades t'has de fer càrrec de la situació, per evitar que es facin mal. Nosaltres sempre hi estem pendents del nostre, per moltes raons, però si algú em vé i em diu que el meu nen està molestant als altres a sobre no m'enfadaré, perquè si jo no ho he vist tampoc puc opinar.
Jo crec que has fet molt bé d'anar a avisar a les mares, el que no trobo gens bé és la seva reacció, però això et respon perfectament l'actitud dels nens. Aquests hauran vist que la mentida ha funcionat i que la seva actitud amb els altres nens s'ha defensat per part de les mares. Molt trist.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Pares maleducats als parc infantils

EntradaAutor: neuetes » ds. abr. 04, 2015 3:08 pm

Veient l'actitud dels nens no es podia esperar res de bo dels pares. Jo coneixent-me, potser hagues fet el mateix, pero el meu home una de dos, o marxa del parc o truca a la urbana avisant q hi ha uns nens sense adult sueltos al parc. Potser no s'hagues fotut tant xula aquesta amb la poli.
maryan
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. feb. 20, 2015 5:55 pm

Re: Pares maleducats als parc infantils

EntradaAutor: maryan » ds. abr. 04, 2015 7:13 pm

Moltes gracies per llegir el comentari i molestar-vos en contestar...
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Pares maleducats als parc infantils

EntradaAutor: Maria V. » dg. abr. 05, 2015 12:24 pm

Molt ben fet, Maryan! Tant de bo tothom ho fes com tu. Les mares d'aquests gamberrets es comporten així perquè la majoria de pares, massa ben educats, callen o se'n van. És per això que elles (i ells, eh) tenen els fills que tenen. Per educar una criatura fa falta tota la tribu, que diuen en algun lloc d'Àfrica. No hem de tenir tanta paciència, la gent. No ens hauríem d'aguantar. El cas dels que fan asseure el fill de set anys a l'autobús al seient reservat i no l'hi fan cedir a una embarassada serà menys greu, però trobo que els altres passatgers no ho hauríem de tolerar, tampoc. Si la majoria de gent no ho toleréssim, no estarien envalentits i s'acabaria la comèdia.
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Pares maleducats als parc infantils

EntradaAutor: Sumsi » dg. abr. 05, 2015 5:40 pm

Maryan jo estic farta de veure pares al bar, a la terrassa, fent petar la xerrada i passar olímpicament dels seus fills. Has fet ben fet però veient la resposta a la propera avisa l'urbana, com faria l'home de la neuetes, i així evites insults de persones maleducades i rudes.
Imatge
Avatar de l’usuari
Amak_Cat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dc. març 25, 2015 10:53 am

Re: Pares maleducats als parc infantils

EntradaAutor: Amak_Cat » dl. abr. 06, 2015 10:12 am

Maryan molt ben fet!! >.-<: >.-<: >.-<:

Has de tenir en compte com eren els seus pares (bé, en aquest cas concret la mare)...i entendràs per que els nens eren així de maleducats!!

Realment, pobrets nens...!!
Imatge

Imatge
chela
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. jul. 26, 2013 9:23 am

Re: Pares maleducats als parc infantils

EntradaAutor: chela » dc. abr. 08, 2015 9:14 pm

Ufff vaja com està la gent, com ha dic algú aquí només de veure com va actuar la mare entens perquè el fills actuan així. Quina rabia m'ha fet llegir el que et va passar Maryan, sort que després els altres pares van confirmar el que estavas dient tu.
Jo no entenc, els pares deixan els fills sols i ells tan feliços al bar, jo no puc, encara que em diguin que sóc aprensiva a les meves filles no els tret els ulls de sobre.
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Pares maleducats als parc infantils

EntradaAutor: kabbisa » dj. abr. 09, 2015 3:42 pm

això de pares maleducats m'ho he trobat a diversos llocs, no només als parcs infantils!
com a exemples, dos botons:

un cop a la platja. Jo estava a les pedres semi-meditant i uns nens m'estaven observant. De cop, em van començar a llençar cosetes: un paper arrugat, una pedreta petitona,... No tenien la intenció de donar-me, però sí de destorbar-me i fer-los mirar.
Dons evidentment, els vaig mirar, i van sortir un corrent i l'altre caminant cap a una parella que hi havia a la platja. Vaig seguir-los i als que suposo que eren els pares els hi vaig explicar què havia passat (vaig preguntar si anaven amb ells, no si eren els pares!).
El pare em mirava amb cara de "sí, sí, tu digues que jo no t'escolto", i la mare, sense ni mirar-me, li deia "digues-li algo, que si no, aquesta no marxarà!"
Vaig flipar!!


Al cap de molt de temps, a la peixeteria del supermercat, una nena estava estirant les antenes d'una llagosta, tant, que aixecava la llagosta i finalment va trencar-li l'antena. Vaig fer un ehem i la nena em va mirar. No li vaig dir res de res, només vaig moure el cap de banda a banda (fent un "no, no, no ho facis").
La mare, es va girar i em va fotre una bronca.... "que què li dèia a sa filla! que jo no era ningú per dir-li res, que si volia dirigir-me a la petita que li digués a la mare i ella sería qui li transmetria a la petita!!"
Li vaig dir que llavors vigilés no fés mal a les bèsties que estaven allà exposades i ni em va escoltar del tantrum de mare sobreprotectora.


Hem perdut la perspectiva. A mí em fan un favor si educadament li diuen al meu fill que pari de fer alguna cosa que estigui fent si està mal feta!!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::