Quina freqüència d'amiguets a casa?

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
curculla
:: gosset
:: gosset
Entrades: 423
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 9:00 pm

Quina freqüència d'amiguets a casa?

EntradaAutor: curculla » ds. nov. 29, 2014 5:13 pm

La meva filla farà cinc anys aviat, i volia saber quina sol ser la freqüència de què vinguin amiguets i amiguetes a casa.Ella ho demana molt i en gaudeix molt, però em volia fer una idea de com us ho feu.
Moltes gràcies!
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Quina freqüència d'amiguets a casa?

EntradaAutor: VespresVerds » ds. nov. 29, 2014 6:47 pm

Doncs segons com us ho pogueu muntar, no?
Les nenes de la meva classe ja van a dormir unes a casa d'altres, emboliquen a les mares al pati de l'escola perquè X vingui a casa aquesta mateixa tarda...
No ho sé, trobo que és molt personal i a la vegada quan a vosaltres us vingui de gust.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Quina freqüència d'amiguets a casa?

EntradaAutor: Takita » dg. nov. 30, 2014 1:34 am

El que nosaltres fem, és que cada X temps (fins ara, 3 o 4 cops a l'any) una mare fa un berenar a casa amb els "més amiguets". De moment, el meu fills i els seus amics, encara no ho demanen, ho fem més aviat per la relació que tenim les mares, clar que vivim a un poble i ens trobem molt a tot arreu, suposo que això també influeix.
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Quina freqüència d'amiguets a casa?

EntradaAutor: nius » dg. nov. 30, 2014 1:42 am

El nostre cas potser és una mica atípic.... Des de que les mares ens vam conèixer al grup pre-part, vam seguir al post part. Allà vam començar a fer-nos amigues, i quedàvem un dia a la setmana per berenar a una cafeteria molt tranquil.la. Aquests nens van anar creixient, i a partir del 2 anys ens trobavem un dia a la setmana a una casa. Duiem berenar, etc.
I això no ha cessat: seguim trobant-nos un dia a la setmana a una casa, però des de fa 2 anys i mig que també fem sopar: va començar pq un nen de fora s'adormia al tornar, però ha esdevingut una tradició preciosa ;) (fa tres setmanes vam intentar no fer el sopar, pq de 4 nens ara en són 10, germans petits, etc, però vam durar una sola setmana jaja)
Però no vam quedar-nos aquí, extrany és la setmana que no ens teobem 2 o 3 dies, sino més.
Els nens són amics, els amics de debò. Van a escoles diferents, i cada un té els seus amics allà, pero els que consideren de veritat amics són aquests.
Cal dir que els pares també ens hem fet amics, sortim, entrem, fem sortides, dinars, sopars, festes, caps de setmana.....
El cas és que nosaltres anem molt sovint a casa dels amics.
Imatge

Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::