kids and us

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
lilalila
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dc. abr. 03, 2013 4:10 pm

kids and us

EntradaAutor: lilalila » dc. abr. 17, 2013 12:12 pm

Hola,
Teniu referències de l'acadèmia d'anglès kids and Us? Us agrada?
Gràcies
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Re: kids and us

EntradaAutor: MIRJAN » dc. abr. 17, 2013 12:17 pm

Algun nen de la classe de la meva filla (P5) hi va i estan contents.

Jo ho vaig trobar carissim pero no se més...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
TerTeixi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dt. set. 27, 2011 5:35 pm

Re: kids and us

EntradaAutor: TerTeixi » dc. abr. 17, 2013 1:42 pm

Bones,

Jo porto al meu fill desde que tenia 1 any i estic encantada! Desde el Novembre el deixo sol a classe i va molt content, a casa em demana els CD de cançons i et diu paraules en anglés. El preu si que és car, però comparat amb altres academies que conec jo mes o menys valen lo mateix.
Imatge
Imatge
Noname
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dj. set. 25, 2008 10:57 pm
Ubicació: Barcelona

Re: kids and us

EntradaAutor: Noname » dc. abr. 17, 2013 2:07 pm

Hola!! Jo porto el meu fiil gran de 4 anys. I ho faig des dels 2. I molt contenta. És car però la metodologia i els grups estan molt bé. El petit, que ara té 2 mesos, també el portarem.
Fins i tot ha fet alguna setmana de casal d'estiu.
El primer any va anar al de les Corts i ara al de Sants.
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: kids and us

EntradaAutor: melela » dc. abr. 17, 2013 3:02 pm

Hola, dieu que és cara, però quan val concretament? Em podeu fer exemples del que pagueu per quantes hores etc?
Imatge
Imatge
Noname
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dj. set. 25, 2008 10:57 pm
Ubicació: Barcelona

Re: kids and us

EntradaAutor: Noname » dc. abr. 17, 2013 5:29 pm

Melela, funciona x trimestres. Cada un són 183€. Inclou 1 dia a la setmana de classe (1 hora).
Els dies que no hi ha classe, s'ha d'escoltar el CD a casa.
De matrícula no m'enrecordo i el material del curs (3 trimestres) són 48€, crec (llibre + CD + Llibret x colorejar).
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: kids and us

EntradaAutor: melela » dc. abr. 17, 2013 5:36 pm

Gràcies per la informació Noname!
Imatge
Imatge
marcaina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 10:35 am

Re: kids and us

EntradaAutor: marcaina » dc. abr. 17, 2013 8:38 pm

El meu fill de 5 anys es el segon curs que hi fa i estem molt contents, parlar li fa vergonya pero entén moltes coses. Cada dia has d'escoltar una audició d'uns 12 minuts que te cançons, contes...
Es paga per trimestres, jo paga 153 euros.
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: kids and us

EntradaAutor: vicky1983 » dg. abr. 21, 2013 8:54 pm

noies jo porto a la meva filla desde setembre i genial!! s'ho passa pipa i es nota que apren. Ja sap colors, numeros i paraules sueltes a més d'entendre moltes coses!!

en quan a preus jo pago cada mes 45€, 1h a la setmana...
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: kids and us

EntradaAutor: Lau » dg. abr. 28, 2013 11:53 am

45 cada mes? jo pago 53!! a que es deuen aquestes diferències?
Avatar de l’usuari
mamavi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

Re: kids and us

EntradaAutor: mamavi » dg. abr. 28, 2013 7:50 pm

Lau ha escrit:45 cada mes? jo pago 53!! a que es deuen aquestes diferències?

potser depen de l'edat del nen?
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: kids and us

EntradaAutor: vicky1983 » dl. abr. 29, 2013 8:50 am

doncs no se noies... la meva filla va a la classe de nens de 2-3 anys i de material tenim la maleta amb el conte i els 2 cd's

potser es per aixó... o potser perque la porto a una acadèmia de fora de Bcn ciutat??
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
nuria_lm
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. abr. 29, 2013 11:01 am

Re: kids and us

EntradaAutor: nuria_lm » dl. abr. 29, 2013 11:09 am

Doncs a Sant Cugat paguem 62€ al mes per 1 hora a la setmana (estic indignada!), el meu fill fa P3.
Crec que són franquícies i a cada lloc posen els preus que els sembla, en funció del que deuen creure que la gent està disposada a pagar :p
El cert és que el meu fill quan toca no hi vol anar, es queda seriós, però al cap de tres minuts (l'espio) ja està content. Crec que sí que funciona. Entén moltes coses (és el segon curs que hi va, vem començar a P2 anant els dos junts), i el meu marit al·lucina amb la seva pronunciació quan diu alguna paraula. Entenem que ha de ser una aposta a llarg termini...
Imatge
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Re: kids and us

EntradaAutor: MIRJAN » dl. abr. 29, 2013 4:02 pm

Jo vaig preguntar al de sants i sortia per uns 60 € al mes (més o menys perquè no recordo amb exactitud). Com que tinc dues nenes, em va semblar carissim 120 € al mes! i només una hora a la setmana, que per cert, no estic segura si em van dir una hora o tres quarts.
Imatge

Imatge
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: kids and us

EntradaAutor: Lau » dl. abr. 29, 2013 5:12 pm

No crec que sigui l'edat, la diferència de preu... deu ser més la diferència de centre. El nostre també és de fora de Barcelona, en concret a Vic i any passat ja pagavem això (bé, pagavem 51 i aquest any ho han apujat a 53)

Jo estic contenta, el meu fill és d'orígen nigerià i la seva llengua materna era l'anglès, quan el vam adoptar amb 2 anys i mig, va anar abans al kids & us que a l'escola.... primer anavem jo i ell i ens van fer classes personalitzades sense cap més nen.... per tal que el nostre fill s'adaptés i tal, ja que feia poc que l'haviem adoptat i la condició era que jo havia de ser a classe.... i es van acoplar perfecte a les nostres necessitats, malgrat ser una franquicia (a vegades les franquicies es quadren amb les normes i no tenen flexibilitat i ells en van tenir)

A part de l'hora setmanal (els petits són 3/4), l'estiu passat i les setmanes santes ha assistit a les fun weeks.... s'ho passa bé i és tan intensiu que allà si que es nota.... però aquest estiu que vé (tindrà 5 anys) ja no sé segur si dur-li... perquè a l'estiu passat vaig notar que necessitava més activitat física.... a part de que el preu és el doble de qualsevol casal esportiu.... i això també fa rumiar...
Avatar de l’usuari
MONTSERRAT
:: tigre
:: tigre
Entrades: 787
Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm

Re: kids and us

EntradaAutor: MONTSERRAT » dt. set. 03, 2013 7:22 pm

Hola noies!
El meu fill te 25 mesos i ahir el vaig apuntar a Granollers.
65eu de material, 57eu de matricula i 57mensuals x 45min setmanals. Comencem dj 12/09, el 1r trimestre ha d'anar acompanyat!
Espero vagi be! De moment, a nivell informatiu, m'agrada el metode! aviam a la practica!
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: kids and us

EntradaAutor: Nime » dt. set. 03, 2013 8:43 pm

nuria_lm ha escrit:Doncs a Sant Cugat paguem 62€ al mes per 1 hora a la setmana (estic indignada!), el meu fill fa P3.
Crec que són franquícies i a cada lloc posen els preus que els sembla, en funció del que deuen creure que la gent està disposada a pagar :p
El cert és que el meu fill quan toca no hi vol anar, es queda seriós, però al cap de tres minuts (l'espio) ja està content. Crec que sí que funciona. Entén moltes coses (és el segon curs que hi va, vem començar a P2 anant els dos junts), i el meu marit al·lucina amb la seva pronunciació quan diu alguna paraula. Entenem que ha de ser una aposta a llarg termini...


Has vist que al costat del Monestir han obert un centre Helen Doron? També en parlen molt bé del seu mètode. Jo sóc traductora de l'anglès i us he de dir que mai vaig anar a cap acadèmia i només feia l'anglès del cole... Això sí, sempre llegia i mirava pel·lícules en anglès, però el que més em va ajudar i em va fer posar les piles va ser anar primer a campaments als EUA, després fer intercanvis amb noies d'allà (s'estaven un mes a casa meva i després jo un mes a la seva) i més tard treballar com a monitora a campaments d'allà també. No hi ha res com la immersió :ok: Però clar, tot això va ser a partir dels 14 anys. Jo ara dubto en portar el meu fill a algun mètode d'aquests (també visc a Sant Cugat, nuria_lm), però veient la meva experiència i els preus que tenen em tira molt cap enrera. Crec que amb el meu nivell farem immersió lingüística a casa a veure com va, la idea és fer un dia a la setmana tot en anglès i la resta de dies tele, dibuixos i llibres també en aquest idioma. Tot val a dir que el meu peke només té 9 mesos i que a l'escola bressol fan un programa d'anglès molt semblant a aquests mètodes :ok:

De totes maneres, us segueixo a veure si al final em decideixo o què.
Imatge
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: kids and us

EntradaAutor: vicky1983 » dc. set. 04, 2013 11:16 am

noies només entro per dir-vos que al final hem deixat aquest mètode. Hem parlat amb un centre d'estudis del poble i la portarem allà. Serà 1h a la setmana, 2 alumnes només (al Kids and us eren 5 criatures) i s'han adaptat al pla que nosaltres voliem, metodologia, etc. I de preu, molt millor!!!

Per mi, la millor opció la veritat. Ja us explicaré que tal!! Comencem dimarts que ve!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
musica
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

Re: kids and us

EntradaAutor: musica » dj. set. 26, 2013 2:22 pm

Nime ha escrit:Has vist que al costat del Monestir han obert un centre Helen Doron? També en parlen molt bé del seu mètode. Jo sóc traductora de l'anglès i us he de dir que mai vaig anar a cap acadèmia i només feia l'anglès del cole... Això sí, sempre llegia i mirava pel·lícules en anglès, però el que més em va ajudar i em va fer posar les piles va ser anar primer a campaments als EUA, després fer intercanvis amb noies d'allà (s'estaven un mes a casa meva i després jo un mes a la seva) i més tard treballar com a monitora a campaments d'allà també. No hi ha res com la immersió :ok: Però clar, tot això va ser a partir dels 14 anys. Jo ara dubto en portar el meu fill a algun mètode d'aquests (també visc a Sant Cugat, nuria_lm), però veient la meva experiència i els preus que tenen em tira molt cap enrera. Crec que amb el meu nivell farem immersió lingüística a casa a veure com va, la idea és fer un dia a la setmana tot en anglès i la resta de dies tele, dibuixos i llibres també en aquest idioma. Tot val a dir que el meu peke només té 9 mesos i que a l'escola bressol fan un programa d'anglès molt semblant a aquests mètodes :ok:

De totes maneres, us segueixo a veure si al final em decideixo o què.


Nime, jo sóc mestra d'anglès i també crec més en la immersió que no pas en aquests mètodes. I si realment cal reforçar fora de casa/escola, jo optaria per una acadèmia amb professorat NADIU!!!!! Has posat en pràctica ja el tema de fer immersió a casa? nosaltres estem començant. De fet, fa com un any que mira elsdibuixos de la Peppa Pig en anglès i ara de tant en tant deixa caure alguna paraula ja. L'altre dia ens llençava una pilota i ens va dir: Steady? i ens vam quedar parats!!!
M'agradaria compartir l'experiència. A veure com ho feu vosaltres a casa, etc...
Imatge

Imatge

_____________________________________________________________________
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: kids and us

EntradaAutor: Nime » dj. set. 26, 2013 2:32 pm

Musica, jo intento parlar-li en els tres idiomes, català, castellà i anglès, però encara és petit i no parla, només té 9 mesos ;) La meva idea és que vagi acostumant l'oïda als sons dels tres idiomes i que arribi a dir paraules en qualsevol dels tres. Quan em respongui ja et comentaré com ens va :ok:

El problema del Kids&Us (almenys pel que he vist) és que moltes vegades els professors no són nadius, de fet, he vist algun vídeo de classe amb petits i la pronunciació de les professores té tela... Però això ja és un altre tema :***:
Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::