Escola bressol bilingüe a girona

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Guiguid
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. gen. 21, 2016 12:29 pm

Escola bressol bilingüe a girona

EntradaAutor: Guiguid » dv. maig 25, 2018 5:21 am

: lasito : z2:-)

Hola!
Estic buscant escola bressol a Girona, ja que a la publica no he entrat.
M’han prlat molt be de dos escoles de parla anglesa a Girona. Una és Daydream daycare i l’altre Castells i cavallers. Algu ha portat els seua fills alla o sap dir-me’n alguna cosa.
Nose per quina acabar de decidir-me!
Moltes gracies
Sunyer
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dc. maig 23, 2018 8:44 pm

Re: Escola bressol bilingüe a girona

EntradaAutor: Sunyer » dv. maig 25, 2018 9:20 am

És un error escollir una escola bressol perquè parlin anglès. A no ser que a casa vostra tu o el teu marit sigueu anglesos o parla materna anglesa, no té sentit el que voleu fer. Hi ha una obsessió amb l'anglès i si pot ser des de la panxa de la mare posar cançons en anglès o pel·lícules en anglès, i ens pensem que això farà Shakespeare al nadó! Res més lluny...
Guiguid
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. gen. 21, 2016 12:29 pm

Re: Escola bressol bilingüe a girona

EntradaAutor: Guiguid » dg. maig 27, 2018 10:06 pm

Gràcies per la teva opinió!
Sempre va bé tenir opinions de tot tipus!
De totes maneres no espero que la meva filla sigui més Shakespeare que els altres nens per portar-la a una escola de parla anglesa! Simplement crec que és útil parlar anglés. I que millor que de ben petits que absorveixen els idiomes amb molta més facilitat.
Diferents opinions i difrents punts de vista per aixo hi ha tantes escoles per tria perquè tothom estigui content! :***:
Sunyer
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dc. maig 23, 2018 8:44 pm

Re: Escola bressol bilingüe a girona

EntradaAutor: Sunyer » dg. maig 27, 2018 11:17 pm

Doncs resulta que aquest pensament que tens és erroni. És el que tractava d'explicar-te que no és cert que perquè vagin a una escola bressol en anglès aprendrà anglès... Científicament està demostrat que això és fals. Només té sentit si la família té com a idioma natiu l'anglès. A més, és el factor diferencial més important que destaqueu de l'escola bressol... Quan són uns altres factors els importants alhora d'escollir una escola bressol.
Ens trobem molts alumnes a l'ESO que són incapaços d'expressar-se ni en català, ni en castellà, molt menys en anglès, però sí, des d'abans de néixer ja feien classes d'anglès...
Per suposat, és només una opinió! :ok:
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Escola bressol bilingüe a girona

EntradaAutor: crunchi » dl. maig 28, 2018 12:06 pm

Hola!!! Jo crec q tot això és algo molt personal pero jo tb opino com Sunyer, si a casa parlessiu anglès em semblaria normal portar el nen a una escola de parla anglesa, però si no.... jo tampoc li trobo el què. Crec que són massa petits per apendre idiomes, quan encara estan aprenent coses més bàsiques com l'autonomia, el desenvolupament de temes fisiològics, gestions emocionals, etc. Crec que és més important mirar de quina manera treballa l'escola, si van amb fitxes encara o si és una escola més experimental, per exemple.
:ok:
Imatge

Imatge
Guiguid
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. gen. 21, 2016 12:29 pm

Re: Escola bressol bilingüe a girona

EntradaAutor: Guiguid » dt. maig 29, 2018 10:21 am

Doncs gràcies per les vostres opinions sempre van bé!
De fet he escollit aquestes escoles perquè a apart de parlar angles tambè són escoles experimentals les dos.
A part del meu concepte erroni de que la meva filla parli anglès, heu sentit a parlar de les dos escoles que esmento més amunt???
Sunyer
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dc. maig 23, 2018 8:44 pm

Re: Escola bressol bilingüe a girona

EntradaAutor: Sunyer » dt. maig 29, 2018 1:54 pm

Guiguid ha escrit:Doncs gràcies per les vostres opinions sempre van bé!
De fet he escollit aquestes escoles perquè a apart de parlar angles tambè són escoles experimentals les dos.
A part del meu concepte erroni de que la meva filla parli anglès, heu sentit a parlar de les dos escoles que esmento més amunt???


Jajjaja Guiguid, continues sense entedre-ho! Que la teva filla parli anglès no dependrà de l’Escola Bressol! Que només és marketing perquè les famílies hi caiguem... Tens una idea errònia al cap, però en fi, com tothom tenim idees errònies, jo el primer per suposat. T’has fet a la idea que és així i ja ningú t’ho canviarà per molt que t’ho argumentin i justifiquem. C’est la vie!
Cal felicitar al publicitaris i comercials que sàpiguen vendre’ns la moto!
De les dues escoles que has escollit, amb Castells i Cavallers em quedaria.
Guiguid
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. gen. 21, 2016 12:29 pm

Re: Escola bressol bilingüe a girona

EntradaAutor: Guiguid » dt. maig 29, 2018 6:36 pm

Sunyer he entes perfectament el que m’has dit, no soc pas curta!! Els comercials o publicitaris que han fet els triptics nose si han fet bé la feina o no! Si no que m’ha agradat l’escola, la seva filosofia i ls mestres que la formen, a més les multiples activitats que fan. A més tinc amigues que porten els nens allà i me n’han parlat mlt bé!
Crec que ets brusc de paraules, si ets mestre i parles així als teus alumnes, no m’agradaria que fossis professor de la meva filla!
Puntbi final!
Sunyer
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dc. maig 23, 2018 8:44 pm

Re: Escola bressol bilingüe a girona

EntradaAutor: Sunyer » dt. maig 29, 2018 8:12 pm

Guiguid ha escrit:Sunyer he entes perfectament el que m’has dit, no soc pas curta!! Els comercials o publicitaris que han fet els triptics nose si han fet bé la feina o no! Si no que m’ha agradat l’escola, la seva filosofia i ls mestres que la formen, a més les multiples activitats que fan. A més tinc amigues que porten els nens allà i me n’han parlat mlt bé!
Crec que ets brusc de paraules, si ets mestre i parles així als teus alumnes, no m’agradaria que fossis professor de la meva filla!
Puntbi final!


Guiguid t'has posat en evidència tu mateixa, jo en cap moment t'he faltat al respecte. Em sap greu ho hagis entès tant malament. Per una altra banda, t'asseguro que cap alumne, ni cap família m'ha parlat mai així, vers tot el contrari, els resultats acadèmics i els agraïments són la millor recompensa al esforç i dedicació que fem pels vostres fills. Malauradament en aquest món hi ha de tot, t'entenc, però si en volies ofendre, res més lluny! Vers tot el contrari, seguiré treballant per ajudar a fer una societat més justa, solidària i respectuosa on per sobre de tot hi hagin bones persones.

Bon vent i barca nova! :ok:

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::