Escola bressol sant boi

Canvia el seu entorn: professores i amics.

mare14
Entrades: 2
Membre des de: dc. gen. 08, 2014 12:18 pm

Escola bressol sant boi

EntradaAutor: mare14 » dc. gen. 08, 2014 12:25 pm

Hola a tothom, estic començant a cercar escola Bressol per la meva filla a Sant Boi de Llobregat. Me n'he estat mirant tres: La MIMOSA, el PICAROL i la DAINA i no tinc massa clar quina s'adapta més a les nostres necessitats. Voldriem una escola on puguessim anar a veure la nostra filla sense que hi posessin problemes, que tingui unes bones instal·lacions i que la relació tant amb el nen com amb la família sigui àgil, sincera i dinàmica.

Em podrieu ajudar?

Moltes gràcies!
Carmeta15
Entrades: 1
Membre des de: dv. gen. 10, 2014 10:24 am

Re: Escola bressol sant boi

EntradaAutor: Carmeta15 » dv. gen. 10, 2014 10:27 am

La meva filla Anna també va a la Mimosa i a mi m'agrada molt. Li va costar una mica al principi però ara es sent molt integrada i li encanta jugar amb els seus companys al pati. Ens van facilitar molt l'adaptació. L'escola té molts serveis com, servei mèdic, mestra d'anglès...

Jo te la recomano.
Carmeta15 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 28, 2014 9:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
mare14
Entrades: 2
Membre des de: dc. gen. 08, 2014 12:18 pm

Re: Escola bressol sant boi

EntradaAutor: mare14 » dt. gen. 14, 2014 10:56 am

Moltes gràcies per la resposta!
Encara no ho tinc clar, però crec que la Mimosa és la que té més punts per apuntar-hi a la nena, és aprop de casa i que facin anglès, a banda de tenir metge i psicòleg, em tranquilitza. Tinc ganes de que facin les preinscripcions per anar-los a preguntar un munt de coses!
Avatar de l’usuari
bufiya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1320
Membre des de: dg. abr. 11, 2010 8:51 pm
Ubicació: sant boi

Re: Escola bressol sant boi

EntradaAutor: bufiya » dt. abr. 29, 2014 9:59 pm

Doncs jo et recomano l escola bressol la Susa, al barri de vinyets, a part de ser un escola bressol municipal, te unes intal.lacions grans i noves i el personal que hi treballa es de plena confiança. Tot super experimental, res de fitxes...la meva filla hi va desde fa tres anys i estic molt contenta
Avatar de l’usuari
bufiya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1320
Membre des de: dg. abr. 11, 2010 8:51 pm
Ubicació: sant boi

Re: Escola bressol sant boi

EntradaAutor: bufiya » dt. abr. 29, 2014 10:01 pm

Ah es una escola oberta als pares i poden entrar molt so int, en aniversaris i activitats varies
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Escola bressol sant boi

EntradaAutor: crunchi » dc. des. 26, 2018 11:57 am

bufiya ha escrit:Ah es una escola oberta als pares i poden entrar molt so int, en aniversaris i activitats varies

Hola, veig que ets de Sant Boi. Et puc preguntar a quina escola vas apuntar la teva nena per fer ed. infantil?? Encara em queda temps, però és per saber opinions i anar mirant.... merci!!! Si vols enviar-me privat tu mateixa :ok:
Imatge

Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::