Escola Bressol a Castelldefels

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Avatar de l’usuari
Mariposa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 498
Membre des de: dt. nov. 01, 2011 1:18 pm

Escola Bressol a Castelldefels

EntradaAutor: Mariposa » dl. març 05, 2012 10:16 pm

Hola!

Estem començant a mirar escoles bressol a Castelldefels, privades ja que el nen naixerà després del termini de preinscripcions i a la publica no l'accepten aquest proper curs.

Algú ens pot recomenar alguna? Tenim a prop de casa dos, Pessigolles i El Niu dels somnis.

A veure si algú ens pot orientar, ja que portem poc temps vivint a Castelldefels i no tenim massa idea...

Gràcies!
Imatge
Imatge
India
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 4:55 pm
Contacta:

Re: Escola Bressol a Castelldefels

EntradaAutor: India » dt. març 06, 2012 8:28 am

A mi també m'interessa força el tema pq estic igual que tu! Visc a Castelldefels i el nen naixerà després del periode d'inscripció.
Aquestes que dius jo no les conec perquè visc a l'altra banda (cap a Montemar), així és que crec que no et puc ajudar gaire.
Jo he contactat amb algunes ja per concertar visites i que m'ensenyin i començaré la setmana vinent.

En principi vull mirar la Il·lusions que em queda a prop de casa, la Gymbebé (aquesta està a Gavà platja, així és que cal cotxe) i una altra que em queda també molt a prop però ara no recordo el nom (després quan torni ho puc mirar). També he concertat cita a Tenimnens.
Quan tingui més info ja t'avisaré.

I si algú amb experiència pot ajudar seria genial.

Merci!
Avatar de l’usuari
cendre
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dg. oct. 09, 2011 5:37 pm

Re: Escola Bressol a Castelldefels

EntradaAutor: cendre » dt. març 06, 2012 10:23 am

Hola noies.
Jo no visc a Castelldefels, però visc a Gavà, al cantó platja.
Els meus fills van anar a una que està al cantó platja de Gavà, que es diu "Els menuts de la Pineda".
Jo personalment vaig estar encantada.
Sobre el Gimbebé que comentàveu tb he sentit parlar molt bé.
I algú m'había parlat força bé d'una a Castelldedels que es diu "il·lusions".
Si necesiteu més info m'ho diueu sense problema.
Avatar de l’usuari
Mariposa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 498
Membre des de: dt. nov. 01, 2011 1:18 pm

Re: Escola Bressol a Castelldefels

EntradaAutor: Mariposa » dt. març 06, 2012 3:01 pm

India, m'han dit que Il.lusions és de les millors, així que si et queda a prop la podries mirar, té web perque la vaig estar mirant. És careta, això si.

Si puc intentaré portar-li a una de les dos que he dit ja que em queden més a prop i puc anar caminant.
Imatge
Imatge
Esquiroleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dl. jul. 21, 2008 4:56 pm
Ubicació: Baix Llobregat

Re: Escola Bressol a Castelldefels

EntradaAutor: Esquiroleta » dj. març 08, 2012 9:01 am

Hola noies,
Jo no us puc ajudar pel que fa a les EB de Castelldefels però us puc dir que jo porto el meu nen a l' Il.lusions de Gavà i n'estem encantats. Ell va contentíssim. Jo vaig dubtar entre portar-lo ala llar d'infants on jo vaig anar de petita o portar-lo a l'Il.lusions i després de veure l'escola i parlar una bona estona amb la directora em vaig decidir per aquesta, he de dir que vaig fer una molt bona elecció.
Si voleu que expliqui més per anar orientada a la visita, estic per aquí...
India
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 4:55 pm
Contacta:

Re: Escola Bressol a Castelldefels

EntradaAutor: India » dj. març 08, 2012 9:31 am

Merci a totes!

Segurament aniré la setmana vinent a Il·lusions (però d'aquí de Castelldefels, és clar) i ja us explicaré.
Sabeu com van de places? Perquè fins al desembre aprox no hauria de portar el meu petit (en principi neis a finals de juny) i si el matriculo abans suposo que em faran pagar des del setembre, no?
Avatar de l’usuari
Mariposa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 498
Membre des de: dt. nov. 01, 2011 1:18 pm

Re: Escola Bressol a Castelldefels

EntradaAutor: Mariposa » dj. març 08, 2012 9:46 am

India, has d'anar i preguntar, a mi a una no em fan pagar fins gener (però si la matricula, és clar), i a altre desde que s'acaven les 16 setmanes de baixa legal, aixi encara que facis compactació de lactancia o vacances, pagues desde aquest moment.
A altres guardes es paga desde setembre una quota de manteniment, més barata.
Imatge
Imatge
bala
:: conillet
:: conillet
Entrades: 387
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 9:34 am

Re: Escola Bressol a Castelldefels

EntradaAutor: bala » dl. juny 18, 2012 2:55 pm

Hola mamis!!

Crec que faig tard...però jo soc també de Castelldefels i porto a l'Arnau a gimbebe a gavà. És la decició més encertada que hem pres.
Estem encantadíssims amb aquesta escola, les mestres son super carinyoses, alegres, simpàtiques, les instal·lacions immillorables, pins, jardí, natura....
i la cuina pròpia, l'Arnau s'ho menja tot cada dia! A més es va adaptar desseguida, molt ràpid i van deixar-m'ho fer a la meva manera!

Mariposa, si podeu fer l'esforç d'acostar-vos fins allà cada dia amb cotxe, val la pena!

Molta sort!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Mariposa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 498
Membre des de: dt. nov. 01, 2011 1:18 pm

Re: Escola Bressol a Castelldefels

EntradaAutor: Mariposa » dl. juny 18, 2012 3:38 pm

Gràcies Bala, finalment està apuntat a Pessigolles, ens han donat referencies i ens han agradat les visites.

Merci!
Imatge
Imatge
GemmaMama
Entrades: 1
Membre des de: dc. juny 18, 2014 12:34 pm

Re: Escola Bressol a Castelldefels

EntradaAutor: GemmaMama » dc. juny 18, 2014 12:42 pm

Hola noies he estat informant-me sobre escoles Bressol a Castelldefels, ja que vaig tenir una mala experiencia amb la primera que vaig portar al meu petit que va ser el niu dels somnis, que no explicaré aqui els motius ja que son diversos, pero no os la recomano per res...
Al final m'he decidit per Pessigolles i el tracte es TAN TAN DIFERENT, estic molt contenta porta dos dies ja!
Segons la meva experiencia os recomano que la visiteu igual que podrieu visitar Els Angelots que tambe tinc molt bones referencies.
Espero que us serveixi la meva experiencia mamis :*
dragons
Entrades: 3
Membre des de: dl. ago. 11, 2014 10:16 am

Re: Escola Bressol a Castelldefels

EntradaAutor: dragons » dl. ago. 11, 2014 10:49 am

Hola a totes,
Parlo des de la meva experiència com a mare del segon fill, amb el primer vam estar dubtant amb Il.lusions, doncs teniem bones referències i porta molts anys en el poble, al igual que el Niu dels somnis i en aquest cas vivim més aprop, així que ens vam decidir per l'ultima i vam estar encantats en tots els sentits! i ara al setembre començarà el segon a la mateixa escola i el deixem ben tranquils! :globus: Que vagi bé mamis !

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::