llars d'infants a la Garriga(urgeix una mica)

Canvia el seu entorn: professores i amics.

LIAM2008
Entrades: 2
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 12:58 pm

llars d'infants a la Garriga(urgeix una mica)

EntradaAutor: LIAM2008 » dc. abr. 08, 2009 1:07 pm

Hola a totes,

Visc a la Garriga i el proper any el meu fill anira a la guarderia , no conec gaire gent a la mava poblacio i us demanaria que si conexeu la guarderia Betixell, la caseta dels petits, o alguna de les altres em donesiu la vostre opinio.

P.d . Algunes de vosaltres us varau casar per les mateixes dates que jo i us recordo de l.altre foro de nuvis.

Merci per endevant.
Avatar de l’usuari
R@KY
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dc. gen. 30, 2008 1:56 pm

Re: llars d'infants a la Garriga(urgeix una mica)

EntradaAutor: R@KY » dc. abr. 08, 2009 3:32 pm

Hola Liam,

Yo tambien soy de La Garriga, y de la Betitxell no me han hablado muy bien......yo en Septiembre tambien llevare a la nenita a la guarderia, y en principio optare por la RIalles, cuando tenga mas información te la paso. Para tu información el dia 17 de Abril es el dia de puertas abiertas de 17 a 20 en la publica !!! Siempre tenemos eso como primera opción si entra perfecto, sino hay que buscar privadas....

Te voy informando,

Un saludo, :lleo:
ERES EL MEJOR REGALO !!!!!

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
nnreply0
Entrades: 1
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 9:36 pm

Re: llars d'infants a la Garriga(urgeix una mica)

EntradaAutor: nnreply0 » dc. abr. 15, 2009 9:43 pm

Hola,

Doncs a mi m'han parlat força bé de betitxell. La meva germana porta a la nena a betitxell i està molt contenta. Mira que diuen aquí de la Rialla http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=23&t=8814

Petons...
------------
:-:)
Avatar de l’usuari
Dunna
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1093
Membre des de: dj. juny 14, 2007 11:17 pm

Re: llars d'infants a la Garriga(urgeix una mica)

EntradaAutor: Dunna » dv. jul. 31, 2009 4:04 pm

NO puc llegir el link que hi ha penjat...
Jo si que conec a les noies de La Rialla, son moooolt maques, el meu nevot ha anat a aquest guarde i la meva germana està moooolt contenta :camio:
Dunna l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 09, 2010 10:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
fonsicarmen
Entrades: 2
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 8:22 am

Re: llars d'infants a la Garriga(urgeix una mica)

EntradaAutor: fonsicarmen » dj. oct. 29, 2009 9:01 am

Hola. Sóc la mare de'n Pau i vivim a la Garriga.
Trobar guarderia a aquest poble és tota una història, sobre tot perquè no hi ha massa alternatives per a nens de menys d'un any.
Per la meva experiència, solament n'hi ha 3:
les Caliues . La guarde municipal, que ja ens agradaria a la majoria, però com que l'Ajuntament pel que està vist no sap fer estudis de població i no està disposat a invertir els diners que paguem en impostos en infra-estructures, doncs solament té cabuda pel 50% de la necessitat real; és a dir, aquest any han entrat uns 8 nens de P0 (solament hi ha un grup) i n'han quedat fora 6!!!!. Fantàstic....
Betitxell. La gent en parla força bé. Potser és la més coneguda, però sembla ser que està patint una escampada important de bones professionals (o això diuen). El que sí és objectiu és que es tracta d'una casa vella, amb molts racons i raconets, amb olors ocultes i una mica "usada". Vaja, que la impressió de l'entorn on estarà el nen no impacta positivament a primera vista. En quant als professors, com que no t'ensenyen el curriculum, doncs és difícil de valorar.
La Rialla. Quasi tothom en parla malament gràcies a la mala gestió de la directiva antigua. Fa poc van canviar i ara hi ha un equip molt jove,
fonsicarmen
Entrades: 2
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 8:22 am

Re: llars d'infants a la Garriga(urgeix una mica)

EntradaAutor: fonsicarmen » dj. oct. 29, 2009 9:10 am

Ostres, amb tant de rotllo i el nen a la falda, he enviat la resposta a mitges... Continuo amb el que he vist de La Rialla. L'equip és força jove, amb experiència amb nens, però poques taules en gestió i com cal tractar als pares i mares.... I això ho dic perquè per exemple, el despatx on t'atenen, està més que desendreçat, la noia que la porta (la Carol), sembla una mica despistada per la quantitat de feina que té (segurament), no té l'agenda al dia i algunes vegades costa de trobar... inclús si ella no hi és i passes a buscar impresos, les cuidadores que hi han quedat difícilment trobaran el que cal. Però l'edifici està reformat, les olors són agradables, les sales diàfanes i lluminoses i tenen ganes de tirar endavant, lluitant amb la mala imatge que té el centre...

Si es compara el projecte docent dels 3 centres, són molt similars... i és que un projecte docent es pot fer quasi per encàrrec....

Amb tot això, què es pot fer??. Doncs escollir el que a un li sembli més addient pel seu petit, esperar que tot vagi bé, ajudar amb crítiques constructives que el que no t'agrada pugui millorar i instar a l'Ajuntament que dimensioni correctament els serveis de la Garriga d'acord amb les necessitts reals de la seva població.

Espero que la meva visió subjectiva de les guarderies de la Garriga us ajudi.
rsilenci
Entrades: 3
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 12:16 pm

Re: llars d'infants a la Garriga(urgeix una mica)

EntradaAutor: rsilenci » ds. oct. 16, 2010 12:35 pm

Veiem que aquests fils ja tenen un temps, actualment nosaltres portem al nostre peque a La Rialla, aquest estiu s'han traslladat al centre de La Garriga i han fet unes instal·lacions noves que donen gust veure-les, tenen un patí totalment adaptat i unes aules fantàstiques amb tot tipus de comoditats, parquet, lavabos independents... Realment quan nosaltres varem buscar, perquè si algo fem es comparar, a La Garriga cap com La Rialla, jo ho diu el dit, " busca compara i si encuentras algo mejor.... "
LIAM2008
Entrades: 2
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 12:58 pm

Re: llars d'infants a la Garriga(urgeix una mica)

EntradaAutor: LIAM2008 » dc. maig 04, 2011 2:57 pm

Hola a totes,

Ja fa un temps vaig entrar el forum formulant la pregunta "llar d'infants a la Garriga".

Donç be , el temps ha pasat i el meu fill ja ha fet els 3 anys.Em vaig decidir per "La caseta dels
petits" i no em vaig equivocar.Estem encantats , tant amb les mestres com amb la metedologia.
En tot moment ens mantenen informats de les activitas diaries , de l'evolucio del nen , dels
petits imprevistos que poden surgir....,hem estat sempre molt tranquils sapiguen a quines mans
estava el Liam , en mans de personas amb vocacio que realitzan una gran tasca.
"La caseta " es petita pero es en aqui on resideix el seu encant, es com estar a casa.
Desde aqui vull donar -vos les gracies per haver contribuit durant aquest temps al desenvolu-
pament del Liam.

Moltes Gracies Rebe,Raquel,Sandra,Det i fins a sempre!!!!!

Familia Diez-Cortés.
MaY09
Entrades: 1
Membre des de: dc. maig 04, 2011 5:54 pm

Re: llars d'infants a la Garriga(urgeix una mica)

EntradaAutor: MaY09 » dc. maig 04, 2011 6:06 pm

Hola!
Estic completament d'acord amb l'última resposta, la de la mare del Liam, "La caseta dels petits", és un ambient molt familiar i la metodologia que duen a terme, a través de l'experimentació i fer propostes educatives innovadores per a uns millors aprenentatges dels infants. Els nens entren feliços i se'n van feliços, és un gust veure'ls així, encara que les instal·lacions semblin petites els infants no és comparable amb el tracte que rebem les famílies i sobretot els infants. Aquells que tingueu dubtes com jo en vaig tenir a l'hora d'apuntar el meu fill Martí, també vaig demanar opinions i la Rialla i les Caliues no en van quedar gaire ben parades i en canvi, vaig veure la caseta i és tan acollidora tan a nivell de mestres com a nivell educatiu, n'estic molt contenta i si us puc servir d'ajuda, me n'alegro.

Marina
JuNon
Entrades: 2
Membre des de: dt. gen. 29, 2013 8:40 pm

Re: llars d'infants a la Garriga(urgeix una mica)

EntradaAutor: JuNon » ds. feb. 09, 2013 10:49 am

I una bona Llar d'Infants a La Garriga... La del San Lluís !! I ara han posat també l'aula de Nadons. Si, és un xic careta (tot i que ara permeten que els nens només hi vagin fins al matí o fins les 15, amb una rebaixa considerable de les tarifes) , però això es converteix en un tracte proper, familiar, completa transparència, molt de tacte, completa comunicació família-escola,... És com una gran família, i els nens coneixen a tot l'equip educatiu des de Nadons fins a Llar-2. I això dona tranquil·litat. Són noies molt sanes, sinceres i alegres. Es respira una aire de professionalitat i tranquil·litat excepcionals. Un gran què a l'hora d'escollir escola pels més petits.

Ànims en aquesta difícil tasca que és buscar escola !!!
Martina107
Entrades: 2
Membre des de: dt. gen. 29, 2013 1:01 pm

Re: llars d'infants a la Garriga(urgeix una mica)

EntradaAutor: Martina107 » dg. feb. 10, 2013 6:49 pm

Hola a totes!! veig que no coneixeu gaire l`escola Sant Lluis de la garriga, anomeneu totes menys la que per mi personalment es la millor.
LaiaCatalà
Entrades: 3
Membre des de: dt. gen. 29, 2013 1:17 pm

Re: llars d'infants a la Garriga(urgeix una mica)

EntradaAutor: LaiaCatalà » dg. abr. 14, 2013 2:32 pm

Martina107 ha escrit:Hola a totes!! veig que no coneixeu gaire l`escola Sant Lluis de la garriga, anomeneu totes menys la que per mi personalment es la millor.


Hola Martina, perquè és la millor per tu? Pots explicar una mica com és, com funciona? O donar la pàgina web? N'he sentit el nom algún cop,pensava que era una escola a partir de P3... però n'has parlat aquí al forum de llar d'infants. Si algú té informació...n'estaria ben agraida.

Gràcies
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: llars d'infants a la Garriga(urgeix una mica)

EntradaAutor: aixamb » dv. ago. 02, 2013 8:40 am

No sé si hi haurà algú que estigui buscant guarderia a La Garriga, però jo vull recomanar 100% La Rialla. La Tíndari hi ha anat més de dos anys i la veritat és que n'estic encantadaíssima. Les instal·lacions estan molt i molt bé, personalment penso que són les millors de les llars de La Garriga i de l'equip només en podria dir coses bones. El menjar és súper bo i els menús ben equilibrats. Sembla que tingui comissió, però he pensat que potser a algú li podria anar bé una opinió. A mi ara em fa peneta deixar la llar i començar l'escola dels nens grans, que estic segura que anirà bé, però és un canvi d'etapa important!
Imatge

Imatge
Marieta76
Entrades: 1
Membre des de: dt. set. 24, 2013 9:49 pm

Re: llars d'infants a la Garriga(urgeix una mica)

EntradaAutor: Marieta76 » dt. set. 24, 2013 10:18 pm

Hola a tothom,
Vull donar la meva opinió sobre la llar d'infants "La Caseta Betitxell".
Comptant que el meu primer fill va anar a la anterior Betitxell, de la qual n' estava la mar de contenta, vull donar la meva opinió del pas del meu segon fill per la nova Caseta Betitxell.
No tinc paraules d'agraiment a totes les educadores i personal del centre, incloent a la cuinera, en relació al tracte donat al meu fill, així com a nosaltres els pares.
Fan una gran tasca desde dintre del centre, ja que el tracte és totalment familiar, i vocacional.
El meu fill ha estat encantat amb aquesta llar d'infants, i li quedarà sense dubte un gran record.
Recomano d'una manera ferma i com a mare, que si teniu oportunitat tingueu en compte opció aquesta llar d'infants.
Gràcies d'una mare agraida. :globus:
bethquim
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dg. gen. 23, 2011 7:35 pm

Re: llars d'infants a la Garriga(urgeix una mica)

EntradaAutor: bethquim » dc. maig 28, 2014 9:05 pm

Bona Nit,
només dil que mireu la pagina xtec, centres educatius de la generalitat de Catalunya publics i privats.
A la garriga només hi ha dues llars d´infants la municipal i el sant lluis la resta no están sote el control de la generalitat i per tant no tenen llicència de llar d´infants.
Avatar de l’usuari
[Marieta]
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dj. maig 10, 2012 6:30 pm

Re: llars d'infants a la Garriga(urgeix una mica)

EntradaAutor: [Marieta] » ds. juny 21, 2014 7:36 am

Hola!

Jo conec aquesta iniciativa i algunes de les persones que ho porten: http://escarabatbumbum.blogspot.com.es/p/qui-som-contacte.html
Sóc de La Garriga, tot que ara no hi visc.

Salut!
Avatar de l’usuari
nivaira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am
Ubicació: Barcelona

Re: llars d'infants a la Garriga(urgeix una mica)

EntradaAutor: nivaira » dv. maig 01, 2015 11:01 am

Nosaltres vam portat el nen a l'Escabarat i és fantàstic. Ara hi portarem la petita. Si no, clarament l'opció seria la municipal perquè de les altres en tenim mals comentaris i la sant lluís és religiosa
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
cauchyna
Entrades: 1
Membre des de: dt. set. 22, 2015 12:05 am

Re: llars d'infants a la Garriga(urgeix una mica)

EntradaAutor: cauchyna » dt. set. 22, 2015 12:15 am

Hola! A la plaça Can Dachs obren un centre de lleure científic, on faran robòtica, experiments de ciències, i jocs de lògica i del foment del pensament lògico-matemàtic! Obriran ara a l'Octubre!
Hi ha un grup de P2 i P3 amb pares, que pot estar molt bé per complementar el joc que es fa a les escoles bressol, i perquè els pares i mares sapiguen una mica amb quina intenció són els materials didàctics que s'utilitzen a moltes escoles bressol o entorns de criança!
mariamartinez
Entrades: 2
Membre des de: dj. set. 08, 2016 8:48 pm

Re: llars d'infants a la Garriga(urgeix una mica)

EntradaAutor: mariamartinez » dj. set. 08, 2016 9:35 pm

Hola mamas i papes !!

Estic embarasada i he estat cercant informació per poder portar a la meva nena, suposadament nena a la guarderia un cop tingui que tornar a la feina i he trobat aquest enllaç, sense voler més que aportar la realitat actual (Sept 2016) compartiré les opcions que ara mateix tinc.

A la Garriga hi ha molta oferta, en primer lloc nomès hi han 3 centres regulats per el Departament d' ensenyament de la Generalitat de Catalunya, per lo que ofereixen total garanties, d' higiene, seguretat, etc... L' Escola Bressol Municipal Les Calieus, L' Escola Bressol La Rialla i la Llar d' infants Sant Lluis, desprès d' aquestes tres opcions que son les que jo i el meu marit estem valorant, tenim d' altres que també les compartiré perquè disposeu de la mateixa informació que nosaltres, tenim un centre anomentat La Caseta Betitxell, suposadament constant com ludoteca, encara que ells ho venen com Llar d' infants, però no tenen llicencia de la Generalitat si no que actuen versus la jurisprucendia de l' Ajuntament, es clar que les instalacions i el personal no compleixen normatives per lo que aquest centre el vam descartar tal i com visitar-lo, desprès vam trovar-nos amb un centre de mares de dia, son dos noies que diuen actuar com a tal, però tenen tot l' afany d' actuació d' una llar d' infants / Escola Bressol i no ens enganyem, qui els regula ? qui garanteix la seguretat dels nostres nens ? vam veure el blog i ens vam fixar que parlaven d' unes coses que la realitat no les transmitia, a les fotos que tenen s' observa un pati d' una casa amb més perills que altres coses i nomès dos noies d' encarregan de tot ? es més sense normativa vigent, qui ens asegura que els nostres fills estaran be ? nosaltres pensem que no es oro todo lo que reluce i aquests tipus de centres no haurien d' estar permessos fins que no estiguin degudament legislats.

Com última opció teniem el SEK Catalunya que acaba d' obrir linea de 0 a 3 anys, vam trucar a l' Ajuntament i deien que depenien de La Generalitat, vam trucar al Department d' educació i ens van dir que ells no tenien constancia, que es el que tenen obert ? preu caríssim i per el que sabem tots el nens que hi van estan barrejats, es igual que tingui un any com dos, opció descartada.

De les 3 opcions finals que tenim estem valorant el següent, Escola Bressol Municipal Les Caliues, es l' opció que inicialment més ens decantava, però corre per el poble la veu que algún cop s' ha escapat algún nen, van ampliar el pati, es molt gran i deu costar molt estar atents de tots el nens, a més ens preocupa l' higiene que pot tenir es de terra i pot tenir tot tipus de bitxos, i el que definitivament ens va fer pachoca va ser veure al facebook fotos de nens amb panyals a ple hivern, desprès tenim l' Escola Bressol La Rialla, vam fer visita a les últimes portes obertes, tenen unes instalacions podriem dir gairabé perfectes, cuiden cada detall, vam respirar un ambient molt acollidor, es l' unic centre privat que es dona servei de nens d 0 a 3 anys, ara per ara es la nostre opció, a més la pàgina web ens va enamorar, per últim la Llar d' infants Sant Lluis, les instalacions son molt antigues i el tarannar de l' escola no ens va agradar, van vendre'ns que la seva llar es la cantera de l' escola, la vam anar a veure perque tenim amics que havien portat els seus nens desprès van anar a l' escola i finalment els han tret, no explicarem res mes ja que no ho hem viscut en primera persona i l' única intenció es compartir tot el que hem estat mirant.

Per ser un poble de 15.000 habitants tenim opcions a mansalva, esperem triar la correcte, realitzant aquesta recerca hem après molt, i el que més ens ha fet pensar es que si els 3 centres regulats per la Generalitat estan controlats, paguen impostos, asegurances, etc... els demes centres no haurien de també estar controlats ? Aquí ho deixem... si us trobeu en la mateixa situació que nosaltres, informeu-vos i valoreu totes les opcions, nosaltres estem emocionats per l' arrivada de la nostre suposadament nena i com veieu ho hem fet.
Clementine
Entrades: 1
Membre des de: dt. oct. 18, 2016 10:17 am

Re: llars d'infants a la Garriga(urgeix una mica)

EntradaAutor: Clementine » dt. oct. 18, 2016 10:43 am

Molt bé mariamartinez!!!! Molt bona feina de recerca. Em sembla molt bé que et preocupis per la seguretat i tot això, però siusplau mira també el tracte al nen!!!!! que totes donen per suposat que ja està implícit en la feina i n'hi han moltes educadores que les hauríen de revisar el títol!!!! Sé que és difícil, però es tracta d'anar algun dia a fer una visita i observar una mica...o de passar pel costat del pati i escoltar l'ambient...plors de nens segur que se senten, però sentiràs si algú els consola o els crida...no sé, potser semblo una exagerada amb el tema, però he tingut una mala experiència, i no sé....jo igual preferiria aquestes mares de dia que dius, que no depèn de quina escola. Sí, potser el pati de casa té perills, però vols dir que no se'n cuidaran prou de que no passi res, com nosaltres quan estem amb ells??? A més, crec que el tope que agafen són 8 nens, és a dir 4 nens per noia. A les llars són 15 nens per educadora!!!! I per molt respectuosa que siguis, ja et dic que no donen l'abast.
Res, t'ho deixo més que res com a reflexió, evidentment totes fem el que creiem millor pels nostres fills!!!!
M'ha quedat la curiositat de per què van treure el nen els teus coneguts del Sant Lluis!!!!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::