Es pega al cap!!!

Rabietes, gelos, egoisme..

Avatar de l’usuari
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Es pega al cap!!!

EntradaAutor: crissie » dv. oct. 07, 2011 12:05 am

Hola noies!!!
Fa dies queel xavi es pica al cap amb les mans o amb que tingui a l abast... Ho fa quan s enfada o quan es frustra o quan està molt cansat!!! Si es pica amb la ma no es sol fer mal...però a vegades té una joguina o es pica directament contra el terra o la paret... Sabeu com actuar???? Perquè ho fa???
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Avatar de l’usuari
montses
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

Re: Es pega al cap!!!

EntradaAutor: montses » dv. oct. 07, 2011 5:39 am

Ostres Crissie, ahir precissament parlava amb el meu marit del tema, perque un amic del meu fill també ho fa, pero aquest ja te 3 anys!! jo tambè penso que ho fa quan està cansat i a sobre s'enfada...a veure si t'ajuden. Jo no tinc ni idea de que s'ha de fe :ufs: r...el que he vist amb el nen que coneixem es que els seus pares se li acostan, li intenten tranquilitzar i canviar de tema perque deixi de fer-ho.
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Es pega al cap!!!

EntradaAutor: glorieta » dv. oct. 07, 2011 7:14 am

Hola Crissie,

No et puc ajudar massa pq no és el mateix cas, però quan en Pol tenia al voltant de l'any li va agafar la mania de picar amb el cap contra la paret i el terra, però vigilava que no es fes mal, i ho veies! Ell ho feia per cridar l'atenció, per que nosaltres anessim a dir-li algo. Al començament li deiem que no ho fes, que es faria mal i tal, però al final vam deicidir passar totalment d'ell quan ho feia (vigilant-lo, és clar!), i intentant abançar-nos a que ell ens reclames atenció. De fet, ho vaig comentar amb el pediatre i em va dir el mateix. En dos dies va deixar de fer-ho.
En el cas del del Xavi, potser lo seu seria intentar ensenyar-li una altre manera de treure els sentiment, però tant petit no se m'acut com... però crec que si que és important que no li dongeu massa importancia de cara al Xavi, per que no ho agafi com a rutina i si reforçar molt altres actituds "bones" quan expressi els seus sentiments.

Aix, ja ens explicaràs com va.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

Re: Es pega al cap!!!

EntradaAutor: laura_28 » dv. oct. 07, 2011 7:21 am

crissie sembla que parlis de l'Eloi fa el mateix quan s'enfada es tira a terra i pica de cap a terra i sino amb les mans es pica al cap, jo tampoc se massa com actua l'ignoro pensa que quan pica a terra i aixó no és fa mal el tiu ja sap que ha de picar fluixet.....normalment plora més per l'enfadada que porta que pel mal per tant l'ignoro i li dic que quan es calmi en parlarem.....

ostres no se si ho faig bé! però ha disminuït abans ho feia per tot ara ho fa cada vegada menys..........
Avatar de l’usuari
raqrodser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

Re: Es pega al cap!!!

EntradaAutor: raqrodser » dv. oct. 07, 2011 9:08 am

Ostres, a mi també em sona aquesta història...
L'Ona va començar a fer-ho també cap als 15 mesos, primer eren cops al cap amb la mà, després contra el moble o la paret, i fins i tot fa "l'intent" d'estirar-se i arrancar-se cabells. Evidentment, els primers cops t'espantes i corres per aturar-la, però llavors em vaig adonar que ho feia amb molta cura de no fer-se mal i mai no s'ha arrancat cap cabell! Així que, ignorant-la, ha anat a menys. Ara només ho fa molt de tant en tant, i és sempre quan està molt i molt cansada. Així que si ho veig, li canvio l'activitat per alguna cosa més tranquila: l'assec a la trona per pintar, o li poso la tele, o li dic si vol anar a dormir i fa una migdiadeta.
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
Avatar de l’usuari
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Re: Es pega al cap!!!

EntradaAutor: crissie » dv. oct. 07, 2011 10:48 am

Moltes gràcies boniques! Sabeu que no se m'havia acudit lo d'ignorar-lo???? :-:) Havia pensat mil coses per dir-li i per fer-li , pe`ro passar d'ell per no reforçar la consucta ni se 'havia apssat pel cap, i crec que és just el que necessita!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sort que us tinc! GRACIES :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
anna09
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: ds. nov. 08, 2008 8:23 pm

Re: Es pega al cap!!!

EntradaAutor: anna09 » dv. oct. 07, 2011 2:35 pm

a una amiga li passava i senzillament de no fer-li cas (el just) se li va anar passant.

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::