No vol que li canvii el bolquer

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

No vol que li canvii el bolquer

EntradaAutor: Clara13 » dl. feb. 06, 2017 7:42 am

Hola!

El meu patufet esta a punt de fer 2 anys i mig i des de fa ja un temps notem que no vol que li canviem el bolquer brut. Quan anem a posar-li el net, plora i es retorça i demana que li posem l'antic. Sabeu quina explicació pot tenir això?

Tema operació bolquer encara no hem començat. Si que avisa quan fa pipi (no sempre, a temporades), mentre que quan esta fent caca si li preguntes si n'esta fent vermell com un tomàquet et diu que no :-o00m

Volem respectar-li els temps, però creieu que el fet que no vulgui canviar-se el bolquer és un simptoma de que encara no esta preparat?

Gràcies!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: No vol que li canvii el bolquer

EntradaAutor: jaruma » dl. feb. 06, 2017 3:41 pm

Hola!

El meu no vol estirar-se perquè li canviï, i gairebé sempre ho he de fer de peu. Però demanar el bolquer brut no ho ha fet mai. Sí que fa això d'avisar pel pipi i no per la caca: de vegades diu "he fet un pipi!" però amb la caca, tal com dius, per molt vermell que estigui sempre diu que no.

Jo m'imagino que l'ideal seria que també aviséssin de la caca, però de totea maneres, encara que no ho faci, a la primavera li treurem el bolquer i a veure què. Més que res perquè ja porti un temps sense quan comenci el cole.

I això del bolquer no sé, com no sigui mandra d'estar quiet un segon, com li passa al meu, no sé què pot ser, però no crec que tingui importància. Sembla una d'aquestes manies que se'ls fiquen al cap de tant en tant!
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: No vol que li canvii el bolquer

EntradaAutor: Clara13 » dt. feb. 07, 2017 7:00 am

Hola Jaruma!

He estat pensant que el problema esta més en que vol ser independent i controlar ell la situació, i per això no es deixa canviar, més que pel fet de portar el bolquer brut. Ahir per la tarda vem estar una bona estona per vestir-lo per que deia que volia sortir amb pijama al carrer i fins que no va entrar en raó no va afluixar. Per sort tant el seu pare com jo anem sempre a una i al final s'adona que ha de baixar del burro, però tela...

Nosaltres també intentarem començar a treu-re-li sobre Setmana Santa per que es vagi acostumant. Aviam com va, de moment ens diu que de portar calçotets res de res, així que ja m'imagino com anirà, hahaha.

Gràcies!

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::