No vol fer migdiada

Els bolquers, el xumet..

jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

No vol fer migdiada

EntradaAutor: jaruma » ds. abr. 16, 2016 5:31 pm

Hola,

El meu fill acaba de fer 22 mesos i des de fa una setmana no hi ha manera que faci migdiada. Fins ara després de dinar anàvem a llegir contes, i més tard o més d'hora acabava adormit, i feia migdiades de 3 hores!

Ara accedeix a anar a llegir contes, ens hi estem estona, però no s'adorm, i demana de marxar a jugar, veure vídeos, etc. Si m'hi nego plora desconsolat, i tampoc és això el que vull. Així que li dic que es posi a mirar vídeos o a fer alguna cosa tranquil.la, perquè com a mínim es relaxi. I sí, ho fa, però no s'adorm.

Passada una hora o dues, està que no pot més, però quasi sempre aguanta tota la tarda, fins les 10 de la nit! Encara que el poso a dormir a les 9, normalment.

Els meus dubtes són: amb aquesta edat, pot ser que ja no necessiti migdiada? Que hagi fet un canvi així tan brusc?

I si la necessita (que jo crec que sí, perquè va molt cansat, tot i que no tant com quan fa un mes alguna tarda no dormia), li és dolent no fer-la? En què el pot perjudicar?

I bé, si teniu consells per adormir-lo també :-) però he provat ja moltes coses: fer llargues passejades amb cotxet al matí per si s'adorm, cansar-lo més al parc, anar a llegir contes a mig matí, que és quan més son sembla tenir... I res de res!
Avatar de l’usuari
mar2012
:: tigre
:: tigre
Entrades: 768
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:56 am

Re: No vol fer migdiada

EntradaAutor: mar2012 » ds. abr. 16, 2016 7:54 pm

Hola Jaruma!
A quina hora el poses a fer migdiada? Potser podries retrassar.la una mica. El meu tambe te 22 mesos, i de moment segueix fent migdiada. A casa de la cangur, el gronxa fins q s,adorm, i amb mi normalment s,adorm al pit. Normalment dia a les 13.00h i la cangur el posa a dormir cap a les 14.00h, i dorm 1 hora, hora i mitja. El cap de setmana amb mi hi va mes tard, cap a les 14.30h i algun dia cap a les 15.00h. Al mati es lleva cap a les 7.00 aprox.
Jo crec que es petit per no fer migdiada, pero amb el meu tambe hi ha vegades que no hi ha manera.. De tota manera tranquil.la que no li passa res per no fer-la ( a nivell de desenvolupament). Si ell no vol dormir i t, aguanta la tarda be, no et preocupis mes del compte. Aixo depen de cada nen.. El meu si no la fa, arriba un moment cap a les 18.00..19.00h que es creua i plora per tot. Anims!!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: No vol fer migdiada

EntradaAutor: jaruma » ds. abr. 16, 2016 10:20 pm

Hola Mar! El problema és que cap a les 4 me l'he d'emportar amb l'àvia, perquè treballo a la tarda. Dinem cap a la 1, i com que quan dorm dorm 3 hores, intento posar-lo aviat. Avui per exemple, com jo no treballava i estàvem a casa, se m'ha adormit a les 5:30! Però clar, no és viable entre setmana.

En fi, si a ell no li suposa cap problema, doncs res, sense migdiada! V_v
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: No vol fer migdiada

EntradaAutor: capseta » dg. abr. 17, 2016 12:24 pm

Hola!!

Jo encara no soc mare, però la meva experiència de quan era bebé és que mai vaig fer migdiada. Abans de l'any ja no en feia (no se dir a partir de quants mesos). El primer any de vida no vaig poder anar a la llar d'infants i em cuidava una cangur, a casa s'explica que fins que no va entendre que jo NO FEIA MIGDIADA van haver força dies de ploreres horroroses.
Jo dormia moltes hores a la nit, anava a dormir molt aviat i em despertava aviadet també, aquest era el meu horari. Bé, imagino que em despertava pel tema de la llet i tot això, però pel que expliquen no es que em desvetlles ni res.

A la llar va ser complicat perque ens obligaven a dormir a tots, pero ma mare es va quadrar i va dir que no m'obliguessin perque la liaria grossa. M'obligaven a estirar-me en silenci amb els companys fins passats els 4 anys (l'actual P3 es feia a la llar i soc de febrer), tothom dormint i jo allà aburrida : lasito :

Sort que el teu nen està a casa la iaia i amb tu, i no haurà d'estar estirat per nassos.

Però vaja, que potser és només una etapa i després hi torna, però ja et dic que no et preocupis només pel fet de que no la fa. El que sorpren es que el canvi hagi estat tant brusc.
Ara, jo l'unic que tindria en compte és si al llarg del dia dorm prou hores, si és així doncs perfecte!

Una abraçada!! :-()-)


PD: jaruma, l'altre dia vaig pensar en tu en relacio a la borsa, que es veu que han sortit els llistat d'admessos i exclosos i em va smeblar llegir que encara hi ha temps per portar la documentacio que falta. Suposo que de totes maneres ja n'estas al cas. :ok:
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: No vol fer migdiada

EntradaAutor: nivalis » dl. abr. 18, 2016 12:44 pm

Hola,
El meu nen ara te 3 anys, però ja fa més d'un any que tampoc fa migdiada. Encara recordo l'estiu passat, el mes d'agost, de vacances... I no vaig poder fer mai migdiada per que com que ell no en feia...
Jo ho vaig provar de moltes maneres i al final vaig desistir perquè només servia per posar-me de mal humor i no aconseguia res. A la guarderia em diuen que si que en fa una mica, al menys s'estira i a vegades es queda adormit (no sempre) però a casa MAI. Li vaig preguntar a la pediatra i em va dir que cada nen te unes necessitats diferents a l'hora de dormir, que si jo el veig despert i que te ganes de jugar, doncs que no necessita més.
És una gaita per que a mi si que m'aniria be fer-ne el cap de setmana i a les vacances, jajaj! però m'haig d'aguantar. Com a molt, a les hores "tontes" del migdia li poso els dibuixos i m'assec amb ell al sofà i tanco una mica els ulls...
I aquesta és la meva experiència, per si et serveix... Ànims i paciència!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: No vol fer migdiada

EntradaAutor: jaruma » dl. abr. 18, 2016 1:51 pm

Hola capseta! Sí, estic en tràmits, a veure si aconsegueixo que m'admetin...Gràcies per avisar!

Resulta que de petita jo tampoc feia migdiada, era de dormir molt poquet, però no ho necessitava. Ell no vol dormir, però realment ho necessita, perquè a la tarda ja no pot més.

Avui l'he agafat desprevingut i s'ha adormit! Però ahir vam anar a la platja al matí, i ni així va fer migdiada, amb la son que tenia! En fi...


Nivalis, la veritat és que l'estoneta de la migdiada va genial per descansar, sí! Però en el fons, si és perquè realment no ho necessita, quasi que ho prefereixo, perquè era un estrés calcular com fer les coses tenint em compte la seva migdiada de tres hores. Havíem arribat a dinar a les 12 perquè després tingués temps! En fi, tot són etapes...
Avatar de l’usuari
Gatxàn
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dt. maig 28, 2013 6:17 pm

Re: No vol fer migdiada

EntradaAutor: Gatxàn » dl. abr. 18, 2016 7:23 pm

Hola!!

Ostres sembla que llegeixi el què ha passat a casa meva. Jo tinc un nen també de 22 mesos i ens ha fet també aquest canvi radical d'un dia per l'altre, no volia dormir de cap manera! Fins ara des de que el llevava fins a la migdiada passaven 5 hores fins que tornava a tenir son, doncs el motiu és que ara en necessita 6h (es fan grans!) Solució: el cridem abans al matí i anem a dormir abans al vespre. Ho hem fet progressivament, ara ja torna a fer migdiades de dues hores. Les migdiades les necessiten. A veure si mica en mica es va regulant també. :ok:
Ninus
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. set. 17, 2015 6:12 pm

Re: No vol fer migdiada

EntradaAutor: Ninus » dl. abr. 18, 2016 8:58 pm

Bones!
Doncs penso que si no fa migdiada però aguanta bé i està de bon humor deu ser que no ho necessita...
El meu fill té 17 mesos i hi ha dies que em costa moooolt que fagi migdiada... No té son...
Això depèn de com el vegis!
Ànims!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: No vol fer migdiada

EntradaAutor: jaruma » ds. abr. 23, 2016 1:32 pm

Gràcies noies! Crec que sí que, a l'aguantar més, ha decidit prescindir de la migdiada, a no ser que no pugui més. I en faci o no, fins les 10 del vespre no hi ha qui l'adormi, i a les 7:30 ja està en peu. Això el porta a estar de més malhumor i agafar rabietes més monumentals (o potser aquest canvi hagués vingut igualment).

En fi, paciència! Ara mateix porta ja una hora de migdiada, hi ha dies que no aguanta per molt que lluiti :-)
Avatar de l’usuari
rk_mat82
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 1:34 pm

Re: No vol fer migdiada

EntradaAutor: rk_mat82 » ds. abr. 30, 2016 5:06 pm

jaruma ha escrit:Gràcies noies! Crec que sí que, a l'aguantar més, ha decidit prescindir de la migdiada, a no ser que no pugui més. I en faci o no, fins les 10 del vespre no hi ha qui l'adormi, i a les 7:30 ja està en peu. Això el porta a estar de més malhumor i agafar rabietes més monumentals (o potser aquest canvi hagués vingut igualment).

En fi, paciència! Ara mateix porta ja una hora de migdiada, hi ha dies que no aguanta per molt que lluiti :-)



Això el meu, camí de 3 anys, fa molt més d'un any q va prescindir d'elles. i durant la nit no es q dormi la tira....de nou a deu hores no passa, i durant el dia noto moltissim la necessitat q té de dormir més, perquè d'un no res, forma uns pollos monumentals, q seguramnt els faria, però si dormís més hores crec q sería més fácil poder raonar amb ell.........i d'aquesta manera no hi ha qui aguanti aquesta situació hi ha dies q sembla una casa de bojos plorar i plorar,crits...........

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::