Inici orinal

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Inici orinal

EntradaAutor: Tutty29 » dl. maig 06, 2013 2:30 pm

Hola noies!!Avui l'hi he posat l'orinal al WC perque s'acostumi a veure'l i a utilitzar-lo, li fa gràcia perque fa musica. le assentat i s'ha posat a plorar, no ho he intentat mes.
El meu nen farà 16 mesos, com han sigut les vostres experiencies amb els vostres peques ?
Avatar de l’usuari
Marta81
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. juny 10, 2009 9:16 am

Re: Inici orinal

EntradaAutor: Marta81 » dl. maig 06, 2013 3:43 pm

Doncs el meu petit va passar directament al wc.
Ni orinals ni reductors ni res de res.

Al meu petit l'orinal ni fu ni fa. El feia servir més per jugar que per res més.
Com que a nosaltres ens veia al wc doncs ell també.

Li vam treure el bolquer als dos anys i llavors ja va passar directe al wc...
La veritat es que hem anat molt bé...

Suposo que depèn de cada nen...no atabalar-lo amb l'orinal..

Sort!!
ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
jpc
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

Re: Inici orinal

EntradaAutor: jpc » dl. maig 06, 2013 4:29 pm

El meu té 19 mesos i ara fa 3 setmanes que em comença a avisar quan fa caca. Havia pensat posar-li l'orinal perque el vagi veient i probant però em penso que encara és massa petit i no el farà servir i que potser quan sigui ja estigui preparat per utilitzr-lo ja s'haurà passat la novetat i no li farà cas. Jo esperaria una mica, no sé...
Imatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Inici orinal

EntradaAutor: charito » dl. maig 06, 2013 8:24 pm

Vols dir que no es molt petit?
Recomanen no abans dels dos anys... potser li agafara mania si se li fa abans de que estigui preparat.

Quin és el moment adequat d’abandonar els bolquers? El control dels esfínters no té cap relació amb el desenvolupament d’altres àrees com caminar, parlar, dentició, etc., té el seu propi ritme i són els nens qui decideixen quan han de començar a aprendre-ho.

La majoria de nens ho aprèn entre els 2 i els 3 anys i mig. La mitjana, en les nenes, és de 35 mesos i, en els nens, de 39 mesos, i tots dos sexes aprenen abans a controlar la micció que la defecació. Estudis realitzats ens indiquen que aprendre a demanar d’anar al bany amb precocitat no representa cap mena d’avantatge per al desenvolupament del nen.

Els resultats són millors quan el nen mostra interès i està preparat emocionalment, entre els 20 i 30 mesos de edat. Per això, el millor moment per començar és quan el nen sembla disposat i preparat per aprendre-ho. No hi ha millor motiu per començar!
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Inici orinal

EntradaAutor: Takita » dl. maig 06, 2013 9:29 pm

No sé, penso que és molt petit encara, pots anar provant si vols, però jo esperaria a veure'l preparat :ok:
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Inici orinal

EntradaAutor: Tutty29 » dl. maig 06, 2013 9:40 pm

Gracies noies!!!Potser si que sera millor esperar!
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Inici orinal

EntradaAutor: MIRJAN » dt. maig 07, 2013 8:33 am

Hola,

A la meva petita, la clara, li vam treure el bolquer el maig de l'any passat, ara farà un any, quan perquè vegis, tenia 23 mesos. Doncs va ser un desastre, a l'agost encara estavem amb el "motxo" fregant pipis, caques per terra, etc... Ella mateixa agafava la fregona perquè netegessim. Finalment a l'agost vaig dir prou, i li vaig tornar a posar el bolquer després de vora 3 mesos sense èxit.
Ara, aquesta setmana Santa passada li vam tornar a treure, aquest juny farà els 3 anys, i QUINA DIFERÈNCIA! el primer dia màxim es va fer pipi a sobre, i mai més... Ja no porta ni bolquer per la nit!

Conclusió: sobretot perquè vagi bé el nen ha d'estar preparat. per tant, jo penso que com més gran millor!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
laurita6
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

Re: Inici orinal

EntradaAutor: laurita6 » dt. maig 07, 2013 10:11 am

aquests cap de setmana li trec el bolquer a la meva peke, té 21 mesos pero fa dies que hem demana fer pipi al orinal inclos ha fet caca aixi que ens tiren a la piscina.
la seva profesora hem va dir que compres un orinal normal dels de tota la vida sencillets com els del ikea perque els que tenen musica o formes o coses es distreuent i no fan el que tenen que fer, blanca esta contenta i com es petit ella l'agafa i el posa on vol.
yo crec que esta preparada pero tb hem de tenir molta paciencia. sort.
Imatge
Imatge
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Re: Inici orinal

EntradaAutor: laiaf3 » dt. maig 07, 2013 12:15 pm

Als 16 mesos?!?!?!?!
Avatar de l’usuari
toska
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 3:23 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Inici orinal

EntradaAutor: toska » dt. maig 07, 2013 12:31 pm

A mi també em sembla molt petita amb 16 mesos. La meva com ara comença a veure a les companyes més grans de la guarderia que van al lavabo, doncs ella hem demana pipi per seure al lavabo i després agafa paper i es neteja. Però no li trec ni el pantaló per que no fa res... Jo penso que cam ara imiten i ho veu per les altres nenes doncs ho fa però no per que estigui preparada...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
glauka
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 12:00 pm

Re: Inici orinal

EntradaAutor: glauka » dc. maig 08, 2013 11:05 am

Doncs el Martí té ara 29 mesos, és de final d'any i no va a la guarde, tinc pensat a finals de mes que pugui anar amb xancletes i calçotets per casa començar a provar.
Tinc una dubte, no se com anirà la cosa, tenim tendència a anar lents en general per tot i al setembre comencem a P3.
Que passa a P3 si no ho hem aconseguit????
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Inici orinal

EntradaAutor: Takita » dv. maig 10, 2013 12:25 am

glauka, el meu fill també és de final d'any i vam començar ara fa un any. La veritat és que va anar molt més bé del que m'esperava; vam optar pels bolquers d'aprenentatge (els tipus calceta), així ell podia anar a l'orinal sense problemes i si hi arribava una mica just i se li escapava una miqueta, no es sentia malament (s'ho va agafar molt seriosament). Al cap d'un parell de setmanes, vam substituir el bolquer pels calçotets durant el dia.
No pateixis que encara teniu 4 mesos per endavant, però cas que no ho tingui dominat, a P3 cal portar muda i si se li escapa, el canvien i ja està.
Al meu fill, fins fa un parell de mesos, de tant en tant se li escapava algun quan estava molt distret amb alguna activitat i no hem tingut mai cap problema. La mestra ja ens va dir que tenien en compte que és el més petit de la classe i que inclús a algun dels més grans encara li passa.
Que vagi molt bé! :ok:

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::