Deslletar als 2 anys

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
Marona78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. des. 13, 2011 8:52 am
Ubicació: Baix Penedès, Catalunya

Deslletar als 2 anys

EntradaAutor: Marona78 » dt. des. 13, 2011 9:10 am

Hola!

Tinc un fill de 20 mesos i el vull deslletar quan faci els 2 anys, però dubto molt perquè el pit li agrada molt, el calma i li dóna seguretat quan no es troba bé. No fa servir xumet ni té cap nino especial que prefereixi.
D'altra banda, se segueix despertant molt durant la nit. Tothom diu que és pel pit i que millor que li tregui, però no sé que fer...
Li trec als 2 anys? Ho faig ara? O espero que ell mateix se'n cansi?

Alguna de vosaltres ja ha passat per això?
Merci noies!
... i a vegades ens en sortim...!

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mireia Comas
:: peixet
:: peixet
Entrades: 260
Membre des de: dj. feb. 10, 2011 5:47 pm

Re: Deslletar als 2 anys

EntradaAutor: Mireia Comas » dt. des. 13, 2011 9:29 am

Jo li vaig treure el pit a la meva petita ara fa dos mesos, que va fer dos anys, també estava molt enganxada i a la nit es despertava sobint demanat pit. Ho vaig fer amb un parell de mesos, primer li vaig dir que al carrer ja no preniem pit, només a casa, quan ho vam tenir assolit, li vaig dir que només abans d'anar a dormir, mitgdiada i nit, i durant la nit també li donava, finalment un dia li vaig dir que em feien mal els pits i que no li volia donar més el pit, li vaig treure per anar a dormir, però si a la nit es despertava i me'n demanava li donava, ens va costar una setmaneta que s'enfadava però jo li deia que no podia ser, li cantava l'abraçava i li feia companyia mentre s'adormia, però que el pit no. A la nit li donava una estona curta i després li deia que ja prou i s'adormia, amb un màxim de 10 dies ho vam tenir solucionat, sense plors i va començar a dormir seguit tota la nit. Ara bé lo més important és que tu n'estiguis convençuda per que ella vegi que va en serio, una mica de paciència i molts mimos. I cada nen és un cas...a mi no em va costar gaire i em va anar molt bé. No et negaré que algun dels primers dies que la veia plorar desconsoladament em sabia greu i em sentia mala mare, però quan feia dos dies que no li donava el pit i ella plorava desconsoladament, em sentia molt malament i li vaig donar, instantaneament li va canviar la cara i vaig veure que plorava per probar-me també a mi, aquell dia vaig decidir no fer marxa enrrera, agunatar uns dies els plors i fer-li molts mimos i va funcionar.
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: Deslletar als 2 anys

EntradaAutor: entrerius » dt. des. 13, 2011 9:34 am

Hola Marona. Benvinguda al SP.

Al meu fill li passava el mateix que expliques. Jo poc a poc vaig anar-lo mentalitzant que la teta dormia de nit, que ja no sortia llet, que a la mama li feia una mica de mal, que la mama tenia son per la nit....... a ell no el convencia cap dels arguments, però poc a poc ho va anar interioritzant i de cop una nit li vaig dir que aquella nit quan es despertés no podria agafar la teta, que a la mama li feia mal (era cert), que podia dormir igual a sobre d'ella, però no agafar-la amb la boca.... i va funcionar!!! va posar la seva galtona al damunt del meu pit i va tornar a dormir.
A partir d'aquell dia ja va començar a canviar el ritme de son i a dormir més seguit :ok:

Espero que sigui un procés fàcil per tots dos.
Avatar de l’usuari
MARUXA
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

Re: Deslletar als 2 anys

EntradaAutor: MARUXA » dt. des. 13, 2011 12:10 pm

Hola Marona,
Gràcies per obrir aquest post, estic ben bé igual que tú!! el meu nen ja passa els dos anys i fem pit a la nit per fer les migdiades, i sí es desperta mil vegades a la nit... També em diuen que és pel pit... i no sé què pensar...
Tinc sentiments contradictoris... per una banda estic molt contenta que haguem fet pit fins ara i de com ens va, he lluitat des del principi per fer una lactància "prolongada", però per l´altre trobo que tot el meu entorn em critica per seguir fent teta i ni tan sols el meu home em recolza, afegint que tothom em culpa a mí per que el nen no dormi a la nit i que és culpa de que fem teta (per cert, que la que es passa les nits en blanc sóc jo)... Estic molt cansada i ja no aguanto més "que si el nen farà la "mili" i encara estarà enganxat a la teta" que si "sembla que et calmi més a tú que a ell" "ets la seva esclava", ja no puc més estic esgotada... així que probaré a fer com diu la Mireia, prenc molt bona nota, gràcies!
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: Deslletar als 2 anys

EntradaAutor: pucpuc » dc. des. 14, 2011 11:01 am

Hola a totes

Lo de les nits i el pit no estic d'acord que vagi relacionat per l'experiencia que jo tinc.
El meu fill fins els 22 mesos no va dormir una nit sencera es despertava MOOOltts cops i feiem pit perque tornes a dormir..
Un dia va començar a dormir per si sol i encara feiem pit abans d'anar a dormir. El meu fill ha deixat de pendre pit ara fa un mes, te 2 anys i 5 mesos. I ho va deixar ell un dia abans d'anar dormir va dir mama teti no i ja no n'ha volgut mes.

En el meu cas primer va dormir la nit seguida i mes endevant ell va deixar el pit.

anims a totes
pucpuc l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 21, 2011 8:45 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Deslletar als 2 anys

EntradaAutor: Ponioleta » dc. des. 14, 2011 11:36 am

Hola
el meu fill està a punt de fer 18 mesos i també es desperta molt a les nits per mamar...
Però jo em plantejo destetar-lo a les nits, però NO treure-li el pit del tot... No sé, és una idea si us fa pena destetar-los però aneu mortes de son com jo zz:-) zz:-)
Que tot serà que després el desteti a les nits i es segueixi despertant mil vegades, però amigues meves que ho han fet totes diuen que després d'això dormen tota la nit seguida o com a molt es desperten una vegada...
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::