Hores de joc

Gatejar, caminar, correr i saltar.

formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Hores de joc

EntradaAutor: formiguetes » dl. juny 06, 2016 10:02 pm

Hola mares! Quantes hores/estones de joc amb el vostre fill o fills, teniu al dia? Aproximadament, clar... Jo ultimament em sento culpable pensant que no hi jugo prou, però el cansament em pot, i sovint en comptes de seure a terra amb ella (2 anys), m'estiro al sofà i vaig parlant i interactuant amb ella, sempre que m'ho demana, clar. I altres vegades penso que potser ja hi jugo prou, o que també està bé que jugui sola.. Què en penseu??
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Hores de joc

EntradaAutor: jaruma » dl. juny 06, 2016 10:22 pm

Jo no ho calculo. Però crec que passar estona amb ella encara que no juguis ja és important. I també crec que és molt bo que juguin sols a estones.

Al matí estic amb ell, i si em demana jugar-hi hi jugo una estona, però si el veig que juga sol el deixo fer.

També passa que quan estem molt cansades i sense ganes de res no devem ser gaire bones companyes de joc, així que crec que és millor jugar-hi quan realment en tens ganes (si això no passa massa de tant en tant, clar).

L'important penso que és estar amb ells, intetactuar-hi, parlar, etc. però no necessàriament jugar.
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Re: Hores de joc

EntradaAutor: formiguetes » dt. juny 07, 2016 8:28 am

Sí, estones hi passo, pel matí donant-li l'esmorzar, sempre cau un conte abans d'anar a l'escola, al migdia li dono el dinar, i al vespre just abans de sopar i després, sempre hi ha alguna estona que hi jugo. El pare també, clar. Ella té moltes estones de jugar sola, i també penso com tu, que és bo i necessari, i quan ho fa no la interrompem.

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::