Joguines, regal de Nadal

Gatejar, caminar, correr i saltar.

Avatar de l’usuari
siormi
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 7:55 am

Joguines, regal de Nadal

EntradaAutor: siormi » dl. oct. 21, 2013 10:37 am

Hola mares,
ja sé que falten dos mesos per Nadal (molt o poc depen de com és miri) però fa uns dies que hi dono voltes amb el tema joguines pel petit. Per Nadal tindrà 18 mesos.
Nosaltres fem dues llistes de les coses que volem que regalin al petit, una llista la donem a la meva familia i l'altre a la familia del meu home. Solen ser coses útils que el nen necessita.
Però què passa?!! doncs que sempre cauen joguines i a vegades joguines que Déu ni do!!! A més moltes vegades el nen ni hi juga. Juga més amb capsetes i pots varis que amb la tortuga que li apretes un botó i diu: unoooo... ?-)
Per això m'agradaria saber quines joguines podria demanar que fossin adecuades per l'edat del petit. I així estalviar-nos que ens regalin coses que no serviran per res, només per omplir més la casa de "trastos".
O bé, com us ho feu vosaltres?!!!
Entenc que fagi més gràcia regalar una joguina que un pijama però clar... joguines i joguines hi ha!!!
El què passa també es que a mi m'agrada molt fer-lo jugar amb coses de "casa", hi ha alguns blogs on et donen idees de cosetes per jugar que a casa tots, més o menys, tenim o podem aconseguir per pocs €, com ara jugar amb pasta seca, espuma d'afeitar, fulles, pintures... La panera dels tresors va tenir molt èxit!!! Crec que és molt més divertit i interesant que no pas una freda joguina de plàstic per més colorins i/o musiquetes que tingui i/o fagi. Per això no sé quines joguines demanar.
Què en penseu de tot plegat?
Potser m'he liat un xic?!!
Merci...
montsecm
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:17 am

Re: Joguines, regal de Nadal

EntradaAutor: montsecm » dl. oct. 21, 2013 1:51 pm

Siiii entenc el que vols dir, tothom sempre pregunta què necessita i a vegades ja no necessiten res..
Jo sempre demano llibres, o regals relacionats amb llibres. Coses de construccions, que segurament tenen mes durada ja que quan siguin mes grandets poden jugar-hi ja posant mes imaginació. També he de dir que els cotxes i parking, han tingut molt bona acollida, i ho veig en molts nens.
Al meu tampoc li agrada massa jugar amb les joguines, si no és que estas tu amb ell fent coses, i també prefereixo fer coses "de casa".
Anims amb la preparació de la llista :love:
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: Joguines, regal de Nadal

EntradaAutor: turuleta » dl. oct. 21, 2013 1:59 pm

Jo encara no he viscut uns reis...pero més molt fàcil entendrett.a mi m'agraden les joguines passives.a gràcia hi ha una botiga a la virreina,o a la web del jugar i jugar. Jo demanaré juguets d'aquests i cap de lomaginarium please
Imatge
Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Joguines, regal de Nadal

EntradaAutor: Rossinyola » dc. oct. 23, 2013 8:48 am

A mi també em passa el mateix. Odiem les joguines que van a piles i són escandaloses, i ens encanten els materials naturals i jugar amb coses que no són joguines propiament. La meva filla s'entreté moltíssim amb les agulles d'estendre o amb qualsevol caixa de cartró, i la majoria de joguines les té aparcades. Jo també m'he trobat amb regals que m'han esgarrifat, i el que he fet és tenir-los apagats, justament perquè trobo que s'esbera moltíssim amb les llumetes i els sons! Ara el que demanem és que no ens regalin rès a piles, amb el tema que de seguida es gasten i s'han de comprar... I total, té 16 mesos! Potser quan sigui més gran i vulgui algun joc o nino que va a piles encara, però ara no hi veiem la necessitat! També els recomanem botigues de joguines que ens agraden, llibres (que també li encanten), o materials per fer manualitats com colors, papers gruixits, llibretes adequades a la seva edat... I per nadal, farem llista segur. Com et deien a dalt, a la web de www.jugarijugar.com hi trobaràs moltes joguines adequades, i a part a mi m'encanta el seu blog, plè d'articles interessants sobre el joc. La veritat que per a mi el joc i les joguines són molt importants i en els hauriem de prendre més seriosament :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
siormi
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 7:55 am

Re: Joguines, regal de Nadal

EntradaAutor: siormi » dj. oct. 24, 2013 5:12 pm

Hola noies,
merci per les vostres respostes.
El blog jugar i jugar, ja el conec i m'agrada molt.
Merci a totes!!!
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: Joguines, regal de Nadal

EntradaAutor: turuleta » dj. oct. 24, 2013 5:20 pm

Quins són els blocs del que parles,en pots recomanar algun?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
siormi
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 7:55 am

Re: Joguines, regal de Nadal

EntradaAutor: siormi » dv. oct. 25, 2013 7:14 am

Turuleta, els blogs que més em miro són:

manetes i cosetes
encenent la imaginació
nuestro mundo creativo
mamà recicla
montessori en casa
thinkerlab (en anglès)
one perfect day (en anglès)

A veure què et semblen!!!

Si algú en sap algun altre, no estaria malament compartir-lo!!! >.-<:
Bon cap de setmana!!
montsecm
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:17 am

Re: Joguines, regal de Nadal

EntradaAutor: montsecm » dv. oct. 25, 2013 7:17 am

Gràcies, alguns ja els coneixia i d'altres no!
També està molt bé, el para mi peque con amor
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: Joguines, regal de Nadal

EntradaAutor: turuleta » ds. oct. 26, 2013 8:18 am

que guai! gràcies a les 2!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Joguines, regal de Nadal

EntradaAutor: Tutty29 » ds. oct. 26, 2013 10:03 pm

Aquest sera el segon nadal del meu nino, tindra ja 23 mesos.
Jo dic a la family que li regalin coses educatives, jocs de construcció,...
Avatar de l’usuari
toska
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 3:23 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Joguines, regal de Nadal

EntradaAutor: toska » dt. nov. 19, 2013 10:24 am

La meva filla tindrà dos anys i mig, i la veritat és que no tinc ni idea que fer-li, per que li agraden les nines, pero ja te unes quantes i també li agrada les cuinetes pero no se si jugaria molt. La veritat es que no se que li faran aquest any els reis. Per que ja te casi de tot.

Alguna idea??? Miraré les webs a veure si agafo idees
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Joguines, regal de Nadal

EntradaAutor: bertian » dt. nov. 19, 2013 11:46 am

Toska, jo per la meva filla tinc algunes idees, però clar, en funció dels seus gustos. Et dic el què: - cotxet tipus cadireta per passejar les nines (li encanta!!)
- bicicleta sense padals del Decathlon de 2-4 anys. Ja la va provar i li anava molt bé de mida!
- alguna nina més tipus realista (ara les té molt tipus de drap encara...)
- altres: li agraden també els cotxes o tractors, els playmobils li encanten (es monta històries!), jocs de construcció (ara ja ha après bastant a fer torres i castells i ja hem passat l'etapa destructiva), un tren (que li agraden molt!)
Llavors altres coses que també serien per ella però que no són joguines seria un kit de pluja (paraigues i botes d'aigua, de impermeable ja en té) i funda nòrdica
Amb tot això crec que ja tinc ple el cupo i tothom tindrà alguna cosa per comprar-li!
Avatar de l’usuari
toska
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 3:23 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Joguines, regal de Nadal

EntradaAutor: toska » dt. nov. 19, 2013 12:18 pm

Gracies bertian

La bicicleta sense pedals també ho havia pensat, el kit de pluja no ho havia pensat pero segur que li cau!!!

Moltes gracies em dones moltes idees!!! (encara que nosaltres encara estem en la època destructiva i això em frena molt)
ImatgeImatge
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

Re: Joguines, regal de Nadal

EntradaAutor: sagmai » dj. nov. 21, 2013 9:40 pm

Jo us dono unaidea rara, hem demanat altió un trineu. Ens agrada fer raquetes de neu i amb el peque només serà possible amb el trineu.
Avatar de l’usuari
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

Re: Joguines, regal de Nadal

EntradaAutor: montsekit » dv. nov. 22, 2013 1:25 pm

El Jan té 13 mesos, farem la cuineta.
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::