Saltar i córrer

Gatejar, caminar, correr i saltar.

ovelleta
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 09, 2013 1:17 pm

Saltar i córrer

EntradaAutor: ovelleta » dc. gen. 09, 2013 1:29 pm

Hola!! L'ovellet té 24 mesos (els fa demà) i em té un pèl preocupada. Encara no salta, agafadet sí que ho fa, però sense agafar-se no. Encara cau de tant en tant quan corre. El seu vocabulari no està tan malament per a la seva edat, però es deixa lletres (blau és bau; parking és arking). Quan està amb altres nens, a no ser que els tingui confiança, fa la meitat de les coses que sap fer: no parla, està més patós. Sí que és molt sociable, això sí, però quan veu nens que estan més espavilats que ell, es mostra com insegur, com tímid. Els vostres salten, corren i xerren bé als 24 mesos?
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Saltar i córrer

EntradaAutor: sivi » dc. gen. 09, 2013 1:42 pm

Hola ovelleta, pensa que cada nen te un ritme i si es un nen tímit potser li costa mes demostrar el que sap fer davant dels altres.
La meva filla a finals de mes farà els 24 mesos, i el que es caminar i correr i sobretot enfilar-se en sap molt, però es que amb un any ja caminava. A quina edat va caminar el teu nen?
El que ella parla poca cosa i la meitat quasi no se l'enten, tot depend de amb qui parli i el que vulgui dir.
Tinc un nebot que amb 24 mesos queia constantment i li va costar moltissim caminar. Ara te 4 anys i encara cau força quan correr, es molt patós. Li han fet moltes proves i al final li varen detectar un sindrome que explicat facilment es un nen de goma, te les articulacions massa elàstiques i per això te poc equilibri i es tant patós. Amb l'edat se li corretgirà si fa esport.
Tingues pasciència i ja veuras que mica en mica assolirà el nivell dels altres.
Imatge

Imatge
ovelleta
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 09, 2013 1:17 pm

Re: Saltar i córrer

EntradaAutor: ovelleta » dc. gen. 09, 2013 2:12 pm

Hola!! El meu nen va caminar als 12 mesos. De xutar pilotes en sap un munt. D'anar en moto també. L'únic és que no salta o és que no l'he vist jo.
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Saltar i córrer

EntradaAutor: charito » dc. gen. 09, 2013 3:01 pm

Q va! Salta de la maneta i cau un munt quan corre, fa unes patinades que no vegis, pero vaja mai li he donat cap mena d'importancia. Crec que fins i tot amb 24 mesos no saltava pas ni tampoc crec que anes tan diferent dels altres nens de la guarde.

I parlar, ell parla un munt pero encara es deixa moltes lletres es clar! I aixo que en aquests sis mesos es espectacular el canvi. Jo l'entenc tot pero a la gent li costa.

No se, jo veig al teu nen normal no???
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Saltar i córrer

EntradaAutor: Alehop » dc. gen. 09, 2013 6:11 pm

La meva nena te 28 mesos i la psicomotricitat mai no ha estat el seu fort.. córrer, sí q ho fa, ara, saltar li va cosar un munt!!!

Això sí, el que és parlar...mare meva..és un lloro!!!! Des de l'any xerra molt clar i fa frases elaborades amb un lèxic molt variat.

Ja veus, cada nen és un mon i desenvolupa unes habilitats abans que unes altres...no t'amoinis!!
ovelleta
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 09, 2013 1:17 pm

Re: Saltar i córrer

EntradaAutor: ovelleta » dc. gen. 09, 2013 6:45 pm

Moltes gràcies x les respostes. Ara edtaba jugant amb ell a un joc que amb mi mo ha jugat mai. Es tractava d'emcaixar peces (quadrats, triangles, coed, estrelles) en un cubo on hi ha els forats d'aq formes i hi havi vegdes q no hi havia forma. És normal?
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Saltar i córrer

EntradaAutor: charito » dc. gen. 09, 2013 7:14 pm

Uix mare meva, si aixo es dificil! Ho has de fer amb ell uns quants cops perque ho vegin, com vols que sapiga les formes si es el primer cop? xx:-D
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Saltar i córrer

EntradaAutor: sivi » dc. gen. 09, 2013 8:42 pm

Aquest joc els costa força el primer cop.
La meva filla en te dos de jocs com el que dius, i els primers dies li costava molt i ara un ja el fa sense quasi ni mirar les formes i l'altre encara li costa força i l'haig de ajudar sempre.
Tu no t'amoinis, juga amb ell, ajuda'l en tot el que puguis i ja veuràs que amb poc temps farà n canvi.
La meva fins a l'octubre passat ni una paraula i ara xerra molt tot i que costa força entendre-la segons que diu.
Tots els nens tenen un ritme diferent.
A la classe de la meva filla i anava una nena del desembre (la meva es de gener) i quan la meva ja caminava (i corria) l'altre tot just feia passets agafada de la ma.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
glauka
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 12:00 pm

Re: Saltar i córrer

EntradaAutor: glauka » dc. gen. 23, 2013 3:57 pm

Ovelleta, el Martí té 24 mesos i és calcat al teu fill, de fet al final l'he tret de l'escola bressol pq li era difícil seguir el ritme dels nens de la seva classe i això encara el frustrava i frenava més.
Ho he comentat amb la pediatra i m'ha dit que de moment no em preocupi, ell va caminar amb 19 mesos, així que ni sumiaments de saltar i si corre massa es fot de lloros.
Tampoc parla, però coneix i imita un munt d'animalons i sobre el tema formes, tenim un puzle amb 4 animals que ens va costar deu i ajuda a que aprenguès a posar-los bé, així que poquet a poquet que tot arriba.
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: Saltar i córrer

EntradaAutor: entrerius » dc. gen. 23, 2013 4:47 pm

ovelleta,

Saltar: crec que va començar a partir dels 2 anys i jo diria llargs... ara no ho recordo massa bé, però vaja.... el que sí recordo és que feia molta gràcia els intents fallits de salt :love:

Caure: també era molt habitual. Corria molt i cada 2x3 a terra.

Xerrar: doncs els mateix. Callar no calla, però encara avui amb quasi bé 4 anys no sap pronunciar la r i no diu bé totes les paraules. De fet se n'inventa un munt neujor:-) això vol dir que va interpretant i entenent el llenguatge i sap com fer una paraula "nova", tot i que la construcció sigui incorrecta.

Jo crec que tot el que expliques del teu petitó és ben normal als 24 mesos :love:

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::