Bits d'inteligència

Gatejar, caminar, correr i saltar.

Avatar de l’usuari
dinser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

Re: Bits d'inteligència

EntradaAutor: dinser » dg. gen. 15, 2012 9:42 am

molt ben dit Petita formigueta! >.-<: >.-<:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
dinser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

Re: Bits d'inteligència

EntradaAutor: dinser » dg. gen. 15, 2012 10:13 am

Res
dinser l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 20, 2012 9:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
dinser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

Re: Bits d'inteligència

EntradaAutor: dinser » dg. gen. 15, 2012 10:31 am

De res
dinser l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 20, 2012 9:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
dinser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

Re: Bits d'inteligència

EntradaAutor: dinser » dg. gen. 15, 2012 10:42 am

Fora
dinser l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 20, 2012 9:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
dinser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

Re: Bits d'inteligència

EntradaAutor: dinser » dg. gen. 15, 2012 10:53 am

Aquets són els bits enciclopèdics però també tenim els bits del programa de lectura i els bits matemàtics. Ho anem comentant.

Jo quan vaig fer el curs d'Estimulació Primerenca em van dir que un cop anés al cole o guarde, si allí ja passen bitsm ja no ho heu de fer a casa. I el cap de setmana tampoc i llavors ens dedicariem el cap de setmana a l'estimulació física.

EL meu fill fa P1 i vaig buscar una escola on treballessin amb l'estimulació primerenca. Si us interesses també tenen uan Escola de Pares que no fa falta ser de le'scola per anari on t'ensenyen a treballar-ho i també et donen bits perquè no els tinguis que fer.

Petonets
.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
dinser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

Re: Bits d'inteligència

EntradaAutor: dinser » dg. gen. 15, 2012 11:25 am

Goga jo no sé si t'aburreixes i per això escriu als posts que no tenen cap interès per a tu.

no sé si pretens desacreditar-me però aquí les úniques que sou professionals de l'ensenyança teòrica sou vosaltres. Jo sóc una simple mare que té un fill i crec amb el que em dóna la gana. I si he anat a un curs que m'ineteressava no sé quin problema tens?

O és que pensaves que el feia jo el curs? Ais... que em sembla que no m'entens...

El que he posat són pautes que ens van donar al curs per a qui li puguessin servir. I les que feien el curs eren monges que creien en una ensenyança moderna. Al curs anava gent, creient, atea , agnòstica i qu li donava la gana. No sé si tens algun problema?

Cadascú posa bits del tema que vulgui als seus fills. No sé per què et dono explicacions si a tu no t'interesa el tema.

Em sembla que lo que pretens és boicotejar el post de la petita formigueta. Crec que hauries de tenir una mica més de respecte.

És la última vegada que perdo temps de la meva vida, que sí que es plena, per contestar-te.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: Bits d'inteligència

EntradaAutor: Julyet » dg. gen. 15, 2012 6:49 pm

Efectivament tothom té dret a triar amb quines opinions i/o experiències es vol quedar. Però no es pot pretendre que qui té un punt de vista diferent se n'abstingui.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Bits d'inteligència

EntradaAutor: neuetes » dg. gen. 15, 2012 7:32 pm

Perdoneu la meva ignorància però trobo molta informació per un nen menor de dos anys.

La meva nena amb dos anys ja sabia contar els números de l'1 al 10 sense aquests bits, només jugant amb ella o (en la línia que explicava la Julyet) fent-la participar amb les activitats diàries domèstiques o educant amb l'exemple. Per exemple, quan s'estén la roba es pot treballar els colors, quan es cuina (no amb coses perilloses) es pot contar amb números (contant quans macarrons es tiren a l'olla, per exemple) o contant les escales mentre es pujen. Quan estem conduint o creuant un carrer amb semàfor, seguint les normes vials i explicar-li el motiu (ara ja sap quan s'ha de creuar el carrer si hi ha un semàfor). O poder tocar un conill o una gallina o un pollet o un porc o un vedell (vivim en zona rural). Vosaltres que recordeu més els vostres llibres de text o d'alguna excursió que vau fer i que us va agradar molt?

Estic molt d'acord amb la Julyet quan diu que els nens aprenen millor (o almenys aquesta és la meva percepció i no sóc mestra) amb l'experimentació i amb la vivència de les coses que van fent cada dia, que no amb aquests mètodes. I no em malinterpreteu, no dic que no siguin bons, en absolut, ni tampoc que no s'haurien de fer servir. Cada un tria el més l'hi interessa i aixó no es pot discutir. Tan sols he expressat la meva opinió i no podeu pretendre que les persones que no combreguin amb ells es quedin al marge i no es puguin dir-hi la seva, al fi i al cap, aixó és un forum i quan hi participem hem d'estar oberts a rebre diferents punts de vista al nostre.
Avatar de l’usuari
miriameta
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3936
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 11:00 pm
Ubicació: Lleida

Re: Bits d'inteligència

EntradaAutor: miriameta » dg. gen. 15, 2012 8:26 pm

jo estic a favor dels bits, perque no esta de mes i a mes a mes es vocabulari que aprenen, quan mes aprenguin i mes variat millor!!
Mels ha donat la meva tieta del meu cusi i n´está molt contenta.
ImatgeImatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: Bits d'inteligència

EntradaAutor: entrerius » dl. gen. 16, 2012 9:25 am

petitaformigueta ha escrit:Com ja vaig dir m'agradaria compartir experiències amb persones que hagin, estiguin o vulguin aplicar el mètode.
A totes aquelles persones que han acudit al debat per expressar la seva sapiència en el tema, que a simple cop d'ull és superior al de la majoria, els agraeixo el seu interés més no la seva arbitrària intromissió en un tema que no està en qüestió com és la utilitat del métode dels bits.


Petitaformigueta, perdona per explicar-te la meva experiència fora dels bits. No era pas la meva intenció desviar el tema del post i fer-lo caminar cap a altres possibles opcions. No tornarà a passar.
Et desitjo que us vagi molt bé i que gaudeixes força amb el teu fill fent els bits, que ben segur serà així.
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Re: Bits d'inteligència

EntradaAutor: cuqueta » dl. gen. 16, 2012 11:43 am

petitaformigueta aquest mètode de bits és el que fan al cole del meu fill gran (P3) i crec que li va bastant bé, no sé si es tracta del mateix mètode que comenteu, a ell a part d'aquests pn apareix la imatge sola també n'hi fan uns altres on hi ha el nom de l'objecte en lletres majúscules, és per començar a associar el nom escrit amb l'objecte real i trobo que n'aprenen bastant, quan expliquem contes ja relaciona molts noms escrits amb les imatges a les que es corresponen.
També fan bits amb peces de música clàssica o bé sorolls d'animals, sorolls de sirenes i alarmes... però ja et dic que no sé si es ben bé el mateix sistema o bé es que al ser una mica més gran hi ha algunes coses que canvien.
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
PICASSA
:: poltre
:: poltre
Entrades: 652
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 8:52 am

Re: Bits d'inteligència

EntradaAutor: PICASSA » dc. gen. 18, 2012 3:06 pm

Osti tu, que ignorant que em sento... mai a la vida havia sentit a parlar d’això dels bits... malgrat la controvèrsia, em sembla força interessant.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Re: Bits d'inteligència

EntradaAutor: crissie » dg. gen. 22, 2012 8:22 am

EI! m'encanta llegir-vos (evidentment llegir els post interessants amb explicacions i sense atacs eh, que per això ja està Telecinco i la Esteban neujor:-) )
No, en serio, havia sentit a parlar d'això dels bits i no sabia molt bé de què es tractava....

DINSER gràcies per aquestes explicacions, m'ha quedat bastant clar de què es tracta.
JULYET i companyia merci també per donar-hi un altre punt de vista! Ara que amb la info cadascú faci i desfaci el que vulgui oi? :ok:

Petitaformigueta, entenc que potser l'objectiu d'aquest post no era rebre explicacions "professionals", però t'asseguro que moltes mamis n'hem après i n'hem tret alguna cosa de profit :ok: ...Tot i qjue després el post es torça una mica (com passa sovint quan sorgeix un debat en aquest fòrum)... </;-)
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Avatar de l’usuari
mamamimos
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 6:05 pm
Contacta:

Re: Bits d'inteligència

EntradaAutor: mamamimos » dl. feb. 13, 2012 12:08 am

Doncs jo crec que els Bits si que són perjudicials pels nens. Aprenen les coses descontextualitzades i sense cap mena de sentit. A un nen que hagi treballat els bits sobre Paris (per exemple), sabrà reconèixer sempre la imatge mostrada de la Torre Eifel, però no la reconeixerà (normalment) si la va a veure en directe. És important tenir-ho en compte, això! Pels números si que pot servir però opino que hi ha altres maneres que fomenten l'aprenentatge significatiu.
Mireia.

--- el meu blog --> http://www.mamamimos.blogspot.com

Imatge
Avatar de l’usuari
L_Estel
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 580
Membre des de: ds. oct. 25, 2008 2:55 pm

Re: Bits d'inteligència

EntradaAutor: L_Estel » dc. maig 30, 2012 5:35 pm

Hola, només volia fer una puntualització sobre el mètode Doman i els bits d'intel•ligència. El que busca la passació dels bits, no és tan la memorització de l'informació que s'ensenya (tot i que també ho comporta...) com la generació d'una bona organització neuronal. Penseu que aquest mètode es pot administrar a nadons, a partir dels 15 dies de vida. Com comprendreu, un nen d'un mes no s'aprendrà les principals obres de Picasso, o les races de gossos, però està comprovat científicament, que l'estimulació primerenca (que inclou més coses, a part dels bits) ajuda a configurar una bona organització de les xarxes neuronals.
I, está clar, que utilitzar aquest mètode no implica pas el no gaudir i experimentar amb totes les coses quotidianes, és simplement una de les mooooltes coses que podem fer amb els nostres fills.
Avatar de l’usuari
dinser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

Re: Bits d'inteligència

EntradaAutor: dinser » dj. maig 31, 2012 10:16 am

L_Estel ho has explicat molt bé. Estic completament d'acord! :ok:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
RAPUNZELL
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 2:36 pm

Re: Bits d'inteligència

EntradaAutor: RAPUNZELL » dv. feb. 15, 2013 3:37 pm

Doncs es el primer cop que escolto això dels bits i a mi m'ha vingut al cap allò que fan amb els micos quan estudien el grau de comprensió
Avatar de l’usuari
coquette
:: peixet
:: peixet
Entrades: 250
Membre des de: dl. març 05, 2012 9:17 am

Re: Bits d'inteligència

EntradaAutor: coquette » dl. març 18, 2013 6:23 am

No sóc massa fan d'això dels bits, qui vulgui fer-ho em sembla perfecte, però jo prefereixo que la meva nena rebi estímuls en directe, i no a partir de paperets. Als 14 mesos m'ajuda a cuinar, a plantar arbustos, a diferenciar una mallerenga d'un griset...
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
Avatar de l’usuari
coquette
:: peixet
:: peixet
Entrades: 250
Membre des de: dl. març 05, 2012 9:17 am

Re: Bits d'inteligència

EntradaAutor: coquette » dl. març 18, 2013 6:25 am

I no ho faig perquè "rebi estímuls"! Si no perquè ens ho passem bé fent aquestes coses
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
Avatar de l’usuari
dinser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

Re: Bits d'inteligència

EntradaAutor: dinser » dc. març 20, 2013 11:52 am

Coquette són coses complementàries. Com més estímuls rebin els nostres fills millor. La felicitat dels nostres fills és el primordial
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::