correpasillos??

Gatejar, caminar, correr i saltar.

Avatar de l’usuari
littleif
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

correpasillos??

EntradaAutor: littleif » ds. maig 16, 2009 6:59 pm

Hola noies,
Aviat serà el cumple del Pol i volia comprar-li un correpasillos d'aquells que empenyen, però com gairebé camina sol, no sé si li farà gaire cas... Que en penseu?? Quan caminan a tota pastilla ells sols els hi agrada també empenyer allò????
No sé què fer...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: correpasillos??

EntradaAutor: llumer » ds. maig 16, 2009 8:35 pm

HOLA LITTLE..
Jo crec que si que li fara gracia. De fet penso que el que se'n ocorreix regalar.. normalment a ells els hi agrada 6 mesos despres (perque sempre tendim a regalar coses per mes grans...)
Jo crec que si que lia gradara. La meva es torna lela empenyent cadires i el cotxet de la nina i tot el que se li posi al davant i ja te 21 mesos i camina desde els 11!!!
Ademes molts dels correpasillos, es poden asseure a sobre i anar empenyent amb les cames, i aixo no m'aprenen fins mes grans... veus, tens por que ja no li agradi i posiblement li agradi mes d'aqui 6 mesos que ara....
Apa, a veure que hi diuen les altres...
Avatar de l’usuari
mamavi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

Re: correpasillos??

EntradaAutor: mamavi » ds. maig 16, 2009 9:21 pm

opino com la llumer. Als meus els hi encanta (al gran li encanta encara pujar i arrosegar el de sa germana :miko: )
Avatar de l’usuari
montsant
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dv. abr. 10, 2009 12:16 pm

Re: correpasillos??

EntradaAutor: montsant » ds. maig 16, 2009 9:57 pm

hola littleif, penso com les altres mames! Al meu gran li va anar molt bé per acabar d'agafar confiança i acabar d'anar solet del tot!
nosaltres en vam tenir dos, un més "armatoste" tipus cotxe que el nen va dins i pot anar-hi des de molt petit i després quan es fa gran pot empenyer i l'altre més petit que ens van regalar em sembla que és més pràctic. A mi em sembla més pràctic perquè el nen pot empenyer i sentir-se segur (pots regular lo frenades que van les rodetes perquè no s'embali gaire al principi) i després quan ja es gran té el joc de les peces, que el meu amb gairebé tres anys encara li encanta!
El gran és aquest:
http://www.abacus.es/Externo/tienda/bodegon_juguetes_detallado.asp?cCod_Abacus=104301.28&nFormato=150

Et poso una foto de l'altre:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
littleif
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

Re: correpasillos??

EntradaAutor: littleif » dg. maig 17, 2009 9:14 am

Moltes gràcies noies!!!! Ara ja m'he decidit!!! Ole, oleeeeee... :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

Re: correpasillos??

EntradaAutor: heaven25baby » dl. nov. 23, 2009 11:05 am

EL PRIMER REGALET D'ANIVERSARI PER LA MEVA PITUFA HA SIGUT UN "CORREPASILLOS-CARRITO DE MUÑECAS" ÉS GENIAL!!! MARCA FISHER PRICE MOLT COMPLERT JA QUE TÉ DOBLE UTILITAT!!! :()()::::
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Iris
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 6:13 pm

Re: correpasillos??

EntradaAutor: Iris » dl. nov. 23, 2009 6:05 pm

L'Esther està feliç i contenta amb el seu correpassadissos. Té 14 mesos i encara no camina però no li falta tant. A més a més com que fa música doncs encara es diverteix més :ok: .

Imatge
ImatgeImatge

Visiteu el bloc de les meves petites: http://esthermestres.blogspot.com/

Imatge

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::