Propolis+equinacea

Alèrgies, otitis, problemes..

Avatar de l’usuari
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Propolis+equinacea

EntradaAutor: llumer » ds. feb. 28, 2009 9:22 pm

Hola noies!!!
A l'octubre la meva filla va agafar l'ultim super refredat. Farta de donar-li medicacio... tenia llavors 13 mesos... vaig anar a l'herbolisteria!
Em van recomanar propolis + equinacea (unes gotetes) que puja el nivell de defenses. Per mi unes 20 gotetes 1 cop a ldia durant 1,5 mesos. Per la peque, 15 gotes durant tot l'hivern (perque al estar tot el dia en contacte amb virus a la guarde...)
HA ESTAT FANTASTIC!!!! No hem tornat a necessitar medicacio en tot l'hivern!!!! Ha passat un parell o tres de refredats, pero nomes 3 dies de tos i mocs. No mes febre ni res!!!
Es fantastic, i es natural.... per si us interessa... ella no ha faltat mes a la guarde desde llavors!!!!
Avatar de l’usuari
sol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

Re: Propolis+equinacea

EntradaAutor: sol » dg. març 01, 2009 12:44 am

A MI SI ME INTERESA COMO SE LLAMA EXACTAMENTE ESTAS GOTITAS??????
GRACIAS GUAPA.
Avatar de l’usuari
Anona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1233
Membre des de: dc. maig 21, 2008 3:21 pm

Re: Propolis+equinacea

EntradaAutor: Anona » dg. març 01, 2009 8:20 am

Hola, l'herboristeria que has anat es de Castellar? es que dilluns tinc que estar per aqui, i aniria, per cert ho tinc que demanar com ho has posat?
Gràcies.
Avatar de l’usuari
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: Propolis+equinacea

EntradaAutor: llumer » dg. març 01, 2009 7:34 pm

Hola Anona,
A qualsevol herboristeria i productes naturals crec que ho trobaras.
A Sabadell, a la plaça del mercat hi ha una que toca a l'escola industrial. alla en tenen segur. De la marca... Propolaid. Demana el propolis + equinacea per bebés (té gust a frutas del bosque... molt bo!).

Sol, solo con pedir las gotas de propolis+equinacea para bebés ya sabran. Hay de varias marcas. La de Propolaid es muy buena de sabor y vale unos 10-11 euros. Yo ahora compro marca Gricar que no es tan buena de sabor, pero vale unos 7 euros...

Para bebes que van a la guarde me comentaron que hiciera mantenimiento de 15 gotas al dia (por la mañana o noche) durante todo el invierno, (porque ellos estan en una incubadora de virus llamada guarderia... jeje, pero si es para adulto o niños que no van al cole... dicen que con 1 mes y medio ya generas defensas para pasar el invierno...

Aun que el invierno este acabando... los resfriados de primavera casi son peores no?

Espero que os vaya igual de bien que a mi!!!!
Avatar de l’usuari
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: Propolis+equinacea

EntradaAutor: isa » dl. març 02, 2009 7:07 am

Bon dia Boniques!
Que guay, en prenc nota i ho aniré a comprar :ok: ...estic sempre amb els dits creuats pq la peque no agafi més refredats!! Si amb això són més fluixets, doncs perfecte! Ditxoses guardes!
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::