L'HI FAN MAL LES DENTS

Alèrgies, otitis, problemes..

Avatar de l’usuari
xuxu
:: peixet
:: peixet
Entrades: 285
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 10:06 pm

L'HI FAN MAL LES DENTS

EntradaAutor: xuxu » ds. maig 31, 2008 10:08 pm

El meu fill té 1any i mig i encara no l'hi han acabat de sortir totes les dents. Va començar molt tard (als 13 mesos) i en aquests moments encara n'hi falten 2 de les 4 de baix, els ullals i de queixals en té 2. Em sembla que ara n'hi sortirà alguna altra per`què tot avui que ha estat molt neguitós, babejant i no hi ha manera que es relaxi (de fet ara són les 23:00 i encara està despert!).es toca la boca i diu MAL i fins i tot no es vol posar la pupa, ell que és tan puperu!

algú sap algun remei? alguna cosa que el calmi una mica? quan el veig molt malament l'hi donc apiretal però també em fa cosa donar-n'hi gaire sobint...

gràcies
xuxu l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 15, 2008 3:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dg. juny 01, 2008 10:59 am

eii XUXUm mira el Pau tambe esta molt neguitos amb la boca. Te 9 mesos i encara no te cap dent!!Te les genives inflamades i sembla que hagin de sortir,fa tempa que esta aixi i de moment res! L'atre dia una noia em va dir que li poses apiretal directament a la geniva,me'n poso una mica als meus dits i li passo per la boca,li faig abans d'anara dormir i sembla que una mica si li calma..
Mentre esperem que vagin sortint... no desesperem!! :content:
Sort.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
xuxu
:: peixet
:: peixet
Entrades: 285
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 10:06 pm

EntradaAutor: xuxu » dg. juny 01, 2008 11:45 am

gràcies! ho provaré. Mai no serà tant donar-l'hi directament el medicament...
Avatar de l’usuari
carbassona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2809
Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm

EntradaAutor: carbassona » dg. juny 01, 2008 12:28 pm

http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?t=4458
aqui et deixo un enllaç pel tema de les dents.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
carbassona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2809
Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm

EntradaAutor: carbassona » dg. juny 01, 2008 12:29 pm

http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?t=2385
aqui també hi trobaràs informació.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
martina
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 500
Membre des de: dj. juny 01, 2006 11:06 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: martina » dl. jul. 14, 2008 7:41 am

xuxu,
la sol·lució de posar apiretal a les genives sembla q funciona. Tothom amb qui he parlat (a la meva peque també li estan sortint ara les dentetes) me la comenta, així q jo aquesta setmana ho provaré.

Ja ho has provat tu?

Un altre cosa q m'han dit és donar-li directament apiretal si veus q li fa molt de mal.

També m'han parlat d'uns collars de pedres q es posen pq no facin mal les dents ... ¿? algú els coneix?
Imatge
Avatar de l’usuari
xuxu
:: peixet
:: peixet
Entrades: 285
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 10:06 pm

EntradaAutor: xuxu » dl. jul. 14, 2008 3:04 pm

Hola Martina! el meu nen no es deixava posar fàcilment apiretal a la boca i per tant no em va servir. De totes maneres em va saber molt greu perquè al cap d'uns dies vam descobrir que hi havia hagut passa de llagues a la boca i resulta que pobret no eren les dents sinó llagues! l'hi devia fer un mal de boig. Pobret....

De totes maneres a vegades que ha tingut molt malestar sí que l'hi he donat apiretal perquè estigués més tranquilet i si sé que el malestar és degut a algun tipus d'inflamació l'hi dono dalsy que és un antiinflamatori molt eficient. Tot i així sempre procuro quan menys medicaments millor (per sort tinc un nen molt sanote i no l'he de medicar gaire...)
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::