Sang del nas

Alèrgies, otitis, problemes..

Guita
:: girafa
Contacta:
Ubicació: Baix Montseny
Entrades: 2349
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am

dv. feb. 29, 2008 9:12 am

no reina, no et puc ajudar... a veure què hi diu el metge... ja ens explicaràs!
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
karkinyoli
:: lleona
:: lleona
Entrades: 982
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm

dv. feb. 29, 2008 9:43 am

Apanona, a la meva germana, de petita, li passava tot sovint i mai vam saber perquè. Com més gran menys li passava i ara només alguna vegada. Si no és que ho té molt sovint o seguit, jo no em preocuparia massa. Demà li dius al metge a veure què et diu....
mireiafor
Ubicació: El maresme
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm

dv. feb. 29, 2008 10:15 am

Hola Apanona!!

A la meva filla de 5 anys li sortia sang del nas de forma habitual i molt abundant. Li passava sobre tot de nit encara que no estigués malalta ni res. Nosaltres li vam curar amb homeopatia i ara només li passa de tant en tant.

Al meu home també li passava de petit però com aleshores eren més bèsties li van soldar una boleta de metall a la vena que sempre se li trencava.

Pots controlar l'humitat de l'habitació de la teva filla amb un aparell que és com un despertador, ara els hi han per 25€ aprox. Hi surt l'hora, la temperatura i la humitat de l'ambient. El saludable és que estigui entre 40% i 60%, o sigui que 50% és l'estat òptim.

T'explico una cosa que ens va passar a nosaltres, no vol dir que t'hagi de passar a tu ni mol menys però així ja tens una petita referencia: una nit la meva filla va començar a vomitar glopades de sang bastant fortes i ens vam anar tots tres en pijama a urgències pensant que se'ns anava.... Va resultar que a l'estar estirada s'havia empassat sense adonar-se la sang que li sortia del nas mentre dormia i com és molt irritativa per l'estòmac la va acabar vomitant. Si et passa PER DESCOMPTAT VES A URGÈNCIES CORRENTS però així potser t'estalvies la mala estona fins que et diuen el que ha passat.

Que vagi molt bé!!
Imatge

Imatge
mireiafor
Ubicació: El maresme
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm

dv. feb. 29, 2008 10:44 am

Perdona si no m'he explicat bé, els que jo et deia són una mena de despertadors o petites estacions meteorològiques que només MESUREN l'humitat.

D'humidificadors hi ha del molt tipus però jo t'aconsello els d'ultrasons per dos motius:

1. Són més silenciosos.
2. No funcionen amb vapor d'aigua calent. Així també els pots fer servir a l'estiu perquè no donen calor. A l'estiu els humidificadors poden ser igual de necessaris perquè ressseca igual la calefacció que l'aire acondicionat.
3. L'inconvenient és que són una mica més cars.

Els darrers que han sortit a més porten un ionitzador que carrega l'aire d'ions negatius i elimina aquest ambien tan artificial dels ambients que estan molta estona amb aire acondicionat. A la revista d'aquest mes de LA GUIA DEL NIÑO hi ha dos o tres pàgines de comparatius d'humidificadors de les diferents marques.

A reveure!!
Imatge

Imatge

Torna a “La salut”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::