Com treure una estella del peu

Alèrgies, otitis, problemes..

giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Com treure una estella del peu

EntradaAutor: giuletta » dt. juny 21, 2016 5:48 am

Hola mamis,

teniu algun truc o idea per treure una estella del peu i que no sigui dolorosa? A la peque l'altre dia caminant descalça per la platja se li va clavar una i no hi hagut manera de treure-li, ja que no suporta el dolor quan ho intenten fer. Vaig preguntar a la farmàcia si hi havia alguna cosa que facilités la feina, i em va dir el farmacèutic que hi havia gent que es posava Bactroban per ajudar a tirar cap enfora l'estella, però ja fa unes quantes nits que li poso una mica d'aquesta crema i després una tireta a sobre però no ens està funcionant ja que pell de la planta del peu, al ser tant gruixuda, no hi ha manera que surti :-(

I si no, doncs la portaré al cap i que li treguin allà que sempre hi faran de manera més ràpida i precisa que no pas son pare i jo, un intentant aguantar-la i l'altre esquivant les patades i fent la feina amb les pinces... :ufs:

A veure si algú té algun bon consell :-()-)

Gràcies!!
Avatar de l’usuari
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Re: Com treure una estella del peu

EntradaAutor: Elidé » dt. juny 21, 2016 7:08 am

Pobreta...
Jo no tinc cap consell per treure l'estella però et diria que la portessiu al CAP abans no tiri més endins, a mi em va passar una vegada i llavors sí que costa :-:)
Avatar de l’usuari
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

Re: Com treure una estella del peu

EntradaAutor: marta9 » dt. juny 21, 2016 8:39 am

Jo al n,he tret fa poc als meus, però de les mans. Amb una agulla i unes pinces de les celles. Són grandets ja, 7 i 10 anys, els fa por però s'estan quiets i es deixen, no els va fer mal. Ara rb, a pesar de que ho he fet, penso que és antihigiènic i perillós. Molt millor anar al CAP, i amb més raó si li fa por i es mou.
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
euterpe
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

Re: Com treure una estella del peu

EntradaAutor: euterpe » dt. juny 21, 2016 8:46 am

Jo recordo que, quan se'm clavava una estella de petita, el meu pare me la treia posant-me ungüent de la serp. No sé si sabeu què és. Serveix per estovar la pell i fer sortir l'estella. Me l'acabaven de treure amb unes pinces. També va bé posar-te'l un cop t'han tret l'estella perquè regenera la pell i cicatritza. És un remei molt antic (el meu avi ja el feia servir quan era jove). En aquest enllaç en teniu la composició i algunes altres característiques:

http://remeiets.cat/es/463-unguento-la- ... ranos.html

Diu que no és aconsellat en nens/es menors de 2 anys i tampoc en dones embarassades o lactants.

També es pot submergir el lloc on hi ha l'estella clavada dins d'oli d'oliva. Fa el mateix efecte: estova i fa que l'estella vagi sortint.
Imatge

Imatge
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Com treure una estella del peu

EntradaAutor: Boniqueta » dt. juny 21, 2016 11:14 am

Contesto el mateix que la euterpe, oli d'oliva. D'aquesta manera la pell s'estova i l'astella surt pràcticament sola. L'oli no és dolent ni que sigui massa petit/a l'infant. Ara, també crec que depenent de com de profunda estigui l'astella millor anar al cap.
Imatge
Avatar de l’usuari
mercesf30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

Re: Com treure una estella del peu

EntradaAutor: mercesf30 » dt. juny 21, 2016 11:52 am

Porta-la al CAP! A mi em va passar el mateix, fa molt mal. Al CAP em van fer una cosa que té un nom que no recordo que és bàsicament amb una agulla obrir una mica més l'entrada de la ferida. Això no fa mal perquè és la pell dura de fora. Llavors al cap d'uns dies l'estella surt per si sola.
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: Com treure una estella del peu

EntradaAutor: giuletta » dc. juny 22, 2016 5:02 am

Merci noies,

doncs al final la Bactroban ha funcionat :p-)!!! Ahir li vaig pasar el dit per veure si hi havia algun canvi i vaig notar que una punta de l'estella estava ja començant a sortir cap enfora, o sigui que ràpidament vaig agafar les pinces i li vaig treure en un segon i la nena ni se'n va enterar. :ok:

Moltes gràcies per les respostes guapes!!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::