Malalties més agudes.

Alèrgies, otitis, problemes..

JBolea
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. feb. 11, 2016 8:40 am

Malalties més agudes.

EntradaAutor: JBolea » dv. feb. 12, 2016 8:41 am

Hola!

He descobert fa poc aquest fòrum i em va de conya per aclarir molts dubtes!

El cas és que tinc un nen de 16 mesos i en qüestió de dos mesos ha passat el "boca-mano-pie", un rotavirus (gastrionteritis) i conjuntivitis. I tots tres amb una intensitat bestial. I pel que he anat veient a l'escola hi ha molts nens que les han agafat, i també els han durat molt.
Per la zona on visc jo molts pares amb nens més grans m'han comentat que cap any abans hi havia hagut tal epidèmia de cap d'aquestes malalties i que, ni molt menys, havien sigut tan agressives.
Li vaig comentar a una amiga que estudia pediatria per saber si és que potser hi havia un dèficit de defenses i la resposta que em va donar em va sorprendre molt: LA PLUJA.

Em va dir que el fet que no hagi plogut durant tants dies fa que totes es partícules (inclosos els virus) quedin suspeses en l'aire, es vagin acumulant i no es faci mai net.

Algú més havia sentit aquesta teoria abans? Realment té molt de sentit, però em va sorprendre...
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Malalties més agudes.

EntradaAutor: Nime » dv. feb. 12, 2016 9:10 am

Sí, molts professionals mèdics i biòlegs coincideixen en el tema de la pluja com a causant de la presència de virus virulents aquest any. Si no plou, aquestes partícul·les queden en suspensió i es fan molt més resistents.
Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Malalties més agudes.

EntradaAutor: martina13 » dv. feb. 12, 2016 10:31 am

No ho havia sentit pero te molta logica
Feia 3 mesos k no plovia!!!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::