Dubtes pediatra

Alèrgies, otitis, problemes..

formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Dubtes pediatra

EntradaAutor: formiguetes » dl. gen. 25, 2016 8:40 pm

Bona nit, la meva pediatra diu el següent:

- Les dents mai tenen a veure amb el cul irritat ni diarrea
- Els probiòtics no fan res, de fet, que la meva filla (18 mesos) es recuperés més i millor dels virus+antibiòtics, després de prendre probiòtics, va ser casualitat.
- Quan té gastroenteritis no cal règim, que mengi el que vulgui.
- D'homeopatia..res de res!!
- La llet no té res a veure amb el tema mocs

Bé, segur que em deixo alguna cosa, però aquestes són les coses que ha anat dient des del primer dia, i ara ha arribat un punt que el meu marit i jo comencem a desconfiar..en el sentit que no dubtem de la seva professionalitat però pensem que hi ha moltes coses amb què no hi estem d'acord, i és que ens desmonta tot el que fins ara creiem! Pel que altres pares diuen, el socpetit, etc..

Què en penseu??
rita2013
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dt. jul. 23, 2013 4:38 pm

Re: Dubtes pediatra

EntradaAutor: rita2013 » dl. gen. 25, 2016 9:00 pm

Doncs jo estic d'acord amb la teva pediatra!! D'on és?? Encara hi anirem... Hehe!!
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Dubtes pediatra

EntradaAutor: Tutty29 » dl. gen. 25, 2016 9:46 pm

Hola!!
Formiguetes, la meva pediatre em diu que les dents no tenen res a veure si agafen febre, en relacio amb el cul irritat si.
La meva nena (12 mesos)va estar prenent antibiotic sense probiotic i cada dos per tres amb diarrea, va ser donar-li el probiotic i la cosa va millorar.
Si veieu que no hi teniu confiança jo em canviaria de pediatre.
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Dubtes pediatra

EntradaAutor: numa1982 » dl. gen. 25, 2016 9:47 pm

Comparteixo les tres darreres afirmacions. Si no hi tens confiança, canvia i tranquil·la. Nosaltres també vam tenir un pediatre (el primer) que no ens sgradava i, simplement, vam deixar d'anar-hi. Sort!!!
Imatge

ImatgeImatge
MarionCole
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dg. feb. 09, 2014 10:37 pm

Re: Dubtes pediatra

EntradaAutor: MarionCole » dl. gen. 25, 2016 9:53 pm

Ostres, doncs jo també estic d'acord amb gairebé tot el que diu la teva pediatra :-)

L'única cosa sobre la que no em pronuncio és el tema dels probiòtics, perquè mai he tingut cap problema amb infeccions.
iole
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

Re: Dubtes pediatra

EntradaAutor: iole » dt. gen. 26, 2016 7:48 am

Jo tambe comparteixo afirmacions, m encanta la llet de vaca, no s ha de fer dieta estricta (tot i que jo ho faig de forma no estricta, pero intento fer arros, pastanaga, pollastre planxa), no crec en la homeopatia i crec que sempre es dona culpa de tot a les dents... Del tema probiotics els iogurts tambe son bons!!!

Pero cal que confiis en el teu pediatra, si no ves val canviar i anar a un que pensi mes com tu, amb els nens hi ha varies respostes correctes, per exemple jo no faria mai blw i per un altre pediatra es el millor del mon i totes dues opcions son correctes!!
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Dubtes pediatra

EntradaAutor: petipe » dt. gen. 26, 2016 8:53 am

Hi ha moltes "creences populars" amb les quals els pediatres no hi estan d'acord. Però jo, per observació, de vegades coincideixo més amb "els coneixements de l'àvia" que del pediatra. Potser no tenen base científica, però què vols que et digui... per observació, en el meu cas, les dents i el cul irritat sovint van de la mà. I en paraules de la seva mare (o sigui l'àvia), que ha tingut molts fills, al pare li passava exactament el mateix.

La nostra pediatra també diu que els refredats amb mocs i les caques "amb moc" no tenen res a veure. Doncs quina coincidència, tu! Perquè tenim dues criatures i la majoria de cops que tenen molts mocs acaben fent caques amb mocs. L'àvia també confirma que això és així, però es veu que no, que és casualitat...

A mi si em recomanen dieta tova per la gastreonteritis i l'homeopatia no hi creu excessivament però ho deixa més a criteri dels pares en segons quins temes (lleus, evidentment).

Després està el fet que cada pediatra predica lo seu, i ni entre ells es posen d'acord. Per tant, si no hi esteu a gust, com ja t'han dit, busqueu-ne un altre, sinó sempre estareu desconfiant del que us diagnostiqui / recepti.
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Re: Dubtes pediatra

EntradaAutor: formiguetes » dt. gen. 26, 2016 1:57 pm

I els probiòtics cada quan els hi doneu? Perquè si coincideix que està tres vegades malalta en un mes, per exemple...?
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Dubtes pediatra

EntradaAutor: kabbisa » dt. gen. 26, 2016 3:40 pm

Hi ha moltes coses que actualment es tracten diferent a com ho feien quan nosaltres erem petits.

per exemple tens la febre. Quan nosaltres teniem febre, ens tapàven, amb caloret perquè no agafessim fred. Actualment s'ha vist que és millor destapar, refrescar, fins i tot un bany d'aigua fresca per ajudar a baixar la temperatura.

un altre és el mal de gola: en el seu día ens donaven sopetes. Actualment et receptarien coses fresques: gelats,.. per rebaixar la inflamació.

Amb la gastro, la idea és que si tens malament la panxa i prens dieta astringent, potser deixes de fer diarrees com a motiu del que menges no perquè t'hagis curat. Per això ara recomanen que no canviis la dieta en seguida.

---

Un altre cosa és que ja no tingueu feeling amb ella i tot ho veieu diferent a com us diu. Llavors, canvia de pediatra i busca una que us doni més comfiança.

per cert, jo crec moooolt amb els probiòtics. Molt - molt.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Dubtes pediatra

EntradaAutor: Anna Maria » dc. gen. 27, 2016 9:23 am

Bones!
Cada pediatra té les seves opinions, i jo he arribat a la conclusió que no hi ha res perfecte i que cada nen és un món. però el que està clar és que si la majoria de les coses que diu són el contrari del que penseu i comenceu a no estar-hi a gust el que hauríeu de fer és canviar de metge.
abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Dubtes pediatra

EntradaAutor: Clara13 » dj. gen. 28, 2016 1:33 pm

Hola! Jo si estic d'acord amb algunes afirmacions. Els últims estudis corroboren que la dieta astringent no esta recomanada (ahir mateix llegia un article a Eroski Consumer de Julio Basulto reafirmant-ho). En relació a les dents, el ph de la saliva d'alguns bebes es torna més àcid, fet que motiva el culet irritat. La febre no té relació amb les dents, ni la diarrea, sino alguna causa virica que cursa mentre surten. I lo dels mocs igual, quan estan refredats molta mucositat no la saben treure i l'expusen per abaix. Tema probiòtics, cadascú et diu el que li sembla. El meu nen porta temps amb caques lletges i en pren i de moment cap millora, o sigui que va com va. A mi em sembla que esta prou actualitzada (cosa rara, per cert), però com et diuen les companyes, si no et dona confiança canvia a un altre :)
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Re: Dubtes pediatra

EntradaAutor: formiguetes » dj. gen. 28, 2016 3:03 pm

Coincideix que li estan sortint 3 queixals!! I per això creia que el tema panxa, caques, cul irritat.. estava relacionat amb això. Però sí que és gastroenteritis perquè a part de la diarrea vomitava!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::