Gastroenteritis o les dents...?

Alèrgies, otitis, problemes..

lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Gastroenteritis o les dents...?

EntradaAutor: lavidaesbonica » dg. gen. 24, 2016 9:23 pm

Hola mares! La meva nena de 19 mesos, des de dijous que fa unes caques molt lletges, diarrea vaja... En fa unes dues al dia, no té gaire gana i, tot i que no vomita, sí que fa fastics i avui al sopar ha tret una mica.. Divendres i dissabte va tenir febrícula en dues ocasions, 37'5°, però no va passar d'aquí..
El cas és que li estan sortint dos queixals, ja fa dies que té el cul molt vermell, i sovint trobem babes i moc (pq a més també està juna mica refredada..) a les caques.
Podria ser que aquesta diarrea fos únicament degut a les dents? O és gastroenteritis? Havia pensat donar-li probiòtics però en 4 mesos ja n'hi he donat en dues ocasions (pel tema antibiòtic) i no sé si anirà bé que li torni a donar.. Amb quina freqüència se'ls hi pot donar probiòtics?

Gràcies
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Gastroenteritis o les dents...?

EntradaAutor: Clara13 » dg. gen. 24, 2016 9:32 pm

Hola! El meu petit de 17 mesos porta un mes i mig amb caques molt lletges i àcides. Va tenir infecció, això segur, per alguna gastroenteritis o virus, però continua igual aixi que ens toca fer analitica. He sentit vàries persones comentant que els seus fills estan amb gastroenteritis una mica insistent, segurament és el que té la teva petita. En uns dies tot torna a la normalitat. Tema probiòtics no crec que siguin dolents, però si ja n'hi has donat durant un temps comenta-li al pediatra, aviam que et diu. Al meu també li estan sortint queixals i dents però el pediatra em va dir que al fer-los més mal les dents es posen més les mans a la boca i per això agafen infeccions de tot tipus. El ph de la saliva també canvia i es torna més àcid, però no provoquen ni febre ni moc.
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Re: Gastroenteritis o les dents...?

EntradaAutor: lavidaesbonica » dc. gen. 27, 2016 12:28 pm

Doncs la pediatra ens va dir que seblava ser un quadre de costipat més gastroenteritis... I que mengés el que volgués. Però cada dia està més dèbil i jo preocupada, clar. Ahir per exemple només va fer una caca i era com aigua, de líquida que era. I al vespre, després de menjar una mica d'arròs caldós, va i ho vomita tot, fins i tot hi havia el dinar! I ara a l'hora que és i només ha menjat una galeta i un petit suisse. I fa una estona 150ml de biberó amb llet d'arròs i una mica de cereals. Avui de moment no ha fet diarrea ni vòmit. Està molt quietona perquè està dèbil..jo ja no sé què fer!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Gastroenteritis o les dents...?

EntradaAutor: jaruma » dc. gen. 27, 2016 1:02 pm

Sobretot que begui molta aigua o suero especial del que venen a la farmàcia, quan són petits, amb diarrees i vòmits es poden deshidratar.

Espero que se li passi molt aviat!
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Re: Gastroenteritis o les dents...?

EntradaAutor: formiguetes » dj. gen. 28, 2016 3:29 pm

Lavidaesbonica, sembla que a la meva li passa el mateix! Jo no la forço gens a menjar, i dieta "tova". Avui després d'una setmana ja ha fet una caca menys desfeta..però segueix amb poca gana..

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::