Contra els mocs... dieta sense llet?

Alèrgies, otitis, problemes..

lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Contra els mocs... dieta sense llet?

EntradaAutor: lavidaesbonica » dg. oct. 04, 2015 8:57 pm

Hola mares! la meva nena de 16 mesos té mocs des de la primera setmana d'escola, és a dir, ja farà un mes.. mai havia estat tants dies refredada! No hem passat d'això, és a dir, que de moment no té tos ni febre. Menja bé, però està molt xafada i de mal humor.. (normal si tot el dia té el mocador de paper al nas). El cas és que, rumiant rumiant, he pensat que no fos la llet de vaca que també li dificulti que faci net! com que diuen que no va bé per les mocositats.... Per això havia pensat a partir de demà donar-li la papilla del matí amb llet de soja o civada, i substituir el iogurt i petit-suisse de berenar i sopar, per iogurts de soja, per exemple. Fins que vegi una millora! Aleshores pel tema calci doncs donar-li formatge, bledes, bròquil, cigrons...

Algú ho ha provat mai? Què en penseu?
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Contra els mocs... dieta sense llet?

EntradaAutor: Boniqueta » dg. oct. 04, 2015 10:30 pm

Nosaltres li vam treure la llet de vaca als 18 mesos pel mateix tema. Li donem llet de civada i ara amb 27 mesos continuem igual. De seguida vam notar molt de canvi per bé sobretot a les nits. Pel calci no pateixo perquè menja de tot inclós formatge i iogurt que no li he tret mai.
Imatge
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Re: Contra els mocs... dieta sense llet?

EntradaAutor: lavidaesbonica » dl. oct. 05, 2015 10:46 am

O sigui que és la llet i no els iogurts i formatge el que no va bé pels mocs..oi?
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: Contra els mocs... dieta sense llet?

EntradaAutor: giuletta » dl. oct. 05, 2015 11:11 am

Hola,

una pregunta, les que doneu llet de civada, els doneu d'aquelles "enriquecidas amb calci"? o sense res? És que em fa cosa que les "enriqucidas" siguin massa manipulades... Què en penseu?
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Contra els mocs... dieta sense llet?

EntradaAutor: Boniqueta » dl. oct. 05, 2015 12:17 pm

Lavidaesbonica si, o almenys això és el que jo he pogut comprovar. No notem canvi en deixar-li de donar iogurt o formatge però si que va haver canvi quan vam retirar la llet de vaca. És a dir, evidentment es constipa i té mocs però no en té tants ni tant espesos com quan bevia llet de vaca.
Giuletta jo li dono llet de civada enriquida amb calci però és de cultiu ecològic. D'aquesta manera t'assegures que la manipulació és nul·la o mínima.
Imatge
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Re: Contra els mocs... dieta sense llet?

EntradaAutor: lavidaesbonica » dl. oct. 05, 2015 12:33 pm

Jo aquest matí he anat a una botiga de productes ecològics i m'han donat una llet de civada amb calci, i totalment ecològica. De fet, es veu que el calci vegetal i no pas el mineral que prové de la vaca, és molt més beneficiós per l'organisme!
Per altra banda, m'ha dit que el sèsam torrat i triturat aporta molt més calci que la llet de vaca. Jo li he preguntat si creia que podia afegir-li als purés de la nena, i m'ha dit que sí..!

I quina quantitat de làctic doneu? iogurts? formatge?
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Contra els mocs... dieta sense llet?

EntradaAutor: Boniqueta » dj. oct. 08, 2015 9:08 am

La meva menja iogurt potser 3-4 dies a la setmana i de formatge més o menys el mateix. Però ja menja altres coses amb calci, no només els làctics tenen calci.....cigrons, bledes, col, salmó. Tenim molta sort que és de vida i li encanta menjar a més s'ho menja com si tot fos un menjar de luxe cada dia. Ja li pots donar verdura, peix, carn, pasta, arrós.....disfruta menjant i és una sort!
Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Contra els mocs... dieta sense llet?

EntradaAutor: martina13 » dj. oct. 08, 2015 11:17 am

Noies i les k ho heu provat realment heu constatat k va be?? Jo ara ho he començat a fer...pero nose si evitare mes els mocs o no...tinc ela meus dubtes la veritat
He estat llegint i totes les verdures de fulla verda porten mes calci k el lactics
Les llegums tambe ( la soja sobretot)
Ahir vai comprar al mercadona natilles de vainilla de soja i la cria se les va menjar igual de be aixi k de moment ho anirem provant
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Re: Contra els mocs... dieta sense llet?

EntradaAutor: lavidaesbonica » dj. oct. 08, 2015 12:33 pm

Doncs jo ja porto quatre dies donant-li la papilla del matí amb llet de civada.. la resta del dia li intento donar un iogurt, un petit suisse i una mica de formatge. La civada no li farà mal, al contrari! i és veritat que hi ha molts aliments que porten més calci que els làctics! a la verdura li poso molt sovint brocoli, que es veu que en té molt, i cigrons tres vegades a la setmana, a part d'altres verdures!

Havia pensat afegir llavors de sèsam torrat al puré, perquè són una font de calci impresionant!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::