Posa els ulls en blanc

Alèrgies, otitis, problemes..

Avatar de l’usuari
xirimoia
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

Posa els ulls en blanc

EntradaAutor: xirimoia » dc. set. 03, 2014 7:54 am

Hola noies,

Fa unes setmanes que m'he fixat que la meva nena (ara té els dos anys fets) de sobte posa els ulls en blanc uns pocs segons i després continua com si res. M'hi he fixat i crec q només ho fa quan té son (ella és d'aguantar encara que tingui son perquè sempre vol jugar una mica més). Però ja fa uns dies que li estic donant voltes i em fa por que no sigui una altra cosa.
Alguna s'hi ha trobat?
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Posa els ulls en blanc

EntradaAutor: gisa » dc. set. 03, 2014 8:45 am

Hola! La meva nena, quan era més petita, posava els ulls en blanc mentre s'adormia, feia molta angúnia! Per tant, pot ser pel que tu dius. Ara bé, sense voler-te espantar, també et diré que tenia un alumne que feia un tipus de crisis epilèptiques que consisitien en desconectar del món uns segons, i quan passava l'únic que feia era posar els ulls en blanc. Aquest nen, però, progressivament anava mostrant altres coses com falta de memòria, regressions en els aprenentatges... Si vols estar tranquil.la, pregunta al pediatre, però segur que no serà res! :ok:
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Re: Posa els ulls en blanc

EntradaAutor: Elidé » dc. set. 03, 2014 2:45 pm

Et dic el mateix que la Gisa...
La meva filla ho va fer unes quantes setmanes quan tenia 5 mesos, la seva fisioterapeuta es va preocupar molt i ens va derivar al neuròleg per esbrinar si eren manifestacions epilèptiques. Se'ns va passar el dia de l'electro per una confusió i al final ja no el vam fer, l'Ada havia deixat de posar els ulls en blanc i la neuròloga va decidir donar-li temps. L'any passat va tenir convulsions després d'una deshidratació i durant un any ha pres medicació, des llavors no li ha tornat a passar res, no sé si tots dos episodis es poden vincular o no.

En tot cas, continua observant-la i grava-la en video (si en tens), per si de cas, sense poder veure-ho és difícil que els metges es puguin pronunciar.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::