POLLS

Alèrgies, otitis, problemes..

nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: POLLS

EntradaAutor: nius » dv. març 30, 2012 9:12 pm

Jo també us recomano preventivament l'oli d'arbre de te(3 o 4 gotes amb el xampú) i que visiteu la pagina www.madrescontrapiojos.com si remeneu l'apartat de preguntes hi ha mooolts remeis que funcionen :ok:
Realment els pollsson una putaada enorme, i no n'hi ha prou amb el tractament d'1 setmana o 10 dies, pq el cicle larva-poll pot reproduir-se. Potser cal estar-hi al damunt 1 mes.
Us recomano MOLT la pinta antipolls ASSY, de venta a farmàcies. És cara si (uns 20€), pero super eficaç i duradora.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Kaleisha
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 11:37 pm

Re: POLLS

EntradaAutor: Kaleisha » dg. set. 02, 2012 8:14 pm

Hola.

La meva filla ha tornat a agafar polls. N'estic fins al capdamunt d'ells. Els va agafar al maig i ara tornar a tenir-ne. Ara mateix no tinc productes de farmàcia per treure'ls però he vist que algunes heu fet servir vinagre en lloc del producte de farmàcia. L'últim cop li vaig posar un producte de la farmàcia i li va deixar el cabell fet fàstic i vull provar alguna cosa més natural que sigui eficient.
El vinagre els mata? i quines són les quantitats? Ja sé que hauré de passar liendrera...buf....

I també hauré de fer-me jo el tractament per si de cas, a mi no em pica res, porto el cabell tenyit, diuen que als tenyits no hi van...no sé.
De veritat, quin fàstic amb això dels polls, no entenc com poden haver-hi tants.
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: POLLS

EntradaAutor: neuetes » dg. set. 02, 2012 10:36 pm

Els cabells tenyits si que hi van, t'ho dic jo que el tinc tenyit i jo també em vaig infestar l'últim cop. Lo del vinagre no ho he provat però tinc entès que no els mata, sino que és més fàcil de treure'ls amb la pinta. A més, si t'apliques vinagre reduït amb aigua després d'ensabonar-te el cabell (a modo de suavitzant) a part de donar-te brillo, canvia la l'acidesa del cuir cabellut i coverteix el teu cabell (i el dels teus fills) amb un ambient hostil pels polls.

Aixó si, has de ser constant i cada dia passar la pinta una mitja hora ben bona.
Avatar de l’usuari
Kaleisha
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 11:37 pm

Re: POLLS

EntradaAutor: Kaleisha » dl. set. 03, 2012 12:59 am

Doncs vaja..jo pensava que als tenyits no hi anaven..
Quin dia porto! quan estavem la meva filla i jo amb el cap ben empastifat de vinagre, se'ns ha trencat una canonada petita i ha començat a sortir aigua a dojo i mig pis ple d'aigua. EL que em faltava! ja em veia amb el cap ple de vinagre i sense poder rentar-me'l perquè he tingut que tancar la clau de pas de l'aigua...Com si no tingués prou estrès amb els polls!
Menys mal que al final hem pogut tancar una altre clau i ens hem pogut rentar el cap.
Per cert, el vinagre, confirmat, no mata els polls. Li he passat la liendrera a la meva filla després de tenir el cap en vinagre hora i mitja, i l'hi he tret uns cinc polls, de totes mides, i alguns ballaven salsa encara... :p-)
Demà li faré el tractament de fàrmacia.
Quin dia...
Imatge
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: POLLS

EntradaAutor: nunus » ds. set. 29, 2012 12:02 am

Hola noies,

A l'escola del meu fill gran ja ens han passat un mail avisant-nos que hi ha polls... :ufs: :ufs: Ostres, tu, si acabem de començar... :-:)

Com que ja tenia el xampú d'arbre de te ja li vaig rentar el cap ahir i avui, per prevenir, i una dia d'aquests aniré a comprar aquesta pinta que dieu.

Un dubte, però, aquest xampú li puc posar cada dia? No serà massa fort? Al pot no ho especifica. Vosaltres què feu, normalment, quan sabeu que n'hi ha a l'escola??
El petit només té 11 mesos, i ahir també li vaig rentar el cap amb aquest xampú. No sé si és massa petit...

Vinga, a veure si aconseguim que no ens envaeixin.. ||*||
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Kaleisha
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 11:37 pm

Re: POLLS

EntradaAutor: Kaleisha » ds. set. 29, 2012 9:33 pm

No sé quin tipus de xampú serà el que dius però normalment els xampus anti-polls només s'han de posar quan hi ha polls al cap, no és recomanable fer-los servir com a prevenció perquè es poden crear resistències. Ara, igual el xampú és per a que no vinguin però ho deuria posar a l'etiqueta...
El millor per a prevenir una infestació és passar la liendrera sovint, així s'agafen els polls abans de que es reprodueixin. Jo ho faig així ara. I mirar si hi ha llémenes...
CarmePeralta
Entrades: 2
Membre des de: dt. juny 04, 2013 3:26 pm

Re: POLLS

EntradaAutor: CarmePeralta » dt. juny 04, 2013 3:53 pm

No me n'he pogut estar de recuperar el tema per comentar-vos que després d'un any i mitj lluitant amb els polls. m'he decidit a portar les nenes a un centre especialitzat en el tema. Buscant informació per internet, vaig trobar-ne un que fa poc que hi és a Barcelona. Fan servir una màquina (com si fós un assecador de cabell) que amb aire calent maten els polls i les llémenes. De debó que estic super agraïda perquè ja fa dos setmanes que els hi van fer el tractament i, juntament amb les recomanacions que em van donar, el problema s'ha acabat. Després de tots els mal de caps, les hores treien polls i els diners en productes, per fi he vist la llum!! :***: La seva web és canpi.es i allà hi trobareu tota la informació. (no sé si es pot fer publicitat, però si puc ajudar a algú a trobar la sol.lució, millor que millor ;-)))
P.d. Per cert, tal i com dieu, l'oli d'arbre de té es un repel.lent, però no els elimina. I el vinagre va bé per desenganxar les llémenes, però tampoc les mata.
Avatar de l’usuari
Esperançada
:: tigre
:: tigre
Entrades: 742
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm

Re: POLLS

EntradaAutor: Esperançada » dc. nov. 06, 2013 2:58 pm

Bé repesco un altre vegada el tema:
Nosaltres n'hem agafat,tan a la nena com a mi ens picava molt el cap i vaig decidir anar a la farmacia i efectivament tenim polls :ufs: :ufs: :ufs: . Ens va donar un tractament d'un dia i tornar a aplicar al cap de la setmana. De totes maneres ja no sé si es paranoia pero tot i aplicant-me la locio encara em pica tot!!!!!!!!
També vaig comprar l'oli de l'arbre de te....he avisat a l'escola per que l'ha agafat allà segur........
Ja us explicaré si ens funciona
Imatge
Avatar de l’usuari
Esperançada
:: tigre
:: tigre
Entrades: 742
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm

Re: POLLS

EntradaAutor: Esperançada » dt. nov. 12, 2013 4:46 pm

Noies... no hi ha manera de que marxin els poll, vaig aplicar el producte de la farmacia i cada dia he passat la pinta, ahir em van trucar de l'escola que la nena tenia poll!!!!
Vaig probar un altre tractament el de la marca OTC,al vespre després de passar-li la pinta,sembla que no n'hi ha però al matí ja li començo a trobar llemenes......no entenc li canvio cada dia els lleçols,cobrellit,protector bressol, a veure si tenim un niu al matalàs......avui li posaré un altre matalàs que tenim a veurew que. Es una mica desesperant!!!!!!!
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: POLLS

EntradaAutor: neuetes » dt. nov. 12, 2013 8:53 pm

Has tornat a repetir el tractament al cap d'una setmana? Perquè s'ha de tornar a fer a banda de passar la pinta cada dia per treure les llèmenes i els polls que van neixent.
Els polls no sobreviuen més de 24 hores fora d'un hoste humà, no hi pot haver un niu als matalassos perquè s'alimenten de nosaltres. En tot cas, potser la teva filla s'ha reinfestat no per ella, sino per algún company de classe que encara en tingui.
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: POLLS

EntradaAutor: rundi » dj. nov. 21, 2013 10:27 pm

Els odïo!! Nosaltres els hem patit l'última setmana, el petit de 14 mesos I jo inclosa. Ecsssss!
Avatar de l’usuari
Esperançada
:: tigre
:: tigre
Entrades: 742
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm

Re: POLLS

EntradaAutor: Esperançada » ds. nov. 23, 2013 4:24 pm

Al final vam canviar de tractament,vam comprar el de la marca OTC i la veritat es que ens ha funcionat molt bé,això si vaig vigilant que no en tingui.....
Imatge
Tute
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: ds. abr. 27, 2013 10:22 am

Re: POLLS

EntradaAutor: Tute » dg. juny 08, 2014 6:07 pm

Bona tarda,
reobro el fil de nou perquè divendres ens van dir a l'escola bressol que la nostra filla semblava que tenia polls, té 15 mesos i mig. A la tarda vam anar a la farmàcia i ens ho van confirmar, a ella i a mi... :ufs: i aix, quina cosa que fa... ens van vendre OTC sense insecticida, i ja li vaig posar ahir dissabte. Avui en té més!!! així que gràcies per lo de l'oli de l'arbre del te, perquè avui mateix li posaré. Espero que no sigui contraproduent tanta barreja de coses...

Per cert, quants dies han d'estar sense anar a l'escola? Demà és Festa a l'escola, però dimarts no tindria amb qui deixar-la... si està amb tractament ja pot anar?

Tute
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: POLLS

EntradaAutor: neuetes » dg. juny 08, 2014 7:14 pm

Si està amb tractament hi podria anar a la llar. Peeeerò...

...l'arbre de te és preventiu, és a dir, és un repelent de polls, no els elimina. Dius que ahir li vas possar el tractament de OTC... et vas assegurar de seguir les instruccions? Li vas passar la pinta després?, i avui? Vas rentar tota la roba de llit? i tu, te l'has fet?

Li has de passar la pinta cada dia i repetir tractament als 7 dies del primer. I seguir amb la pinta una setmana més com a mínim. Si no ho fas així, no te'ls treuràs de sobre.
pomaipera
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 10:06 pm

Re: POLLS

EntradaAutor: pomaipera » dv. juny 13, 2014 11:00 pm

Hola.noies, jo arrel de descobrir per casualitat que el.meu nen.tenía.polls, vaig buscar molt I és veu que el.vinagre fa que els.ous es desengaixin dels cabells. L'oli d'arbre de té és per evitar que els polls acampin al cap dels.nens. si feu el tractament, però no treieu els ous no serveix de res!! Els ous són minúsculs I están super enganxats, jo vaig tardar 1 hora a treure 15 ous. Però no n'ha tingut més.
ImatgeImatge
Tute
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: ds. abr. 27, 2013 10:22 am

Re: POLLS

EntradaAutor: Tute » ds. juny 14, 2014 7:31 pm

Bona tarda,
avui hem fet el segon tractament d'OTC, tal i com deien les instruccions. La pinta la hi he anat passant cada dia, hem rentat llençols, tovalloles, tot, cada dia. Bé, ara els llençols nostres ja no els canviava cada dia perquè aquests dies la nena l'hem fet dormir al seu llit... Jo també m'he hagut de fer el tractament, i també cada dia la pinta.

Els ous dieu que són molt petits, però es veuen? perquè a mi em costa de veure res... els polls si, perquè són més foscos, però els ous no em sembla veure'ls... també vam fer rentades amb vinagre i gorro 1 hora, i després rentar ben rentat, i al xampú ja hi hem tirat oli d'arbre de te, i ens hem posat dues gotetes al clatell cada dia abans de sortir... tot el que em vau anar dient ho hem anat fent, la veritat és que en dos dies la pinta sortia quasi neta, però jo continuava. A veure si els hem ben erradicat...
Avatar de l’usuari
demami
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 4:06 pm

Re: POLLS

EntradaAutor: demami » dg. juny 15, 2014 11:23 am

Hi ha alguns ous que són tan petits que no es veuen.

El clàssic vinagre jo crec que no fa molt efecte... us ha funcionat a vosaltres??

Hi ha alguna marca que us funcionin i que relació qualitat preu sigui també bona??? ASSY i el de la marca OTC, són semblats?

Gràcies!!!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::