AGAFA TOTS ELS VIRUS QUE VOLTEN PEL MÒN!!!

Alèrgies, otitis, problemes..

Avatar de l’usuari
monsan
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: ds. juny 27, 2009 9:53 pm

AGAFA TOTS ELS VIRUS QUE VOLTEN PEL MÒN!!!

EntradaAutor: monsan » dt. març 01, 2011 2:51 pm

Hola noies! el meu fill té 18 mesos, i desde que hem començat la guarderia, al setembre, ha agafat tots els virus que hi havien al cole, al carrer...
Ha tingut gastroenteritis, bronquitis, principi de neumonia, herpangines, otitis,i febre de tipus viric no ser quants cops, hem perdut el compte. És a dir, anem una semana al cole i l'altre estem malalts, i sense exagerar. Desde el 1 de setembre que vam començar el cole, només hem anat 2 semanes seguides, la resta és com us he comentat una si una no. L'única sort que tenim, si és que es pot dir sort, és que es pren l'apiretal, dalsy o antibiotic sense problema i això us puc dir que és una sort quan constantment l'has d'estar medicant.
Tothom em diu que el primer any és aixi, que és normal, però a la seva clase no hi ha cap nen que falti tan com ell, i potser sòc Jo, però no sòc concient que altres nens estiguin tan malalts.

A vosaltres també se us posa tan malalt? I que feu? és que nosaltres estem pensant en reduir horari del cole, o simplement treure'l un temps perque es recuperi una mica, fins que passi aquest temps tan boig.

Gràcies
Avatar de l’usuari
macri.lg
:: gosset
:: gosset
Entrades: 447
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 12:27 pm

Re: AGAFA TOTS ELS VIRUS QUE VOLTEN PEL MÒN!!!

EntradaAutor: macri.lg » dt. març 01, 2011 2:59 pm

Hola!!!

El meu petit té 7 mesos (els fa divendres jejeje) i bé, NO va a la guarderia.. de fet la guarderia va a on és ell. Té 2 cosinets una de 3 anys i l'altre d'1 any. Des que hem començat l'any cada setmana té tos, febre, mocs, mes febre... bronquitis no.. i bé tb prèn apiretal i mucolítics.. sempre estem en guerra!!!! Es troben cada dia per dinar a casa de l'àvia i part de la tarda quan surten de l'escola i la guarderia... per tant no tinc gaire opció!!!

De totes maneres, sempre he pensat que quan vagi a la guarderia (aquest setembre que ve) el que faré és portar-lo al matí i anar-lo a buscar per dinar a casa la meva mare i a la tarda si fa la migdiada i no s'ha despertat el deixo que dormi... És a dir, només el portaré en cas que estigui molt actiu i aburrittt!!!!
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: AGAFA TOTS ELS VIRUS QUE VOLTEN PEL MÒN!!!

EntradaAutor: petazetas » dt. març 01, 2011 3:14 pm

monsan, és completament normal, la teva ho està agafant aquest curs per que és quan ha tingut el màxim contacte amb els virus.
La meva va començar amb 8-9 mesos a posar-se malalta (anava des dels 4 a la llar d'infants) fins ben bé els 18-20 mesos.
En canvi aquest any ho hem notat molt, no es que no es posi malalta, però ni molt menys com aquest periode que et dic, que buf, no saps ben bé per que pagues llar d'infants oi?

Una mica més de paciència, ja veuràs com el proper curs i una mesos més la cosa canvia. :ok:
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: AGAFA TOTS ELS VIRUS QUE VOLTEN PEL MÒN!!!

EntradaAutor: Takita » dt. març 01, 2011 5:18 pm

monsan, és el més habitual. Nosaltres, estem tenint sort (de moment) i, des que l'Arnau va començar a la Llar (al setembre), només ha faltat per una otitis i una petita gastro, però és cert que moltes vegades falten molts nens a la seva classe perquè estan malaltons.
Avatar de l’usuari
lluna77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 702
Membre des de: dl. set. 01, 2008 2:30 pm

Re: AGAFA TOTS ELS VIRUS QUE VOLTEN PEL MÒN!!!

EntradaAutor: lluna77 » dt. març 01, 2011 5:37 pm

Noia, em sembla que llegeixo el meu mateix cas.......
El Joan té 21 mesos, i des del setembre q va començar al guarderia tampoc hi ha anat més de 2 setmanes seguides.... bronquitis, 3 otitis, faringiti, gastrointeritis, i no sé què més, xq ja he perdut el compte..... i porta 6 tandes d'antibiòtics..... estic farta del tot, eh?? I ja sé q és normal, q ho diu tothom, però, ostres, és q és una passada!!!
La setmana passada tota la setmana a casa, i ahir va tornar a anar a l'escola, tot i q fins dj ha de prendre encara l'antibiòtic. A veure fins quan dura. Aquesta setmana segur q hi anirà, perquè amb l'antibiòtic ho mata tot, però la setmana vinent segurament ja no l'acabarem!
i més enllà q per ell és molt dur, pobrissó, per mi també!! perquè si la conciliació familiar i laboral ja és difícil en una situació normal, amb el nen malalt ja és gairebé impossible!!!! aaaahhhh!!!
En fi, només espero q arribi la primavera i mati a tots els virus d'una punyetera vegada.... jajajaj!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

Re: AGAFA TOTS ELS VIRUS QUE VOLTEN PEL MÒN!!!

EntradaAutor: sol » dt. març 01, 2011 8:42 pm

MONSAN guapa es completamente normal estate tranquila mi hija cuando empezo la guarderia con 8 meses ese año y el siguiente batio records, yo no sabia que existian tantisimas virasis y estaba flipando de como era poposible que las cogiera todas ella y como tu, tambien me parecia que los niños de los demas no faltaban tantisimo, estaba tan desesperada que llegamos a hacerle un analisis que salio bien, tuvo 10 otitis(se plantearon drenajes), faringitis amigdalitis una angina herpetica, y hasta una salmonellosis figurate como estaba yo!!!!!!!!
ahora tiene 3 años y medio y desde que ha empezado el cole no ha tenido ni un constipado, esta semana es la primera vez que ha faltado por que esta tosiendo mucho, esta claro que los niños deben coger cosas `para crear sus propias defensas y unos lo cojen todo de golpe como los nuestros y otros lo haran mas gradual durante los tres primeros años.
animo y a pasarlo!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
evawin
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 9:32 pm

Re: AGAFA TOTS ELS VIRUS QUE VOLTEN PEL MÒN!!!

EntradaAutor: evawin » dt. març 01, 2011 9:49 pm

Jo tinc un conegut que té bessons i li passava com tu. Si no era un, era l'altre i se li posaven molt malalts. La pediatra els hi va recomanar no portar-los a la guarderia. Podries esperar que arribi el bon temps, no?
Imatge
Avatar de l’usuari
Montse P
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:22 am
Ubicació: La plana de Lleida

Re: AGAFA TOTS ELS VIRUS QUE VOLTEN PEL MÒN!!!

EntradaAutor: Montse P » dt. març 01, 2011 10:13 pm

Hola
Jo tinc bessons de 18 mesos, i no et dic cap mentida si et dic que des del setembre que van començar a la llar d'infants, només hi han anat 15 dies. M'he plantejar varies vegades treure'ls, però parlant amb la pediatra, pensem que quan arribi el bon temps, ho podrem tornar a intentar, i així descarregarem una mica als àvis (sort en tinc, ja que si no, no se com ho faria).
En el meu cas és el nen que m'agafa una bronquitis rera l'altra. Ara portem una temporada que anem bé, però per precaució, en cara no els porto a la llar d'infants. A la nena li podria portar, però si ho fés, ella portaria cap a casa tots els virus que vull evitar, i no serviria de res no portar-hi al nen, i a més, em farien diferents horaris, així que he preferit que cap dels dos hi anés. Ara només em queda creuar els dits i esperar que canviï aquest temps, i poguem portar-los-hi.

Montse
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: AGAFA TOTS ELS VIRUS QUE VOLTEN PEL MÒN!!!

EntradaAutor: nius » dt. març 01, 2011 11:42 pm

Monsan, sembla que parlis del meu fill!
Té 18 mesos, i el setembre també va començar la llar: crec que la vegada que hi ha anat més han estat 2 setmanes i mitja (tenint en compte que els dilluns no hi va....)
Ha agafat de tot. Tots els virus habidos y por haber: otitis (6 vegades o 7), faringitis, conjuntivitis, gastroentiritis, angines, principi de neumonia, TOT! Mocs, tos, febre, mocs, mocs mocs, tos, febre.
Tothom diu que és normal, però a mi també em sembla que no ho és. També em sembla que no hi ha cap nen que falti tant (de fet, le smestres em diuen que pobre, ho enganxa tot). També t'he de dir que si veig que no està fi (febreta, massa tos, etc.) ja no hi va. Penso que si jo estigués com una sopa voldria estar tranquil·la, doncs ell encara més.
Santa paciència, oi? Però sembla que no passi mai, això.
Imatge

Imatge
Dolça
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. ago. 13, 2009 8:08 pm

Re: AGAFA TOTS ELS VIRUS QUE VOLTEN PEL MÒN!!!

EntradaAutor: Dolça » dc. març 02, 2011 5:46 am

Ostres, jo estic igual! La meva té onze mesos i des de que va començar al setembre no ha fet més de dos setmanes seguides, el seu record està en una setmana i dos dies!!!!. Avui si el supera serà la setmana i el tercer dia.... I després es passa de dues a tres setmanes amb els avis... Em paso els matins a la feina esperant la trucada de l´escola per dir-me que ara té això ara te l´altre.
Ho ha agafat tot, gastroenteritis, fins i tot va estar ingressada ja que es va dessidratar, bronquitis, penso que anem per la séptima, otitis, conjuntitvitis, en fi, totes les itis.
La pediatre ens va arrivar a dir que si no es podia fer carrec cap iaia, ja que pobreta era molt petita..., i amb lo justeta que va de pes no li anava gens bé, ja que no s´acaba de recuperar mai, i això li va dir a ma mare! uf!!!
Però jo tinc l´esperança quee arrivi li primavera i tot es calmi, i que l´any que vé ja serà una mica més forta...

Anims noies!
[Url=http://lilypie.com]Imatge[/ url]


Imatge
Avatar de l’usuari
monsan
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: ds. juny 27, 2009 9:53 pm

Re: AGAFA TOTS ELS VIRUS QUE VOLTEN PEL MÒN!!!

EntradaAutor: monsan » dj. març 03, 2011 12:57 pm

Veig que no estic sola en aquesta lluita contra els virus.
Espero com diu la petazetas, que l'any que ve sigui millor, perque un altre any aixi és per estirar-se dels cabells, i pitjor no pot anar, almenys això em consola. Perque fins i tot , sense anar a la guarde agafar coses a casa. La semana passada no va anar a la guarde per otitis i broncoespasme, i aquest diumenge quan teniem la cartera preparada pel dia seguent anar al cole, patapum gastroenteritis ( això culpa dels papes) i dos dies i mig sense menjar, que el pobret s'ha quedat com un espagueti.
Lluna77, el meu també porta com 6 o 7 tandes d'antibiotics, el pobret quan veu la xeringa , ja obre la boca resignat.

Sol, Jo també li he de fer una analítica de control ( per una malaltia de fa temps), a veure que em diuen els resultats, perque a vegades penso que deu estar sota mínims, encara que pel que veig i tothom diu és normal que es posi tan malalt.

Noies! l'únic consol que ens queda es que d'aqui a res arriba la primavera, encara que també es fotut pels canvis de temperatura, i podrem agafar forces primavera i estiu per començar l'any pròxim la guarde.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::