Sinovitis transitoria de cadera

Alèrgies, otitis, problemes..

Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Sinovitis transitoria de cadera

EntradaAutor: petazetas » dt. maig 25, 2010 11:43 am

Hola,

La Lia el divendres es pensaven a la llar d'infants que s'havia fet mal a un peu però a l'anar al pediatra ens va dir que era la SInovitis aquesta ditxosa.

Després de 3 dies amb Dalsy encara coixeja i de tant en tant es queixa de pupa.

EL que no sabem és que fer per que faci més repós, avui ja ha anat a la llar d'infants i es clar, entre les joguines i els companys doncs de repós no gaire...

Com us ho heu fet les que els ha passat a les vostres criatures?

Triga molt a passar la coixera i el dolor?
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
grn74
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 337
Membre des de: dv. març 30, 2007 2:36 pm

Re: Sinovitis transitoria de cadera

EntradaAutor: grn74 » dt. maig 25, 2010 12:22 pm

Al meu fii també li passar això de la Sinovitis, em van dir que li donés Dalsy durant 5 dies, li va marxar al 3º o 4º dia de pendre´l!!!!!!! Deu ni do això de la Sinovitis em vaig espantar molt quan li va passar pq anava ben coix i no s´havia donat cap cop ni res!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Nika28
:: gosset
:: gosset
Entrades: 490
Membre des de: dl. oct. 16, 2006 10:51 am
Ubicació: Ara a Madrid, pero sempre de Ripollet (BCN)
Contacta:

Re: Sinovitis transitoria de cadera

EntradaAutor: Nika28 » dt. maig 25, 2010 12:24 pm

Hola Petazetas,

la Lucía també va trenir Sinovitis de cadera transitoria, el tema del repós tracticament imposible... no hi havia manera, va esta amb coixera gairabé una setmaneta... amb Dalsy, i poc a poc desapareix, pero la setmana no te la treu ningú.

a veure si es recupera aviat

Molts petonets


Nika
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Sinovitis transitoria de cadera

EntradaAutor: petazetas » dt. maig 25, 2010 12:30 pm

gràies guapa, he estat mirant per internet i és el que he vist, pero volia que algú a qui li hagi passat m'ho confirmés.

El metge em va dir que avui ja podia anar a la llar d'infants... però es clar repós 0.

Almenys em quedo més tranquila i anar fent amb el Dalsy.

Gràcies Nika28! :ok:
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Sinovitis transitoria de cadera

EntradaAutor: mireiafor » dt. maig 25, 2010 12:55 pm

Ànims Petazetas!! El meu nen va tenir sinovitis quan tenia un any aproximadament. A ell li va trigar un parell de setmanes en marxar però de forma tan esglaonada que no semblava que allò anés bé. A més, al poc temps va tenir febre per un altre motiu i li va tornar durant uns quants dies més :ufs: la pediatra em va dir que era normal i al cap d'un temps ja estava perfecte.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Sinovitis transitoria de cadera

EntradaAutor: petazetas » dt. maig 25, 2010 4:49 pm

grn74 ha escrit:Al meu fii també li passar això de la Sinovitis, em van dir que li donés Dalsy durant 5 dies, li va marxar al 3º o 4º dia de pendre´l!!!!!!! Deu ni do això de la Sinovitis em vaig espantar molt quan li va passar pq anava ben coix i no s´havia donat cap cop ni res!!!!


grn74, que no havia vist el teu missage!
Doncs jo porto 4 dies i encara hi som noia, està bé però va encara molt coixa i cada 2 x 3 diu Pupa peu...

Gracies per dir-hi la vostra! així em quedo més tranquililla
La Lia ja és tota una princesa!
Aitoret
Entrades: 3
Membre des de: dg. maig 09, 2010 2:26 pm

Re: Sinovitis transitoria de cadera

EntradaAutor: Aitoret » ds. maig 29, 2010 8:33 am

Hola sóc la mama de l'Aitor, ara té 22 mesos i mig, fará 2 mesos quan el vam anar a recollir de la guarde vam trobar que a l'hora de venir correns a buscar-nos, s'ho va pensar i demanava braçets, a l'arribar a casa vam notar que no recolçava el peu esquerra al terra, li fallava i de seguida s'anava al terra i llavors gatejava, però no es va queixar de mal en cap moment, vam anar a urgencies, i ens vam confirmar que en principi era una sinovitis, deguda a una infecció respiratòria passada de no fa gaire, generalment sortia a la setmana d'haver estat refredat.
Efectivament l'Aitor acabava de curar un refredat amb una otitis.
Ens vam donar de tractament el sempre recomanat DALSY cada 6 hores i si en 48 hores no caminava, que tornessim que llavors l'haurien de fer plaques, per si de cas. (també ens va parlar que podia estar així una setmana, però que era vital fer repós)
Al dia següent vam estar a casa i no va caminar res, amb el neguit que et provoca, quan ell tenia alguna intenció de ficar-se de peu, l'agafavem, però al segon dia ja a la tarda, amb una mica de por, però ell solet es va llençar a caminar, tot va anar bé i no vam tenir que tornar.
Ara estem acabant de curar una estomatis herpética i això si que veritablement és dur de passar, però ja sabem que igual que avui estant molts malitos demà es recuperen i a jugarrrrrr.
No sé, si t'he pogut ajudar molt, però quan et diagnostiquen alguna cosa que comentes i la resposta general del teu entorn és I AIXÒ QUE ÉS, T'ESPANTA MÉS
Avatar de l’usuari
Nika28
:: gosset
:: gosset
Entrades: 490
Membre des de: dl. oct. 16, 2006 10:51 am
Ubicació: Ara a Madrid, pero sempre de Ripollet (BCN)
Contacta:

Re: Sinovitis transitoria de cadera

EntradaAutor: Nika28 » ds. maig 29, 2010 3:15 pm

Hola Petazetas bonica, com va la Lia, com es troba!!!

un petonet
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Sinovitis transitoria de cadera

EntradaAutor: petazetas » dl. maig 31, 2010 7:46 am

Doncs aquest cap de setmana es quan ja ha fet el canvi i ja es troba bé!
Ja hem deixat el Dalsy i ja camina sense coixejar i tampoc es queixa de pupa, o sigui que superat!

Gràcies per preguntar! :-()-)
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Sinovitis transitoria de cadera

EntradaAutor: mireiafor » dl. maig 31, 2010 1:29 pm

petazetas ha escrit:Doncs aquest cap de setmana es quan ja ha fet el canvi i ja es troba bé!
Ja hem deixat el Dalsy i ja camina sense coixejar i tampoc es queixa de pupa, o sigui que superat!

Gràcies per preguntar! :-()-)


>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: M'alegro molt, perquè sé que es passa molt malament.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Sinovitis transitoria de cadera

EntradaAutor: petazetas » dl. maig 31, 2010 1:59 pm

Aitoret ha escrit:Ara estem acabant de curar una estomatis herpética i això si que veritablement és dur de passar, però ja sabem que igual que avui estant molts malitos demà es recuperen i a jugarrrrrr.


Aitoret, no tenia ni idea de que era això de estomatos herpética i ho he buscat per internet.... Pobret Aitor no? fa molt mal pel que he vist oi?
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Sinovitis transitoria de cadera

EntradaAutor: Momo » ds. juny 05, 2010 2:33 pm

Me n'alegro que la Lia ja estigui bé! :content:

Aquests fills, com ens fan patir!!!
Aitoret
Entrades: 3
Membre des de: dg. maig 09, 2010 2:26 pm

Re: Sinovitis transitoria de cadera

EntradaAutor: Aitoret » dt. juny 08, 2010 9:30 pm

Aitoret, no tenia ni idea de que era això de estomatos herpética i ho he buscat per internet.... Pobret Aitor no? fa molt mal pel que he vist oi?[/quote]


Doncs si Petazetas, però ja ho hem superat, l'Aitor ja ha tornat a la guarde, la pediatra ens va dir que s'acabarien de curar les feridetes i ja està, mirant una mica al forum he vist diversos comentaris que tenen com a denominador comú HERPES, perquè han de passar per aquestes cosetes els nostres babys, ara l´'últim ha sigut el diagnòstic d'una otitis serosa i un tractament fins al setembre, molta platja, rinomer i un spray nasal , a veure que tal....

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::