Deslletar amb 21 mesos

Teòricament poden menjar de tot.

Avatar de l’usuari
martona1980
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: ds. set. 21, 2013 10:06 pm

Deslletar amb 21 mesos

EntradaAutor: martona1980 » dg. feb. 07, 2016 1:13 pm

Bona tarda mames,
La nostra petita avui fa 21 mesos. 21 mesos en els que ha fet LM a demanda. Tot i que ha sigut i és molt maco sentir-la tant a prop, ara ja comença a ser una mica esgotador.
Cada nit s'adorm al pit, al seu llit, però no passen dues hores que ja està desperta i com que necessitem dormir, la portem al nostre llit. El problema és que no dormim ni 3 hores seguides, a vegades vol pit tooota la nit i a sobre em va pessigant...i fa mal i m'és desagradable...això fa que m'estigui plantejant deslletar però no sé per on començar... No m'agrada gens veure-la plorar demanant teta, ella ho passa malament i jo també... ara a casa durant el dia si j ha fet molt de pit li explico que contarem fins a 3 i pararem, ho fem i funciona, a vegades! Però i per l nit? Per lq nit això no em funciona...Com ho vau fer vosaltres? Necessito un cop de mà...
Imatge
Avatar de l’usuari
arwen81
:: gosset
:: gosset
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

Re: Deslletar amb 21 mesos

EntradaAutor: arwen81 » dg. feb. 07, 2016 2:56 pm

Hola!
no sé si és el teu cas però nosaltres a les nits vam fer el mètode padre. Quan es despertava demanant, la consolava el pare. No va ser fàcil però ho vam aconseguir amb molta paciència i molta son al dia següent. Vam començar als 19 mesos i als 21 ja vam deixar la teti, progressivament. Entenc perfectament com et sents, al final esgota....tot i que quan ja facis 1-2 tomes al dia i vegis el destete proper,llavors fa una mica de llastima. :ufs:

Ànims!
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Re: Deslletar amb 21 mesos

EntradaAutor: Inda » dg. feb. 07, 2016 2:58 pm

Hola!! Jo recordo que sobre aquests mesos també vaig passar una mala època per lo que expliques. Nosaltres ja de sempre que dorm al meu costat, però tan gran (em efereixo que quan ja ocupava força espai) i enganxat al pit...dormies pitjor que quan era bebé bebé. La meva experiència és la meva, vull dir que cadasqun hem de fer allò que ens vagi anant bé.
Jo vaig començar al dia "substituint" pit per abraçades, pessigolles, aigua, menjar...vull dir que quan menjava de tot, sabia que havia moments que em demanava més per contacte i atenció que no per gana. I així anavem fent. Però com bé dius...i les nits què???

Doncs vaig provar el "pla pare" que diuen, el np donar-li pit i estat al seu costat consolant-lo, parlant-li...només una nit pobret...quins plors tot i estar amb ell...finalment ho vaig deixar per més endavant que li pogués explicar que els pits havien de descansar. I feiem pit abans de dormir i quan demanava a mitja nit li recordava que havien de descansar i que al sortir el sol tornaria a fer pit. Així vam estar com 3 mesos (vam començar quan tenia 33 i ja podiem raonar una mica. Quan va fer els 3 anys ja li vaig treure 1 pit. Només feia pit al anar a dormir i al llevar-se. I amb 40 mesos li vaig dir que ens donessim la mà, que ens quedesson abraçats dormint...i ell ara té un record preciós.

Quan vaig passar la crisi sobre els 22 mesos, al veure que ell no ho entendria i jo ja no sabia que fer...em vaig calmar i vaig acceptar que era una fase. Però potser si proves cosesetes, o parlar-li potser funcioni! Cada nen i mare som un món

Lo important és anar gaudint, tot i alguna sotregada. Però si una de les parts ja no vol/pot s'ha de buscar la millor manera de finalitzar.
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Re: Deslletar amb 21 mesos

EntradaAutor: laneta » dv. feb. 12, 2016 3:23 pm

Hola martona1980 t'entenc perfectament! A mi em va passar algo similar, ho disfrutava però era esgotador i a la nit em feia malt de tant pessigar..

El que a mi em va funcionar, i és que tenia clar que volia que fos algo suau i que ell decidís, era anar-li dient, de dia, que ja casi no quedava llet. Em deia que volia teta, li oferia, però de seguida li deia, ja no en queda, oi? Però li deia rient i sense drames. Al principi em deia sí que en queda i aicí vam estar unes setmanes, i mica en mica va anar demanant menys, a la nit tampoc (o si en demanava li deia, ja no en queda, vols un bibi? i li tenia apunt un bibi de llet de civada) i potser estava uns dies sense fer teta, hi tornava, i així anar fent fins que ja no sé com però ho va acabar deixant. Va ser al voltant dels seus 22 mesos.

Això sí, la mania que no li he tret és que quan necessita teta o consol o mama, tot el rato em té la mà al mugró i va jugant, i a la nit gual, i és una mica desesperant però espero que també li acabi passant :-o00m

Ànims!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::