Pendre pit el neguiteja

Teòricament poden menjar de tot.

Avatar de l’usuari
puski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 19, 2013 6:01 pm

Pendre pit el neguiteja

EntradaAutor: puski » dj. oct. 16, 2014 5:20 pm

Hola mamis!
Us explico el meus cas a veure si em podeu ajudar o aconsellar...
l meu petit te quasi 13 mesos i encara fem pit.
Però començo a plantejar deixar de donar-li...
Ell mai ha sigut molt demandant de pit, poc a poc només demanava per dormir tan al migdia com a la nit (i durant la nit) i potser alguna toma durant el dia si es disgustava o estava cansat...
Fa 2 mesos i mig la demanda va augmentar molt! però be, suposo que son etapes. Jo encantada!
Al setembre tot va canviar. Jo vaig començar a treballar per la tarda després de 2 mesos de vacances. Ell ha començat l'Escola Bressol, i per primer cop quan arribo a casa ja dorm...

Doncs be, fa cosa de 3 setmanes alguna cosa ha canviat. El pit era la calma, un moment tranquil si es despertava a la nit. L'agafava, mamava i es quedava fegit altre cop. Ara Em veu i es posa histèric! només vol estar amb mi, ara el pit dret, ara l'esquerra, ara el dret, ara l'esquerra...tota això amb uns nervis bestials. Em costa molt 8més d'una hora) tornar-lo a dormir. Plora i es desespera...
Hem fet la prova i si quan plora va el meu marit es dorm molt més ràpid i més tranquil...

És cert que fa cosa d'uns dies la cosa ha millorat amb mi, suposem que s'ha acostumat a dormir-se sense mi...
Però continua tinguent aquesta relació obsessiva amb el pit...
Entenc que és una fase, espero, però no descansa. No descansa el mateix amb mi que amb e meu marit.
I per mi el primer és el seu descans...
Per això ens plantegem començar amb el deslletament.

Us hi heu trobat? Potser a l'any tenen una crisi d'aquelles de creixement?

Gracies marones, ànims que ja és dijous! >.-<: :p-) :b-)))
Imatge
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: Pendre pit el neguiteja

EntradaAutor: turuleta » dj. oct. 16, 2014 8:37 pm

Potser es q adormirse sense veuret langoixa i qyan nota la teta vol dir q hi es la mama i semociona i es desvetlla?no pot aguantar despert a,q,,arribis x fer la prova?o el cap de setmana es igual?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
puski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 19, 2013 6:01 pm

Re: Pendre pit el neguiteja

EntradaAutor: puski » dv. oct. 17, 2014 3:39 pm

Hola turuleta, si nosaltres pensem que és això, però clar no pot ser pq dorm poquet llavors...
No em pot esperar, primer pq a les 9 cau rendit si o si, i jo arribo cap a les 10...un rotllo. els caps de setmana no dona temps a saber-ho pq potser una nit la passa una mica millor pero ja hi som altre cop...no res paciencia supos. :-o00m
Imatge
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

Re: Pendre pit el neguiteja

EntradaAutor: inger_0 » dc. oct. 22, 2014 7:41 pm

Pot ser li està sortint alguna dent que li molesta al fer teta.
Al meu li ha passat varies vegades, tot i que la seva reacció era diferent, no es posava nerviós d'una teta a l'altre si no que d'una no en volia perquè li feia més mal, i com que feia teta igualment tot i el mal, li sortien llagues (per la part de dins del llavi) Mira-li per descartar-ho.
Avatar de l’usuari
puski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 19, 2013 6:01 pm

Re: Pendre pit el neguiteja

EntradaAutor: puski » dj. oct. 23, 2014 3:21 pm

Ostres inger_o, doncs si li miraré.
De totes maneres hem millorat una mica, amb li costa més però ja no son aquells plors histèrics de fa uns dies...
Però li miraré per descartar!!
Gràcies!
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::