No li ha agradat la llet de vaca "normal"

Teòricament poden menjar de tot.

Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

No li ha agradat la llet de vaca "normal"

EntradaAutor: nivalis » dg. set. 14, 2014 12:55 pm

Hola noies!
El meu nen te quasi 17 mesos i sempre ha pres llet de fòrmula. Ara des que va fer l'any estavem amb la tipus 3. Però com que menja molt be, no li calen tantes vitamines i amb l'infermera vam acordar que ja li podia començar a donar la llet normal de vaca que prenem tots a casa, concretament de la marca Hacendado. Doncs no li ha agradat. Ahir no es va prendre ni un biberó, ni per esmorzar, ni per berenar ni, després de sopar. Fins i tot en un moment va fer com una arcada. Al final, a la nit li vaig donar un bibe de llet 3 i se'l va prendre amb un no res.
Jo no havia sentit cap cas així. Totes les meves conegudes m'havien dit que no havien tingut cap problema amb el canvi. Ara li he comprat un pot nou de llet 3, però tampoc estaré sempre així, no? Us ha passat a alguna?
tardibelle
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. set. 09, 2011 7:36 pm

Re: No li ha agradat la llet de vaca "normal"

EntradaAutor: tardibelle » dg. set. 14, 2014 1:17 pm

Aqui una altra que li va pasar, em pasat per fases de tota manera, he provat llet sencera, una tempora llet sense lactosa del hacendado i ara esta prenent semidesnatada del hacendado. La llet sencera la troba masa forta de gust.
Avatar de l’usuari
primerenca34
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm

Re: No li ha agradat la llet de vaca "normal"

EntradaAutor: primerenca34 » dg. set. 14, 2014 1:30 pm

Hola! No ets la única!
La meva només es pren la de vaca si hi poso una mica de sucre.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: No li ha agradat la llet de vaca "normal"

EntradaAutor: la_rodri » dg. set. 14, 2014 4:17 pm

Jo vaig esperar als 2 anys a donar-li llet de vaca, i vaig començar amb la semi sense lactosa de l'Hacendado. Li agrada i li cau bé...
sunny
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dg. març 29, 2009 11:18 am

Re: No li ha agradat la llet de vaca "normal"

EntradaAutor: sunny » dg. set. 14, 2014 9:00 pm

Hola! La meva filla te 19 mesos i fa un mes li donc semi amb dues cullaradetes de cereals. I molt be! Sola no li agrada...
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: No li ha agradat la llet de vaca "normal"

EntradaAutor: neuetes » dg. set. 14, 2014 9:39 pm

Doncs jo estic igualeta que tu. La meva té 18 mesos i l'altre dia vaig voler provar ja de fer el canvi i li vaig oferir un biberó de llet semi ATO que és la que prenem a casa amb un parell de cullerades de cereals. Doncs res, va xumar dues vegades i em va tornar el biberó amb una cara fàstic com dient "que coi és aquesta porqueria que m'has donat??!" :-D :-D i jo que em vaig quedar ben descol.locada, perquè la gran ni se'n va enterar del canvi!
I també estic com tu, he comprat un altre pot de llet i se la beu com si res! Però tampoc podem estar així fins a la eternitat!! Potser provar llets vegetals o deixar la llet i prendre més productes làctics (més formatge, iogurs, etc...)

Estaré ben atenta a les suggerències de les mames!
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: No li ha agradat la llet de vaca "normal"

EntradaAutor: nivalis » dl. set. 15, 2014 8:45 am

Vaja! Veig que no estic sola!
Lo del sucre ho vaig provar i no va funcionar. Crec que encara li va fer més fastic. Si de cas, quan acabi el pot actual, provaré amb la semidesnatada, que veig que a algunes de vosaltres us ha anat bé... A veure què passa...
Moltes gràcies, noies!
Avatar de l’usuari
Carme-it
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dc. juny 09, 2010 4:21 pm

Re: No li ha agradat la llet de vaca "normal"

EntradaAutor: Carme-it » dl. set. 15, 2014 1:42 pm

noies, a nosaltres també ens va passar.
Quan li vaig donar el biberó amb la llet sencera, va fer dues xuclades i fora. Vam estar una parell de dies, que no li acabava d'agradar, vaig comprar llet semi pq no la notés tant forta però durant aquests dos-tres dies va beure poca llet però ara ja s'hi ha acostumat, i ara ja es beu la sencera.
Haig de reconèixer que em va xocar moltíssim pq la gran ni es va adonar del canvi...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
PepitaGrilla
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. març 15, 2013 3:31 pm
Ubicació: Barcelona

Re: No li ha agradat la llet de vaca "normal"

EntradaAutor: PepitaGrilla » dt. set. 30, 2014 8:09 pm

A la B tampoc li agrada la llet. He probat de tots tipus i quan sembla q una li agrada al dia seguent tampoc la vol.
solucio? Al mati li faig un batut posantli a la llet un platan i sel beu del got o a cullerades tan contenta, i amb els iogurts i el formatge fa de sobres una cantitat raonable cada dia de lactics.
Per alguna rao li agrada la llet de soja, a vegades li donc pero tambe sen aburreix i acabo tirant mitg brick (a mi no magrada gens).
"Dame un silvidito" - Pepito Grillo
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: No li ha agradat la llet de vaca "normal"

EntradaAutor: ada_bcn » dl. des. 15, 2014 8:51 pm

el meu gran havia pres llet de vaca desde molt petit, molta la veritat, però llet de vaca no de tetrabrik sino de la teta de al vaca bullida que feia olor a vaca... i quan vam arribar aquí i vaig donar-li de tetrabrik no hi va haver forma, fins els 3 passats va pendre llet de fórmula de la 2... formatge bé, iogurts justets... ara té 6 anys i la llet la tinc racionada perque sino va la nevera i es pot pendre 2 litres en un dia, sempre havia pres sencera però desde l'agost pern semi, i també tenim sense lactosa, de soja, de cabra... tinc 3 o 4 tetrabricks oberts a la nevera i anem alternant...
Avatar de l’usuari
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

Re: No li ha agradat la llet de vaca "normal"

EntradaAutor: montsekit » dg. gen. 04, 2015 5:10 pm

El meu fill té 25 mesos i no vol llet ni lactis, només un biberó de 200 a la nit.
També m´amoinava.
Mentre tinguin una dieta variada, saludable i amb aliments rics en calci (que n´hi ha moltíssims més) no passa res.
Jo no afegiria sucre, ni cereals ni res. No és recomenable. Les semis i desnatades tampoc, sempre sencera.
I deixaria les llets de continuació. Només haurien de beure tipus 1 o llet sencera normal.
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::