Llet tipus 3?

Teòricament poden menjar de tot.

Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Llet tipus 3?

EntradaAutor: nivalis » dv. maig 02, 2014 12:49 pm

Hola,

A la revisió de l'any l'infermera em va passar un paper amb les noves pautes d'alimentació i posava que ja podia donar-li llet de vaca però que recomanava que fins als 18 mesos continués amb la tipus 2 o em passés a la tipus 3. Quina de les tres opcions em recomaneu?
Jo fins ara he fet servir la tipus 2 de la Blemil i a la farmàcia em van dir que ara passés a la 3 de la Blemil, però he vist que al super venen unes 3 de la Hero Baby que són molt més barates i no se què fer... Es que em gasto un dineral amb llet i ara ja amb un any no se si val la pena...
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Re: Llet tipus 3?

EntradaAutor: laiaf3 » dv. maig 02, 2014 1:14 pm

Hola,

Jo et recomano que facis el canvi a Hero Baby 3. A mi em passava el mateix que tu, amb el tercer fill varem passar molt ràpid
a llet de vaca, amb el segon fill em va costar molt més però com que la Blemil val una pasta vaig anar provant altres marques
i aquesta és la que més bon resultat em va donar (i ara ha baixat un xic de preu, fa un any em sortia més cara). Fixa't que el
meu fill té 3 anys i mig i encara li dono!!! Prova-ho, a veure si li agrada. És la que em va donar més bon resultat pel que fa
a textura i gust (la barrejo amb cereals hero baby miel). Tinguis sort!
Avatar de l’usuari
kukilus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1112
Membre des de: dj. juny 23, 2011 9:45 am

Re: Llet tipus 3?

EntradaAutor: kukilus » dv. maig 02, 2014 7:30 pm

Jo compro la puleva peques 3 que la pots trobar a qualsevol supermercat. Ells van estar prenent hidrolitzada fins a l'any per temes d'intolerància i quan vàrem haver de donar llet "normal" la pediatra ens va dir que podíem donar tipus 3 que se suposa que no té tant greix com la nostra. Vaig decidir-me per una llet en format líquid perquè surt més econòmica i s' assembla més a la llet que beuran en un futur que no pas la llet en pols.
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!


*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
Susana82
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: ds. oct. 12, 2013 6:11 pm

Re: Llet tipus 3?

EntradaAutor: Susana82 » dv. maig 02, 2014 8:35 pm

Hola
Pots començar amb aquesta llet de pu :ok: leva d peques i al cap d'un temps ja pots comprar la que compreu per vosaltres, jo ho vaig fer així.
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Llet tipus 3?

EntradaAutor: Aly84 » dv. maig 02, 2014 9:15 pm

Bona nit,

Nosaltres a partir de l'any vam donar-li la de "Nestle crecimiento 3" però a la revisió dels 18 mesos, la pediatre em va dir que la Nestle i altres marques de tetabrick son molt dolces perquès porten sucres afegits o mel... Em va aconsellar que de tipus tres de brick agafes la d'Hero tipus 3 què és sense sucres afegits.
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Llet tipus 3?

EntradaAutor: Tutty29 » dv. maig 02, 2014 9:37 pm

Jo al meu fill li he donat la tipus 1i 2 de la Blemil i vam passar a la Puleva crecimiento quant li quedava poc per fer ela 2 anys.
Avatar de l’usuari
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Re: Llet tipus 3?

EntradaAutor: Violeta » ds. maig 03, 2014 1:48 pm

Doncs jo, amb els dos nens, quan van fer l'any i com que van deixar el pit de manera voluntària, els vaig començar a donar llet de vaca semidesnatada, la pediatra ens va comentar que el greix de la llet de vaca no els és necessari, i ens va anar molt bé perquè la semi és la que prenem nosaltres. :ok:
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: Llet tipus 3?

EntradaAutor: nivalis » ds. maig 03, 2014 7:36 pm

Moltes gràcies noies!
Doncs la propera llet la compro al super. Segurament em decantaré per la Hero Baby 3 pel que dieu que no porta sucres. A veure si li agrada...
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Llet tipus 3?

EntradaAutor: Mara17 » dg. maig 04, 2014 2:54 pm

A mi la infermera em va dir que de vaca directament.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Llet tipus 3?

EntradaAutor: Takita » dl. maig 05, 2014 5:56 am

Els meus, a l'any, van prendre llet de creixement durant aproximadament un mes, perquè el canvi no fos tan dràstic i després, llet de vaca sencera.
Avatar de l’usuari
Silvya
:: pantera
:: pantera
Entrades: 839
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 8:02 pm

Re: Llet tipus 3?

EntradaAutor: Silvya » dl. maig 05, 2014 1:16 pm

Doncs la meva filla té 13 mesos i com q encara és lactant li dono la tipus 0,que nomes la faig servir pels cereals del mati.
Silvya

La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/3cf3e1

Prendre la decisió de tenir un fill és transcendental. Es tracta de decidir, per sempre, que el teu cor vagi caminant fora del teu cos. Elizabeth Stone.

MARTINA. 31-3-2013
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

Re: Llet tipus 3?

EntradaAutor: sagmai » dt. maig 06, 2014 7:05 am

El meu pren Nestle Junior des dels 12 mesos pero ultimament (te 23 mesos) a vegades l'hem combinat amb llet normal sencera.
El pediatra ens va dir que millor la sencera.....
Avatar de l’usuari
Bryckley
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 11:51 am

Re: Llet tipus 3?

EntradaAutor: Bryckley » dv. jul. 04, 2014 4:50 pm

Un dubte: a mi la pediatra em va dir que passéssim a llet 3 i que escollís en pols o líquida. Millor líquida que pols?

Per què no podem donar, directament, llet de vaca? No se si he fet bé però llegint per internet, les llets de creixement no les deixen massa bé i m'ha fet dubtar de donar-li...

He llegit més amunt que vàries doneu Hero Baby 3 líquida?

Gràcies!
Imatge
Imatge
Imatge
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Re: Llet tipus 3?

EntradaAutor: sargantana:28 » dv. jul. 04, 2014 6:29 pm

A mi em va dir la pediatre que les de tipus tres porten massa sucres, que donés la dos fins als 18 mesos i després la de vaca.
Avatar de l’usuari
Nuvolmagic
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am

Re: Llet tipus 3?

EntradaAutor: Nuvolmagic » dv. jul. 04, 2014 9:36 pm

Segons la nostra pediatra aquestes llets són un enganya-bobos , els nens a partir de l' any o any i mig amb els aliments que mengen més llet de vaca normal o semi no necessiten llets amb tantes vitamines i tantes històries, és més si les proves no saben pas a llet...el meu va fer fins els 14 mesos de la 3 i després vam passar a la llet de vaca i és un dels més alts de la seva classe
Per no dir el preu que tenen, amb el que valen aquestes llets podeu comprar llet fresca o ecològica de millor qualitat
Avatar de l’usuari
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

Re: Llet tipus 3?

EntradaAutor: montsekit » ds. jul. 05, 2014 9:16 pm

Des de l´any llet de vaca sencera.
I abans sempre tipus PRE o 1.
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
camdem
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dt. gen. 14, 2014 8:50 pm

Re: Llet tipus 3?

EntradaAutor: camdem » dg. jul. 06, 2014 9:32 pm

A mi em va dir que a partir de l'any podia doar-los llet de vaca normal, pero parlant amb la famaceutica ( es una gran professional , no m'ho va dir per vendre ) em va dir que estan fent uns estudis que indiquen que la llet de vaca te massa proteienes pels nens tant petits , que era millor continuar ambla 2 o pit fins els 18 mesos.aixo farem.
Avatar de l’usuari
samsung
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

Re: Llet tipus 3?

EntradaAutor: samsung » dl. ago. 25, 2014 4:06 pm

A mi em van comentar ( no el pediatra) que les úniques que no portaven massa sucres afegits ni més proteïna de la necessària eren les tipus 1... Q la resta no s'allunyen gaire de la llet de vaca i que quasi millor passar de la 1 a la de vaca
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Llet tipus 3?

EntradaAutor: Tutty29 » dl. ago. 25, 2014 10:38 pm

El meu fill ha pres LA del tipus 1,2,3 i ara ja pren llet sencera
Avatar de l’usuari
Memer
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dl. març 26, 2012 11:58 am

Re: Llet tipus 3?

EntradaAutor: Memer » dl. oct. 20, 2014 11:33 am

Nosaltres vam passar a llet tipus 3 a partir de l'any, i als 18 mesos vam començar amb llet de vaca.
Vull fer diverses reflexions però:
1.- Diuen que la 3 té molts greixos i que és millor seguir amb la 2.
2.- Segur que es pot passar a llet de vaca a l'any.
3.- Ara té 24 mesos, i encara pren de llet tipus 3 de tant en tant. I per què?? doncs pq per emportar, la llet de vaca en mini tetrabrick sense res més (sense xocolata, galetes o de les que posa crecimiento, no la trobo enlloc. I la llet líquida es fa malbé si no la portes refrigerada i a més a més, encara que posi la tapeta de dins del bibi, regalima per tot arreu.
Això ho dic, pq no t'ho explica ningú.
És a dir, el nen pren encara llet en pols (tipus 3 en aquest cas, Hero baby de super, que val 8 euros) per emportar.
Si estem a casa, pren sempre llet de tetrabrick, sencera, en el nostre cas Llet nostra.

Volia comentar per això que hem notat que quan estem fora de casa un cap de setmana, i només tenim llet en pols (no tenim nevera .....) no menja gaire.
No sabem si és pq (tal com diuen les males llengües) la llet de tipus 3 té masses calories o pq s'estressa i tal quan està fora de casa, i prefereix prendre llet que aliments sòlids, o una barreja dels dos motius.

Però vaja, dit tot això, penso que, si pràcticament quan estem fora s'alimenta de llet, millor que tingui més calories no??? (almenys així dormim seguit)

Espero que la nostra experiència us sigui d'ajuda per decidir alguna cosa!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::