De cop i volta...no vol tastar res....

Teòricament poden menjar de tot.

Avatar de l’usuari
LaiaBaró
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dc. ago. 22, 2012 3:21 pm

De cop i volta...no vol tastar res....

EntradaAutor: LaiaBaró » dl. oct. 07, 2013 9:41 pm

Noies....estic bastant agobiada am el tema alimentació....
La Beth sempre ha estat poca cosa i de percentil baix, ara té 18 mesos... però fins fa uns 3 o 4 messos menjava prou bé, triturat i a trossets...
Fa cosa de dos mesos es va negar a menjar més triturats.... i li feia molta gràciea menjar a trossets, fa trossets des de els nou mesos i sempre ho ha tastat tot amb il·lusió...ens tereia el nostre menjar delplat, probava tota mena de fruites, verdures...tot s'ho enduia a la boca, l'hovernpassat menjava taronja àcida i tot....
Ara tal com em va fer amb els triturats se'm nega a provar res, es que és ensenyar-li el menjar i plora perquè no vol tastar res i menys si és algo nou que no sap el que és...és súper estrany...sembla que abans ho fes èrquè era inconsciant i que ara no vulgui menjar perquè tria....nosé...
Mireu us dic les coses que sempre sempre menjaria i a les que no diu mai que no...
-sopa
-iogurt
-petitsuis
-gelatines
-formatge ( de vegades no en vol)
-olives
-frankfurt vegetarià
-suc de pinya
-galetes salades
-galetes de xocolata
-porqueries ( ganxitos i tot aixó que ja hem eliminat per complert del armari)
Ahh i pit! en fa al mig dia per adormir-se i a la nit per adormir-se
Imagineu...res més a part d'això....com li puc fer apats amb quests pocs ingredients? Per sopar cada dia sopa....i al mig dia.... gairabé mai menja re, perquè li gaif verduretes, opollastre o puré o mil coses que m'invento i mai no vol res...lamajoria dels dies ni tan sols ho prova i ja passem al iogurt del postre...
Mai ha volgut bibis ni llet , i ara la papilla de cereals...només veure-la plora....arggg! i li encantava, com moltes altres coses que ara detesta!plora però mooolt quan ho veu...
No la forcem mai....però és mooolt desesperant...perquè ens condiciona molt per anar fora o fer coses diferents...
algun consell??? estic bastant aogiada amb el tema
ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

Re: De cop i volta...no vol tastar res....

EntradaAutor: sandrajuli » dl. oct. 07, 2013 10:16 pm

Sembla que descriguis el que va fer en juli! Doncs la meva recomanació és la que dic sempre... Paciència, acabarà menjant de tot. I llegir els llibres: se me hace bola del julio basulto i mi niño no me come del carlos gonzález. Veurás com no pateixes més!
Imatge
Avatar de l’usuari
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

Re: De cop i volta...no vol tastar res....

EntradaAutor: jllt » dt. oct. 08, 2013 8:56 am

D'acord amb la Sandrajuli: paciència, i no t'hi facis mala sang. Són etapes que vénen i se'n van, moltes vegades d'un dia per un altre. I no és per desanimar, però aquí servidora tinc dos criatures de quatre i tres anys, que sempre han sigut de menjar lo just per sobreviure que dic jo, i també passem encara per etapes de dies que no voldrien tastar res, que res del que els fas els agrada, i que no sortiríem dels cigrons i la salsitxa, que en el nostre cas és l'únic dinar que tinc garanties al cent per cent que estaran tots dos encantats de menjar-se... Per tant, tranquil·la, anar-li oferint el bon menjar que segur que li fas, i ja veuràs que un bon dia et tornarà a sorprendre, aquest cop en positiu, i ho voldrà tastar tot un altre cop. Ànims.
Avatar de l’usuari
LaiaBaró
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dc. ago. 22, 2012 3:21 pm

Re: De cop i volta...no vol tastar res....

EntradaAutor: LaiaBaró » dt. oct. 08, 2013 12:08 pm

Gràcies pels ànims....avui ha dinat tres olives i un iogurt...li he fet macarrons i ni un ha tastat....bé....hauré de tenir paciència i respectar-la....
moltes gràcies noies! I perdoneu l'anterior mail però el vaig escriure amb el mòbil ... Hi ha mil errades! Ho sento!
ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Nubuis
:: tigre
:: tigre
Entrades: 756
Membre des de: dg. oct. 21, 2012 9:48 am

Re: De cop i volta...no vol tastar res....

EntradaAutor: Nubuis » dt. oct. 08, 2013 12:29 pm

Aix, noies, buf... q complicat q és això!! jo tinc una nena d 6 mesos i mig, i sembla ser q no és gaire fan de la cullera i del menjar... serra la boqueta i res a fer!! fins i tot a la guarde m'han dit q quan sent la musiqueta q posen a l'hora dels àpats ja s'inquieta i plora... espero q sigui una fase, encara q ja m faig la idea q és una nena poc menjadora... tb té poc pes i és menudeta... aix, paciència, oi?
Avatar de l’usuari
LaiaBaró
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dc. ago. 22, 2012 3:21 pm

Re: De cop i volta...no vol tastar res....

EntradaAutor: LaiaBaró » dt. oct. 08, 2013 12:50 pm

si...a més és petiteta...la meva no té res a veure el que menjava amb 6mesos amb el quemenja ara....amb el que vulldir que segurament farà mil canvis d'aquí als12mesos q ja pot menjar gairabé de tot...
Als 6mesos lo més normal és que no mengin molt menjar d cullera....sinó encara molt pit i/o bibi
ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

Re: De cop i volta...no vol tastar res....

EntradaAutor: jllt » dt. oct. 08, 2013 1:33 pm

La meva nena té tres anys i és de talla mini, que dic jo. El primer any va estar sempre per sota el maleït percentil 3. Ara tot just el supera. Avui per dinar s'ha menjat un canaló (no sencer però ho he donat per bo), i li he fet un batut de suc de taronja amb mig plàtan. No aconsegueixo que mengi la fruita sencera. Està sana, riallera, desperta, ha començat P3 més que bé, la mestra n'està encantada, és espaviladíssima... Doncs amb això em quedo. La resta ja anirà venint. I tampoc cal que totes les criatures estiguin al percentil 70 o 90, eh que no?
Avatar de l’usuari
LaiaBaró
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dc. ago. 22, 2012 3:21 pm

Re: De cop i volta...no vol tastar res....

EntradaAutor: LaiaBaró » dt. oct. 08, 2013 8:08 pm

doncs sí jllit, la bet també és mini! Té 18mesos i li va bé la talla12! I la talla18 li sobra una mica jejeje mira...així ens dura més la roba.
Lo curiós és que s.í que hi ha nens d la seva edat q estaran al percentil 1000 i li treuen un cap , però a la llar d'infants és més o menys com els seus companys, algun li passa dos dits, però tampoc gaire més.
Jo crec que la roba en part li va bé perquè com és un fideuet no l'omple gaire i li allarga i si estigués més grassoneta li quedaria la màniga més curta.
Avatar de l’usuari
Nubuis
:: tigre
:: tigre
Entrades: 756
Membre des de: dg. oct. 21, 2012 9:48 am

Re: De cop i volta...no vol tastar res....

EntradaAutor: Nubuis » dt. oct. 08, 2013 8:14 pm

Noies, hahaha, la meva tb és mini!!!;) i, com vosaltres dieu, per sort és una nena espavilada, riallera... i la roba li dura més!!!;)

I aix`ò del menjar... a veure si deixo de capficar-m'hi jo tb... amoina molt, certament...
SET
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 3:13 pm

Re: De cop i volta...no vol tastar res....

EntradaAutor: SET » dj. oct. 17, 2013 9:42 pm

ostres!!! Anava a obrir un post sobre això mateix. Estic desesperada i ja no sé què més fer.
La meva nena endrapava com una lleona, a la guarderia les portava de cap perquè es menjava la teca dels altres nens, a casa es menjava el que teníem els altres al plat. Té 14 mesos i es peixia directament ella sola.
Fa cosa d'un mes va començar a caminar, va agafar un refredat molt fort i ha deixat de menjar. Però directament deixar de menjar. De fet no ha ni sopat, ni tan sols 3 olives. Em tanca la boca i si aconsegueixo posar-li alguna cosa m'ho escup sense miraments. Esmorzar si que esmorza, el bibi de 250 amb cereals i després menja tot el que arreplega per la taula. I a partir d'aquí comença el calvari. Ni dina, ni sopa i a vegades ni berena. Ara si va a la carnisseria i li donen formatge, se'l menja, a casa demana lacasitos...

el que em preocupa més és que, a sobre, vomita i fa unes caques de color grisos. Avui a la llar d'infants estava molt moixa, de sobte ha fet una gran diarrea, que l'han hagut de dutxar, i se n'ha anat a jugar feliç com sempre, Li ha canviat el caràcter, està més irritable...

La veritat és que estic molt preocupada... Ara he demanat hora al metge, que no tingui alguna intolerància, perquè la veritat és que els àpats s'han convertit en un autèntic calvari. i, de rebot, el nen de 3 anys, com veu que ella no menja i que li fem cas, també fa vaga de fam...

Si hi hagués alguna emoticona d'algú plorant l'hagués posat...
Perdoneu, però el post ,m'ha anat de perles i estic tan rallada que m'he de desfogar...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Alexia77
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1226
Membre des de: dg. maig 15, 2011 9:14 am

Re: De cop i volta...no vol tastar res....

EntradaAutor: Alexia77 » ds. oct. 19, 2013 3:26 pm

Set, potser és alguna intolerància pel que expliques. Espero que la visita al metge et pugui donar pistes i trobeu ràpid el que li cau malament.

Jo també tinc un fill mini, és alt però prim, i està al percentil 3 o per sota despres de dues setmanes molt fotudes de gastroenteritis. Té dos anys i mig i tenim molts problemes amb el menjar, fa un temps vaig obrir un post desesperada. S'ha de tenir molta paciència, i anar insistint sense forçar ni obsessionar-se amb el tema. Ho dic jo que em desespero de tant en tant encara. Nosaltres ara estem seguint les pautes d'una pediatra nutricionista, a part que el seu pediatre és digestoleg. A veure si mica en mica trobem solucions.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ninamuxa
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 2:09 pm

Re: De cop i volta...no vol tastar res....

EntradaAutor: Ninamuxa » dj. nov. 28, 2013 12:34 pm

hola nones algún canvi smb lo del menjar

el meu peque sempre ha estat com una llima menjant a totes hores es baixet pero esta de bon veure :-:) tenia clar que aixo aniria canviant pero no pensava que les coses aneixin aixi.
Ara esmorza be i la resta del dia no vol menjar res :ufs:
espero que sigui una etapa i que passi ben aviat
Imatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::