beure i menjar sols

Teòricament poden menjar de tot.

nineta35
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 12:00 pm

beure i menjar sols

EntradaAutor: nineta35 » dj. feb. 07, 2013 11:41 am

ola no ies, estic desesperada, la meva filla no vol menjar sola, li dono una cullera per a que faci intents, la posa al plat de la llet amb cereals i desprès al cap, estic desesperada. Si que menja sola els trossets. Però de la cullera, em podeu donar idees??¿?¿?

Amb el sopar, la pediatra em va dir que no li donguesa bibe, que probesa un vas amb llet, ho faig però no vol beure sola, li he de donar amb cullera.

La Júlia farà 14 mesos el diumenge.

Gràciesssss

nineta35
:: puça
:: puça

Entrades: 31
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 1:00 pm
Avatar de l’usuari
jpc
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

Re: beure i menjar sols

EntradaAutor: jpc » dj. feb. 07, 2013 11:59 am

Hola nineta35,

el meu fill té 16 mesos i fa el mateix. Amb les mans menja de tot ell solet però amb cullera la cosa ja canvia. Coses com la sopa, ni pensar-ho, li cau tota a sobre. Ara està practicant amb el Petit suís i li surt prou bé però tot i així li falta pràctica.
Pel que fa a l'agua, més o menys el mateix. Agafa el got però li cau la meitat.
Jo crec que encara són petits i están aprenent. Jo li deixo practicar encara que s'embruti tot i així segur que a poc a poc va agafant més traça. No deu ser fàcil per ells fer-ho bé a la primera!!!
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: beure i menjar sols

EntradaAutor: neuetes » dj. feb. 07, 2013 12:20 pm

Jo també crec que encara és petita per fer-ho bé. Però ja esta bé que vagi provant, però no t'agobiis amb que s'ho tira a sobre, li poses un bon pitet i llestos.
Avatar de l’usuari
alfonsoicecilia
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm

Re: beure i menjar sols

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. feb. 07, 2013 12:38 pm

la meva té 14 mesos... i amb les mans el que vulguis... però la cullera res de res. Sap posar-me-la a la meva boca... però quan intenta posar-se-la a la seva boca és un desastre, la gira i cau tot, al final l'acaba encertant... però quan ja se l'ha posada a l'ull, a la galta, pels cabells...
Així que de moment que agafi les coses amb les mans, que així no frustra i ja li arribarà el moment. Tot arriba, tot ho aprenen un dia o altre, no cal correr.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Els meus blogs:
http://www.cecilialopezmartinez.com
http://www.ceciemperatriz.blogspot.com - pastissets, cupcakes i altres postres en miniatura
Avatar de l’usuari
MARUXA
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

Re: beure i menjar sols

EntradaAutor: MARUXA » dj. feb. 07, 2013 12:52 pm

Hola Nineta35,
Com t´han dit ja, la teva nienta és petita encara i la coordinació encara no està al 100%, t´explico què feia jo, amb la sopa i coses de cullera, li posava una cullera mitjana, ni de cafè ni de les grans al plat per que anés fent tot sol, i una altre per mí, per anar-li donant. La veritat és que part del menjar acabava per terra, sobre la meva persona i sobre ell mateix neujor:-) !! així que el bany el deixàvem per després de sopar.
Molta sort i poquet a poquet <:-)
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!
Avatar de l’usuari
primerenca34
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm

Re: beure i menjar sols

EntradaAutor: primerenca34 » dj. feb. 07, 2013 3:02 pm

Hola noies,
Jo també penso que amb 14 mesos són encara molt petits i que els toca practicar. De tota manera, proveu amb la forquilleta, a la Valèria li va molt millor que la cullera (que també la tomba i li acaba anant tot a sobre). Amb la forquilleta domina més, ara, res com les mans, el seu cobert preferit :content:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

Re: beure i menjar sols

EntradaAutor: jllt » dj. feb. 07, 2013 3:15 pm

¿I per què la pediatra et va dir que no li donis bibi per sopar?
El meu nen va estar prenent bibi abans d'anar a dormir fins als tres i mig, després ho va fer amb tassa i palleta, i la nena en té dos i mig i encara es pren uns bons bibis matí i nit... A la nostra patufeta també li va costar molt menjar amb els coberts i s'empastifava moltíssim, però ja es tracta d'això, no? Han d'anar practicant i de mica en mica li agafen el truc. Amb 14 mesets encara és joveneta. Dóna-li temps, a aquestes edats tan tendres no se'ls pot anar amb presses, ho tinc comprovat! :content:
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: beure i menjar sols

EntradaAutor: entrerius » dj. feb. 07, 2013 5:18 pm

encara té temps per aprendre a menjar sola.... té 14 mesos ....
pot fer-ho sola? segurament, però sense pressa, embrutant-se i si li ve de gust... que sempre és molt millor que li doni la mama o el papa...
El meu té quasi 4 anys i també l'agrada que la mama li doni de vegades... d'altres s’ofèn fins i tot si ho vols intentar neujor:-)

El biberó de llet: crec que fins passats els 3 anys, cada nit i cada matí s'empassava, en menys d'un minut, un biberó ben ple de llet de coopirineu amb cereals. Encara conserven l’instin de succió durant una temporada i els biberó els relaxa... no hi veig problema.....
Ara, que fa ja mesos que no en pren, de vegades encara el sento succionar en el silenci de la nit :love: :love:
tot necessita un temps i quan sigui el temps ells sols ho demanen :ok:
nineta35
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 12:00 pm

Re: beure i menjar sols

EntradaAutor: nineta35 » dv. feb. 08, 2013 9:30 am

Hola noies, gràcies per les respostes.

Si,pel que veig estem totes igual.

Si que pren llet la Júlia a la nit, però enlloc de bibe ho pren en vas, però li puc donar amb palleta que s'ho pren molt bé o a cullerades. 150ml.

Al matí tb es pren la llet amb cereals amb bol i cullera, però és molt més espes. 210ml.

Tb tenia un altre dubte, si li dono això de llet i tb durant el dia iogurts( 1 iogurt, crec que equival a 100ml de llet) i formatge 20gr (crec que equival a 200ml de llet)
si amb tot això arribo o paso de 500ml, creieu que ja està bé, no????? Suposo que no cal que li dongui més llet (és de fòrmula).

Moltes gràcies pels consells.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::