LLIBRES - Recomanacions, opinions...

Recomanacions, crítiques..
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: Takita » dv. abr. 20, 2012 12:15 am

phosqui ha escrit:
I estic viciada i us recomano si us van agradar els de Harry POtter per exemple els llibres de: "los juegos del hambre" de Suzanne Collins.

A mi me'l va recomanar ma germana, me'ls va enviar per descarregar, i encara que ara no tinc massa temps vaig per el tercer i últim!
Es diuen: "los juegos del hambre", "en llamas" i "sinsajo"
A més just demà estrenen la peli del 1r llibre(Jo si puc hi aniré aviat). SEgur segur que els llibres i la peli donaran a parlar i aquest Sant Jordi es vendrà força!


Avui, precisament, arrel de la peli, he sentit a parlar d'aquesta saga a la ràdio i parlaven molt bé dels llibres. Crec que provaré a llegir-me el primer, a veure què tal. Moltes gràcies per la recomanació :ok: .
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: Laure » dg. abr. 29, 2012 11:52 pm

Hola!

Algú ha sentit a parlar de la saga de "El libro de Jade"? Crec que va de vampirs... :-:)
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. maig 04, 2012 8:21 pm

Bones!

Sóc lectora compulsiva (l'any passat vaig llegur més de 50 llibres...).

Molts dels que recomanaria ja he vista que també els heu recomanat... Però a més recomano un autor que m'encanta, John Katzenbach. El Psicoanalista va ser el primer llibre que vaig llegir d'ell i és genial. A partir d'aquí m'he llegit tots els que té.

Un altre autor del qual m'he llegit tots els seus llibres és Terry Pratchett. D'aquest dir-vos que tots succeeixen en un mòn bastant especial... Són de fantasia amb tocs humorístics i absurds. Em sembla, però, que no estan traduïts al català, i ara crec que ja van pel trenté llibre.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: ametista » dv. maig 04, 2012 10:29 pm

apuntades a la llista les vostres recomanacions :ok:

petitprincep faltaria que diguessis alguns títols concrets del Terry Pratchett, així el podré afegir a la llista!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. maig 05, 2012 9:31 am

ametista ha escrit:apuntades a la llista les vostres recomanacions :ok:

petitprincep faltaria que diguessis alguns títols concrets del Terry Pratchett, així el podré afegir a la llista!


De'n Terry Pratchett és la col•lecció Mundodisco, el primer llibre es diu "El color de la magia".
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: ametista » ds. maig 05, 2012 3:12 pm

:ok: :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Cati2
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. març 18, 2012 2:35 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: Cati2 » dv. set. 21, 2012 10:05 am

Ostres, ara vinc d'un altre post on he recomanat a una noia els poemaris d'una poeta catalana que he conegut fa poc (de fet, me'n van regalar un llibre quan estava embarassada). Es diu Eva Baltasar, faré 5 cèntims de què van els poemaris:
-'Laia': és un poemari d'amor, preciós, ideal per regalar a la persona que estimes.
-'Dotze treballs': per mi el millor, et transporta a un món fantàstic, on explica coses del dia a dia amb imatges meravelloses. Té versos molt profunds.
-'Medi aquàtic': semblant als 'Dotze treballs'.
-Poemes d'una embarassada': és el que em van regalar, ideal per llegir si estàs embarassada, perquè t'identifiques amb molts versos, tot i que de vegades és una mica dur. no sé, és especial.
Sé que l'Eva Baltasar té alguna cosa més, però jo tinc aquests i me'ls rellegeixo sovint. Aquesta poeta fa que llegir poesia sigui amè, de vegades divertit, i sempre una experiència molt gratificant.
Espero que us agradin.
Salut i bona lectura!
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: angelina » dv. set. 21, 2012 9:23 pm

Hola noies!! passo super poquet per aqui pero vaig anotant les vostres recomanacions...

Itaca "hem nedat a l'estany amb lluna plena" em va encantar! l'altre dia (ber quan vaig anar a casa la mama! el vaig estar buscant pero donar-lo a ma germana i no el vaig trobar! quina decepcio!! :(

JO ultimament tinc ratxa de llibres per adolescent, sobretot q em llegeixo els q em passa ma germana q te 13 anys!! jaja pero m'agraden :p
Per Sant Jordi em van "enviar" un q em va encantar he de buscar el nom i l'escriptora pq se'm ha anat del cap era algo de despertar per... bff es l'historia d'una nau que viatja cap a un altre planeta per poblar-lo i fer una altre "terra" i passen un munt de coses amb la gent que pobla la nau (es com una ciutat) aghh i te segona part pero encara no ha sortit quina rabia q ara se'm en hagi anat del cap i ja no el tinc!! aviam si us ho busco!!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: edae » dl. set. 24, 2012 9:08 am

Aquest estiu he llegit:

De la Camilla Lackberg: Las huellas imborrables i L'ombra de la sirena.
De la Mari Jngstedt: Ningú ho sabia.
I La biblioteca dels morts d'en Glenn Cooper.

M'han agradat tots!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: Bita » ds. set. 29, 2012 10:47 am

Bones...
Edae jo ara estic amb "Las huellas imborrables" els quatre anteriors em van agradar, em te intrigada l'història de la mare :-:)

Jo entrava a recomanar

"Entre tonos de gris", de la Ruta Sepetys, una història dura, molt dura , però també una història de superació i supervivència.
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: Raqueleta » dt. oct. 09, 2012 9:19 am

He estat repassant la llista que ha fet l'Ametista (quina currada, noia!! :ok: ) amb tots els llibres recomanats i m'he quedat molt sorpresa de veure que no hi ha RES d'Almudena Grandes, que del panorama actual nacional és, per a mi, una de les millors escriptores. Jo venia a recomanar el seu últim llibre que he llegit, Inés y la alegría, però esperava que els altres ja hi fossin...
Us copio el que he escrit a un post del Club de Lectura i després us recomano més llibres d'ella.

Recordeu que us vaig dir que m'estava llegit Inés y la alegría?
Doncs és com per a aixecar-se i posar-se a aplaudir. Fantàstic de veritat. M'ha agradat MOLT, MOLTÍSSIM. M'he emocionat amb els protagonistes, he viscut amb ells, he crescut amb ells, he patit, m'he alegrat, poques vegades he tingut una connexió així amb un llibre, us ho dic de veritat. És cert que em va costar entrar, al principi no tenia clar qui era qui però després se m'han fet tan entranyables... Ma mare em va dir l'altre dia que l'havia començat i que li estava costant, que no sabia si deixar-lo. Us dic el mateix que a ella, al principi costa però val molt la pena.
Us deixo una ressenya: http://www.lecturalia.com/libro/50124/ines-y-la-alegria

El llibre explica la invasió de la vall d'Aran (des de França) per part de 4.000 combatents comunistes a l'exili a l'octubre de 1944, una part de la història de la postguerra poc coneguda. El llibre barreja dades històriques reals, recreacions de l'autora de com pot ser que anés tot i la ficció de la vida dels combatents. Són membres de l'Agrupación de Guerrilleros Españoles (AGE), que formaven part de les Fuerzas Francesas del Interior (FFI), que van lluitar contra l'ocupació alemana a França.
Un, quan llegeix aquest llibre, sap la història d'Espanya i sap que aquella invasió va fracassar però no li treu interès. Jo vaig plorar amb ells quan va sortir malament i mentre ho intentaven desitjava que sortís bé, tot i saber el final, tantes coses haguessin estat diferents si haguessin tornat a instaurar la República...


Per cert, l'autora diu que la imatge d'Inés sobre un cavall, amb 3.000 pessetes i 5 kg de rosquilles (que no és l'inici del llibre però sí que seria el punt de partida de la història) li va venir al cap mentre escrivia El corazón helado, llibre també molt recomanable, tot i que m'ha agradat més Inés y la alegría. http://www.lecturalia.com/libro/11241/el-corazon-helado

Apa, no us queixeu, em vau demanar que us parlés del llibre, però el cert és que ho hagués fet igualment, m'ha agradat tant que no ho hagués pogut evitar!


A part dels dos que he dit, no us podeu perdre:

-MALENA ES UN NOMBRE DE TANGO. http://www.lecturalia.com/libro/3674/ma ... e-de-tango
-LOS AIRES DIFÍCILES
http://www.lecturalia.com/libro/3677/lo ... -dificiles
-CASTILLOS DE CARTÓN
http://www.lecturalia.com/libro/3678/ca ... -de-carton

Té altres que també estan molt bé però per no agobiar (ni posar-vos tota la seva obra!!) us deixo només aquests cinc.
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: Bita » dc. oct. 10, 2012 9:01 pm

Ostres Raqueleta doncs poso Inés y la alegría a la Pole positon de pendents :ok:
Itx77
:: gosset
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: Itx77 » dt. oct. 16, 2012 6:47 am

Seguint amb la recomanació de la Raqueleta, a mi m'ha agadat molt el següent de l'Almudena Grandes' "El lector de Julio Verne". Segueix amb una història durant la guerra civil, aquest cop a la serra andalusa. Simplement genial!
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: Raqueleta » dt. oct. 16, 2012 8:27 am

Itx77 ha escrit:Seguint amb la recomanació de la Raqueleta, a mi m'ha agadat molt el següent de l'Almudena Grandes' "El lector de Julio Verne". Segueix amb una història durant la guerra civil, aquest cop a la serra andalusa. Simplement genial!

Jo li tinc moltes ganes!!! No trigarà gaire a caure! :ok:
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: ametista » dt. oct. 16, 2012 11:06 am

tots afegits a la llista! >.-<: :ok:

i jo que encara tinc pendent de llegir "Malena es un nombre de tango"..... no hi ha manera de trobar el moment :-:)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: LyD » dj. oct. 18, 2012 3:54 pm

Els meus favorits, per afegir i sumar:

ROMÀNTICS
- Totes les noveles de Jane Austen destacant: “Orgullo y Prejucio”, “Juicio y Sentimiento” (o “Sentido y Sensibilidad”, segons la versió) i “Persuasión”
- "Jane Eyre" de Charlotte Brontë
- La saga "Angélica" d'Anne i Serge Golon

CIÈNCIA FICCIÓ
- “El Juego de Ender” de Orson Scott Card
- “Mecanoscrit del segon origen” de Manuel de Pedrolo

INFANTIL
-“El secreto de la isla” d’ Enid Blyton

ALTRES
- La saga de "Canción de Hielo y Fuego" de George R.R. Martin
- "Vida de un Geisha" de Mineko Iwasaki

Vaig a mirar la llista de recomanacions encara que m'acaben de prestar la tan de moda "50 sombras de Grey". A veure que.
Avatar de l’usuari
Cati2
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. març 18, 2012 2:35 pm

Una novetat en català

EntradaAutor: Cati2 » dc. nov. 28, 2012 1:36 pm

Bones, lectores! Fa temps vaig recomanar els poemaris d'Eva Baltasar, i ara que m'he acabat la seva novel·la, m'agradaria sumar-la a la llista de recomanacions. Es titula "El camí de les flors". Tracta d'una psicòloga que ho té tot però que nota que la seva vida és banal. Això la porta a fer un viatge al Nepal i a replantejar-se temes com les relacions de parella, la maternitat, etc. Us adjunto el text de la contraportada:
Segons una antiga tradició japonesa, el kado, o camí de les flors, és una disciplina artística que es basa en l’elaboració d’arranjaments florals com a mètode d’autoconeixement. De manera semblant, la protagonista de la novel·la, una exitosa psicòloga de mitjana edat, ha arribat a un punt en què es replanteja la banalitat d’alguns aspectes de la seva vida i decideix treballar sobre si mateixa per tal de fer que cada nou aprenentatge, cada projecte, cada nova coneixença, es converteixin en les flors de la seva nova vida entesa com una obra d’art.
Bona lectura!
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: edae » dc. nov. 28, 2012 4:11 pm

Jo ara he acabat: "L'home de 100 anys que es va escapar per la finestra" i m'ha agradat força.
És un xic bèstia, un humor especial, però jo he rigut. Ara, no és per res del món el que m'imaginava quan la gent en parlava per St Jordi.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: bertian » dl. jul. 01, 2013 12:46 pm

Haig de dir que jo amb la lectura tinc una relació d'alts i baixos i tinc temporades en què devoro llibres i d'altres en què m'oblido de llegir i no ho trobo a faltar.
Ara sembla que torno a posar-m'hi llegint "la Biblioteca dels morts" de Glenn Cooper. Sí, és una mica facilona segons com però estic contenta perquè m'ha tornat aquelles ganes d'agafar el llibre en qualsevol moment per saber què passarà!

Llibres que m'han agradat i que recomano:

- "Dracula" de Bram Stoker
- "La conjura dels Necis" (m'encanta!!)
- "Lolita" de Navokov
- "Una investigació filosòfica"
- "L'ombra del vent" (vaig començar amb "el Joc de l'Àngel" però no em va enganxar...)
- "El nom de la rosa"
- "El món de Sofia"
- La triologia de Mil·lenium
- "El Metge"
- "Los renglones torcidos de Dios" (boníssim!)
- "Lo mejor que le puede pasar a un croissant"
- "El retrat de Dorian Gray" d'Oscar Wilde (boníssim!!!!!)
- "El llibreter de Kabul"

Llibres que NO m'han agradat: El Alquimista, Los pilares de la Tierra, El ocho, Las nueve revelaciones, Xaman i la Doctora Cole (triologia del Metge), els llibres de l'escriptor italià que es diu Mochia o algo així no m'agraden gens, els trobo molt facilons...

Bé, per ara paro, que no me'n recordo de més, si vaig fent memòria m'aniré esplaiant!!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: ametista » dg. jul. 07, 2013 9:13 pm

bertian que bé gràcies!! >.-<: >.-<:
que últimament tenim aquest post paradet :ok:
ja els he afegit a la llista!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Novel·les”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::