LLIBRES RECOMANATS (MATERNITAT EN GENERAL)

Embaràs, maternitat, educació...
Avatar de l’usuari
mima2008
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

Re: LLIBRES RECOMANATS (MATERNITAT EN GENERAL)

EntradaAutor: mima2008 » dt. oct. 15, 2013 10:45 am

Acabo de descobrir aquest post! Gracies a la Izascun79, q compartim el mes de mamis dabril!!
Genial, m'ho apunto!
Trobo q obrir aquests posts son duna gran ajuda!
Imatge
Avatar de l’usuari
labrisadelmar
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dc. jul. 27, 2011 11:34 am

Re: LLIBRES RECOMANATS (MATERNITAT EN GENERAL)

EntradaAutor: labrisadelmar » dt. oct. 15, 2013 3:22 pm

OhhhOhhh izascun!, quin post més i més xulo!!

Ja estic agafant idees per seguir llegint...

Jo no paro de llegir i documentar-me al màxim, així que, dels que no están a la llista us aconsellaria:

- Sobre el part:
- El bebé es un mamífero (Dr. Michel Odent): Un llibre d'un doctor molt reconegut a nivel mundial, és un gran lluitador en defensa del part respectat.
- Parir sin miedo ( Consuelo Ruiz): Un llibre potentíssim per acabar de perdre la por al part.

-Criança:
- La maternidad y el encuentro con la propia sombra ( Laura Gutman): "Sobre los prejuicios de la maternidad, la educación y la forma de comunicación entre padres e hijos". A mi personalment, em va encantar, la manera com parla dels canvis emocionals des del moment que ets mare.

- Ni rabietas ni conflictos ( Rosa Jové): "Ofrece soluciones para los problemas de comportamiento infantil hasta los 12 años, intentando que entendamos que cuando un niño está enojado, lo que busca es satisfacer sus necesidades no cubiertas; que esas rabietas que nos desesperan no son sino las ideas propias del niño enfrentadas al deseo de los padres".

- La crianza feliz ( Rosa Jové): "Como cuidar y entender a los hijos desde el nacimiento hasta los 6 años". Un llibre diferent, per aprendre a desenvolupar el vincle que tots els nens necessiten, amb molt amor. Ple d'exemples pràctics.

- Crianza incondicional ( Alfie Kohn): " Trata sobre la forma en que los padres piensan, se sienten, y actúan con sus hijos. También ofrece una serie de estrategias prácticas para pasar del modelo de "obligar a" al de "trabajar con", incluyendo la forma de cambiar los elogios por el apoyo incondicional que los niños necesitan para convertirse en adultos sanos, empáticos y responsables. Abre los ojos para romper con los paradigmas, reconecta al lector con sus mejores instintos y los inspira para ser mejores padres". Encara no me l'he llegit, però el tinc aconsellat per una molt bona amiga i serà el proper!

I, de moment no recordo cap més, si me'n arriba algún altre a les meves mans us ho faig saber!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
izascun79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

Re: LLIBRES RECOMANATS (MATERNITAT EN GENERAL)

EntradaAutor: izascun79 » dc. oct. 16, 2013 10:22 am

Guay labrisadelmar!!!!
Ja he afegit els teus comentaris!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
Avatar de l’usuari
SòniaBanyoles
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
Contacta:

Re: LLIBRES RECOMANATS (MATERNITAT EN GENERAL)

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dv. oct. 25, 2013 3:39 pm

Izascun guapa, aquí va una altre recomanació:

- "El Periné Femenino y el Parto" de Blandine Calais-Germain: aquest és un llibre per les apassionades de l'anatomia, per les que ens agrada saber com som per dins i què li passa al nostre periné i pelvis durant el procès d'embaràs i part. Pq la simple visualització dels dibuixos d'aquests llibre ens pot ajudar a entendre moltes de les coses que ens passen i ens passaràn. Ès un llibre ple de dibuixos de la nostre gran font de vida la nostre pelvis!
Creant vida!

Imatge

Post Del Part de la Ivet http://momentsminis.blogspot.com.es/201 ... -ivet.html

Imatge
Avatar de l’usuari
izascun79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

Re: LLIBRES RECOMANATS (MATERNITAT EN GENERAL)

EntradaAutor: izascun79 » dt. oct. 29, 2013 7:39 am

SòniaBanyoles ha escrit:Izascun guapa, aquí va una altre recomanació:

- "El Periné Femenino y el Parto" de Blandine Calais-Germain: aquest és un llibre per les apassionades de l'anatomia, per les que ens agrada saber com som per dins i què li passa al nostre periné i pelvis durant el procès d'embaràs i part. Pq la simple visualització dels dibuixos d'aquests llibre ens pot ajudar a entendre moltes de les coses que ens passen i ens passaràn. Ès un llibre ple de dibuixos de la nostre gran font de vida la nostre pelvis!


Genial Sònia!! Pel q has explicat l'he posat a l'apartat de Part. Si creus q ha d'anar a un altre apartat, digues-m'ho.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
ariadnafv
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dl. feb. 25, 2013 2:04 pm

Re: LLIBRES RECOMANATS (MATERNITAT EN GENERAL)

EntradaAutor: ariadnafv » dc. nov. 06, 2013 11:04 am

Moltes gràcies!!! M'encanta, jo vaig llegir molt durant l'embaras! Ara q la peque ja te quasi 8 mesos, m'hi tornare a posar

:***:
sunshine13
Avatar de l’usuari
ariadna_deponent
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dc. set. 18, 2013 5:39 pm

Re: LLIBRES RECOMANATS (MATERNITAT EN GENERAL)

EntradaAutor: ariadna_deponent » dg. nov. 10, 2013 3:31 pm

Uuuooooo ... Quin super post.

Izascun ets la canya i la reina dels post útils.

M'haig de treure el barret i aplaudir ben fort per aquest ipel dels cotxets i per seur que algun altre descobrire mirant pel SP.
... un dia sense somriure és un dia perdut ...

Imatge
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: LLIBRES RECOMANATS (MATERNITAT EN GENERAL)

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. feb. 02, 2014 6:09 pm

Bones!

Jo ara estic rellegint-me "mi niño no me come" de Carlos González, i estic a la meitat de "se me hace la bola" de Julio Basulto. Súper fàcil de llegir, ple de revisions bibliogràfiques sobre la (bona) alimentació, la gana en els infants... Molt recomenable!

I per afegir a la llista, de Carlos González, el llibre de "entre tu pediatra i tu" son cartes i respostes de temes diversos, bàsicament dormir i alinentació. Sempre hi ha algun cas en el que una es pot trobar identificada, tot i que no és el millor llibre que hagi llegit d'ell...
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
izascun79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

Re: LLIBRES RECOMANATS (MATERNITAT EN GENERAL)

EntradaAutor: izascun79 » dl. feb. 03, 2014 8:45 am

PetitPrincep79 ha escrit:Bones!

Jo ara estic rellegint-me "mi niño no me come" de Carlos González, i estic a la meitat de "se me hace la bola" de Julio Basulto. Súper fàcil de llegir, ple de revisions bibliogràfiques sobre la (bona) alimentació, la gana en els infants... Molt recomenable!

I per afegir a la llista, de Carlos González, el llibre de "entre tu pediatra i tu" son cartes i respostes de temes diversos, bàsicament dormir i alinentació. Sempre hi ha algun cas en el que una es pot trobar identificada, tot i que no és el millor llibre que hagi llegit d'ell...


Afegits!


ariadna_deponent ha escrit:Uuuooooo ... Quin super post.

Izascun ets la canya i la reina dels post útils.

M'haig de treure el barret i aplaudir ben fort per aquest ipel dels cotxets i per seur que algun altre descobrire mirant pel SP.


Moltes gràcies Ariadna!!! :love: :love:
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
Avatar de l’usuari
puski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 19, 2013 6:01 pm

Re: LLIBRES RECOMANATS (MATERNITAT EN GENERAL)

EntradaAutor: puski » dv. març 21, 2014 6:38 pm

Ahir vaig escriure un post recomenant un llibre jejeje
No habia vist aquest foro.
Doncs crec que és super interessant alxò que has posat, quina feinada!

Us dic els que m'he llegit jo.
Que esperar mentres s'està esperant: Per mi genial, em va ajudar molt en els moments de crisis ,de dubtes. Em passava alguna cosa i Pam! allà ho trabava!

Un regalo para toda la vida: Jo no sóc massa del Carlos Gonzalez. Em va anar be al principi de la lactància, pero no em va ajudar gens quan vaig tenir de incorporar la lactancia mixta per que no sabia/podia treurem llet (i mira que ho vaig intentar). Per mi massa extremista, però de fet ell ho avisa al principi, per tant mea culpa jeje.

La feina o la vida de Eva Piquer: Brutal! és ràpid, amè i divertit. M'he rigut molt, m'ha animat i m'he sentit molt identificada en alguns capitols!

Padre: el ultimo mono (de berto Romero): crec q el titol és aquest, el autor segur. I el meu marit i jo hem tingut verdaders atacs de riure, dels de mal de panxa jajajaj.

Bésame Mucho: l'he començat avui. Sé que és de Carlos Gonzalez però crec que en aquest terreny estarem més d'acord. >.-<:

Ja estaré al cas de el que publiqueu, ah! en tinc alguns per llegir, ja ho aniré dient!
Gracies
Imatge
Avatar de l’usuari
montsejoel
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

Re: LLIBRES RECOMANATS (MATERNITAT EN GENERAL)

EntradaAutor: montsejoel » dl. març 24, 2014 10:59 am

Jo afegiria:

El poder de las caricias de Adolfo Gómez Papi (per llegir durant l'embaràs, per estar preparada per als primers mesos de criança.

El concepto del continuum de Jean Liedloff, també per llegir durant l'embaràs o primers dies de vida del nadó, per entendre el per què de la importància del contacte físic.
Avatar de l’usuari
izascun79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

Re: LLIBRES RECOMANATS (MATERNITAT EN GENERAL)

EntradaAutor: izascun79 » dl. març 24, 2014 7:55 pm

montsejoel ha escrit:Jo afegiria:

El poder de las caricias de Adolfo Gómez Papi (per llegir durant l'embaràs, per estar preparada per als primers mesos de criança.

El concepto del continuum de Jean Liedloff, també per llegir durant l'embaràs o primers dies de vida del nadó, per entendre el per què de la importància del contacte físic.
puski ha escrit:Ahir vaig escriure un post recomenant un llibre jejeje
No habia vist aquest foro.
Doncs crec que és super interessant alxò que has posat, quina feinada!

Us dic els que m'he llegit jo.
Que esperar mentres s'està esperant: Per mi genial, em va ajudar molt en els moments de crisis ,de dubtes. Em passava alguna cosa i Pam! allà ho trabava!

Un regalo para toda la vida: Jo no sóc massa del Carlos Gonzalez. Em va anar be al principi de la lactància, pero no em va ajudar gens quan vaig tenir de incorporar la lactancia mixta per que no sabia/podia treurem llet (i mira que ho vaig intentar). Per mi massa extremista, però de fet ell ho avisa al principi, per tant mea culpa jeje.

La feina o la vida de Eva Piquer: Brutal! és ràpid, amè i divertit. M'he rigut molt, m'ha animat i m'he sentit molt identificada en alguns capitols!

Padre: el ultimo mono (de berto Romero): crec q el titol és aquest, el autor segur. I el meu marit i jo hem tingut verdaders atacs de riure, dels de mal de panxa jajajaj.

Bésame Mucho: l'he començat avui. Sé que és de Carlos Gonzalez però crec que en aquest terreny estarem més d'acord. >.-<:

Ja estaré al cas de el que publiqueu, ah! en tinc alguns per llegir, ja ho aniré dient!
Gracies


Afegits!!!! Merci pels comentaris i recomanacions, noies!!!!! >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: LLIBRES RECOMANATS (MATERNITAT EN GENERAL)

EntradaAutor: carbasseta » dg. abr. 20, 2014 7:43 pm

Izascun! Estic flipant amb els teus posts! Ets una crack! Jo afegiria per l'embaràs un que es diu "Vincles" de la Míriam Tirado. A mi em va agradar molt i un temps després vaig descobrir el seu bloc "A flor de pell". Ara està a punt de ser mare per segon cop, si no ha parit ja.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
montsejoel
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

Re: LLIBRES RECOMANATS (MATERNITAT EN GENERAL)

EntradaAutor: montsejoel » dl. abr. 28, 2014 12:21 pm

Tot i que ja està al post volia dir que Las Semanas Mágicas m'està encantant!
Avatar de l’usuari
samsung
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

Re: LLIBRES RECOMANATS (MATERNITAT EN GENERAL)

EntradaAutor: samsung » dc. juny 04, 2014 7:04 am

Què bé que em va aquest post!
Tenia ganes de llegir sobre el tema però no sabia gaire què triar, així que en prenc nota i em posa a buscar lectures!
Merci!
Avatar de l’usuari
izascun79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

Re: LLIBRES RECOMANATS (MATERNITAT EN GENERAL)

EntradaAutor: izascun79 » dv. feb. 05, 2016 12:04 pm

carbasseta ha escrit:Izascun! Estic flipant amb els teus posts! Ets una crack! Jo afegiria per l'embaràs un que es diu "Vincles" de la Míriam Tirado. A mi em va agradar molt i un temps després vaig descobrir el seu bloc "A flor de pell". Ara està a punt de ser mare per segon cop, si no ha parit ja.


Ains, que acabo de veure que no vaig arribar a afegir la teva recomanació. Ja he esmenta l'error.

montsejoel ha escrit:Tot i que ja està al post volia dir que Las Semanas Mágicas m'està encantant!


He inclós també la teva aportació, montserjoel! Gràcies!!!

A veure si tinc temps un dia d'aquest i incloc a la llista els últims llibres que he anat llegint aquest últim any.

Petonets a tots!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
Avatar de l’usuari
Juna
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. nov. 07, 2019 6:20 pm

Re: LLIBRES RECOMANATS (MATERNITAT EN GENERAL)

EntradaAutor: Juna » dv. feb. 21, 2020 4:55 pm

Hola,

M'encanta aquest recull de llibres!! El visito sovint per trobar lectures interessants. Si és possible, m'agradaria demanar a la izascun79 que inclogui a la llista aquest llibre que m'estic llegint ara, m'està agradant molt i estic aprenent un munt!:

"La revolución del nacimiento" (Isabel Fernández del Castillo)

He recopilat algunes de les opinions que he trobat al fòrum (de fet, el vaig conèixer gràcies al comentari de la Arys:

(BRUTAL!) el vaig llegir casi del tirón i aixó que és gruixudet, interessantíssim!! (sarins)

És el llibre que després de llegir-lo, em vaig acabar de convèncer de que ho havia de fer a casa- Us el recomano molt, ademés té moltes adreçes web apuntades sobre els diversos temes que tracta. No sé quin preu té, però no crec que passi dels 20 euros... (Nunaika)

Moolt canyero, potser massa, però diu veritats com punys (Ayrs)
Avatar de l’usuari
izascun79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

Re: LLIBRES RECOMANATS (MATERNITAT EN GENERAL)

EntradaAutor: izascun79 » dl. abr. 20, 2020 9:27 am

Juna ha escrit:Hola,

M'encanta aquest recull de llibres!! El visito sovint per trobar lectures interessants. Si és possible, m'agradaria demanar a la izascun79 que inclogui a la llista aquest llibre que m'estic llegint ara, m'està agradant molt i estic aprenent un munt!:

"La revolución del nacimiento" (Isabel Fernández del Castillo)

He recopilat algunes de les opinions que he trobat al fòrum (de fet, el vaig conèixer gràcies al comentari de la Arys:

(BRUTAL!) el vaig llegir casi del tirón i aixó que és gruixudet, interessantíssim!! (sarins)

És el llibre que després de llegir-lo, em vaig acabar de convèncer de que ho havia de fer a casa- Us el recomano molt, ademés té moltes adreçes web apuntades sobre els diversos temes que tracta. No sé quin preu té, però no crec que passi dels 20 euros... (Nunaika)

Moolt canyero, potser massa, però diu veritats com punys (Ayrs)


Fet!!!
Gràcies per recopilar les opinions de la resta de foreres per a totes!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com

Torna a “Lectures per a mares, pares, avis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::