on dormir els primers mesos

Els hàbits de dormir.
laia45
Entrades: 3
Membre des de: dc. jul. 27, 2016 6:11 am

on dormir els primers mesos

EntradaAutor: laia45 » dc. jul. 27, 2016 6:43 am

Bon dia, Söc nova en el blog. Em queda poquet per tenir el Bruc entre nosaltres i em preocupa on dormirà els primers mesos, bressol, amb nosaltres? Quina es la vostra experiència els primers mesos?
Merci
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: on dormir els primers mesos

EntradaAutor: shyla » dc. jul. 27, 2016 8:00 am

Benvinguda! Que et preocupa exactament? Has de fer el que sentis tu que has de fer. Tant fa el que diguem nosaltres o les teves amigues, les iaies o la veïna del quart... Tu que ets la seva mare sabrás que has de fer i tot estará be. No tinguis por de fer el que sents. Dir-te que tinc dos fills que han fet pit, el petit encara en fa, i tots dos continuen dormint amb nosaltres.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: on dormir els primers mesos

EntradaAutor: Clara13 » dc. jul. 27, 2016 8:10 am

Hola!

Doncs jo personalment et recomano que dormi amb vosaltres. El collit, si es prenen les mesures de seguretat mínimes (no ser fumadors, no prendre medicació, no tenir molt sobrepes...) és el millor per ells i també per vosaltres. El podràs atendre sense necessitat d'aixecar-te ni desvetllar-te per les nits i sentirà la teva olor i calor properes, cosa que li proporciona seguretat i confort emocional. Cal respectar les decisions d'altres tipus, per descomptat, però jo t'explico com ho he viscut i tot han estat aspectes positius. El meu nen té dos anys i ha dormit amb nosaltres des de que va nèixer, ara comença a fer les migdiades al seu llit i a demanar dormir-hi, per iniciativa pròpia, de manera que tot esta sent progressiu i respectuós. La única pega que posaria a tot això és l'espai. Nosaltres vem acoplar un llit de 90cm al de matrimoni, amb lo qual ens va quedar un super llit per dormir els tres. Els meus nebots també van fer collit fins els dos anys o dos anys i mig i sols van demanar tenir el seu propi llit.

En fi, tot són opinions. Jo et recomano, pel benestar psicològic del teu peque que us el poseu al llit el temps que calgui.

http://www.amormaternal.com/2010/08/car ... ermen.html

Sort!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: on dormir els primers mesos

EntradaAutor: jaruma » dc. jul. 27, 2016 6:51 pm

Jo abans de tenir el meu fill pensava que dormiria al bressol, però ni una nit ho ha fet!

A l'hospital em van dir que dormís amb ell per facilitar la pujada de la llet, i un cop a casa ja hi estàvem tan acostumats... (vam passar una setmana ingressats per icterícia). El contacte a ell el relaxava, però a mi també! I era com millor estàvem. Amb el temps hem seguit dormint junts, amb el bressol en sidecar, i ara amb 25 mesos l'invent se'ns comença a quedar petit, però ja veurem.

Estic d'acord en què el que tu sentis que és el millor pels dos, ho serà. Potser esteu més cómodes dormint separats, o potser et passa com a nosaltres, que tot el contrari. En tot cas escolta el teu cor i no facis cas dels demés. A mi la gent em posava mala cara i em deien que el collit és perillós, així que vaig deixar de dir que en fèiem i vaig seguir a la meva.

Que vagi molt bé el part i gaudeixis molt del teu fill!
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: on dormir els primers mesos

EntradaAutor: Tutty29 » dc. jul. 27, 2016 11:56 pm

Quan va neixer la, nena a l'hospital va domir amb mi al llit, .
A casa feiem collit i durant el dia al moises.
Quan tinguis al Bruc, l'instint de mare et dira el que has de fer, no et procupis.
laia45
Entrades: 3
Membre des de: dc. jul. 27, 2016 6:11 am

Re: on dormir els primers mesos

EntradaAutor: laia45 » dj. jul. 28, 2016 7:23 pm

Moltes gràcies per les vostres aportacions, m'han recordat a confiar en l'instint! MErci també pel link.
Imagino que tenir-lo al costat i sentir-nos tots junts ens donarà calma. Pel collit es recomana un llit dur i posar el nen cap per amunt sense coixi oi?
Salutacions a tots

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::