Dorm molt

Els hàbits de dormir.
Avatar de l’usuari
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Dorm molt

EntradaAutor: mvillpa » dv. maig 13, 2016 11:35 am

Hola, tinc una nena d'un mes i a la nit per ella pot fer 6-7 hores sense menjar. El pediatre hem va dir q no la deixes dormir ja q va baixa d pes pero es q costa molt despertar-la i tinc la sensació q igualment a la nit ella te tanta son q mama poc... Algú diu q es millor q dormi q ja mengen quan tenen gana pero no se q fer...
Gesmil
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. feb. 20, 2016 3:28 pm

Re: Dorm molt

EntradaAutor: Gesmil » dv. maig 13, 2016 2:10 pm

Jo he sentit del tot, tant que s'ha de fer com que no. Jo els primers dies, fins que va agafar bé de pes, el despertava cada 3-4 hores. Li canviava el bolquer perquè s'espavilés i li donava pit. Quan vaig estar tranquil·la que estava tot bé, ja ho vaig deixar.
Altres et diran que si guanya pes no cal. El que et faci estar a tu més tranquil·la. Aquest mes primer tot sembla una muntanya, però aviat et començarà a resultar més fàcil. Confia en el teu instint, que solem fer més cas als altres que al que ens diu l'instint.
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Dorm molt

EntradaAutor: Maria V. » dv. maig 13, 2016 6:54 pm

El meu fill gran a la nit dormia sis o set hores des del primer dia. A les sis hores el despertava, abans no, perquè em semblava que no servia de res, a les dues xuclades es quedava altre cop adormit al pit. A més, a mi ja m'anava bé que em deixés dormir. De dia, sí que mamava cada tres hores: jo aleshores insistia a despertar-lo si se'm quedava adormit. Cada criatura és diferent, però no veig quina utilitat té marejar-la a ella i patir tu tanta son quan ella no ho demana.
Avatar de l’usuari
shizue
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dt. ago. 07, 2012 5:50 pm

Re: Dorm molt

EntradaAutor: shizue » ds. maig 14, 2016 6:06 pm

no és qüestió de merejar-la, com que està baixa de pes i té només un mes, no es recomana deixar més de 3-4 h sens emenjar perquè, els baixa el sucre i per aquest motiu, encara estàn més adormilats, cuidado amb això! Jo sóc infermera, la meva primera filla, tb va neixer a las 37 setmanes, i va baixar força de pes, i em costava molt despertarla a les nits, poc a poc, ja vaig espeiar més, a emsura que es feia gran.
Imatge
Imatge
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: Dorm molt

EntradaAutor: turuleta » dg. maig 15, 2016 7:01 pm

El pit es a demanda quan el bebe ha recuperat el oes de naixement i ha demostrat q fa demanda.si de dia et mama sovint (abans de 3h des de inici ultima toma):i ha recuperat el pes de naixement no patrixis.la nena deu ser primeta.ara si alguna de les dues no es cumpleix jo no me la jugaria i despertava
Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::