Desesperada, no la sé adormir?

Els hàbits de dormir.
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. jul. 12, 2015 11:26 pm

Boleta2014 ha escrit:Hola! Una altra Miami desesperada...el meu fill te 10 mesos I li Costa molt adormir-se...pren pit I no vol xumet, fem collit des del naixement I te una mitjana de 5/6 despertars a la nit (tinc acceptat q aixo encara durara un temps)... les migdiades son de mitja horeta, si vull q dormi algo mes ha d ser enganxat al meu pit o no vol saber res mes d dormir....
el q mes em desespera de tot plegat, es q x dormir hem d'estar 1h/1h30 perque li Costa moltissim dormir....la veritat es q em rallo molt pensant q he fet o faig malament o si el meu fill tindra problemes de coco de gran (em Costa entendre quan estic amb altres nens del mateix temps q dormen super facilment q aixo no deixi una marca En el seu cervell o alguna historia rara...)
Gusiluz, veig q la teva entrada es del gener, heu millorat? Jo em plantejo deixar el pit xq ja no s adorm com abans tranquilament al pit...


La meva ara té 21 mesos i també li va passar això que comentes, de tardar hora, hora i mitja per adormir-la, un xou. I com ho vaig solucionar? Portant-la més tard a dormir. És una nena que dificilment va a dormir abans de les 21:30, ara que ja és més gran es fan les 22, les 23 per dormir. Jo m'encaparrava en que les criatures han d'anar a dormir d'hora però hi ha algunes que tenen altres ritmes. Cal descobrir el ritme del teu. I per suposat no implica cap problema, simplement que cada criatura és única.
Per cert, la meva encara fa pit, i el pren per dormir, tot i que ja fa mesos que no el necessita per adormir-se, només per relaxar-se i s'adorm sola, així que el pit no crec que sigui el problema :ok:
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: Clara13 » dl. jul. 13, 2015 2:12 pm

Jo penso que els peques de vegades se'ls junta l'ansietat d'anar a dormir i separar-se de la mama amb el fet de voler conèixer món i el que l'envolta,que els resulta més interessant que anar a dormir. Amb el temps tot millora, el meu petit ja té 11 mesos i dorm molt millor, amb un parell de despertars i s'adorm de seguida. Continuem amb em collit i la teti i encantats tots plegats. D'altra banda ara ja el podem deixar dormint sol al llit mentre sopem o descansem una mica i a les migdiades igual. Ànims guapes!
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: Halia » dl. ago. 17, 2015 9:31 am

PetitPrincep79 ha escrit:
gusiluz ha escrit:
PetitPrincep79 ha escrit:Parlo desde la meva experiència personal després de 16 mesos... Amb la meva he trobat que he d'anar variant la rutina de posar-la a dormir... Si de ben petita estirada al llit i fent pit era la so?lució, ara ha de ser asseguda fent teta i una manta tapant-li cos i cap... Assaig i error jejeje No perdeu res en probar una altra manera que no sigui manduca o llit.

També ens ha funcionat ensenyar-li a signar "son", és ella qui ens indica que vol anar a dormir. A vegades és a les 9, altres a les 10... I amb el temps, s'ha anat regulant, i gairebé sempre, a les 9:30 ja dorm.

Sort!!


Ostres petit princep, com li heu ensenyat aixo?


Amb mooooolta paciència jejeje
Cada vegada que dic alguna paraula que vull ensenyar el signe, el faig (vàrem començar amb son, menjar, teta i aigua). Tens son? (I feia el signe de son). Els petits entenen més del que ens imaginem, i ensenyar signes és un recurs per quan encara no parlen.
Per aquí al socpetit hi ha algun post que en parla, si no, hi ha webs con la d'Otanana (en castellà) o signar en familia.
Avui estava jugant al menjador, ha vingut al sofà, m'ha mirat i ha fet el signe de son... Dit i fet, en 5 minuts ja dormia al bressol.



Ohh! Penso ensenyar-li a signar "son" ben ràpid! jaja Així sortirem de dubtes quan es posi a plorar i podrà demanar-ho!

Jo també penso que cada peque és un món i que van canviant... L'altre dia estava super nerviosa i la vaig adormir cantant! Ahir també... o sigui que porta dos nits dormint-se amb la meva veu :love:


Ànims, que totes podrem!!!
Imatge
Imatge
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: Mum15 » dc. ago. 19, 2015 4:48 am

Pues jo noies no el se adormir. Sen va a dormir a les 11 es desperta a les 3 30 fins aqui perfecte... pero dp trigo 2h 2.3 en adormirlo!!!! Ara te quasi dos mesos... abans sadormia en una hora... ara... pffff estic morta. Que coi faig malament?

S desperta li canvio el bolquer pq va tot pixat... bibe q triga mitja hora... i desprea comença la festa... a tirar pets, mirar tot.. rondinar x canviar d postura... fins q sesgota i al cap de 2h cau mort sobre meu i daqi al bressol... li donc el bibe quasi sns llum x no desvetllarlo

Nose q mes fer :(
Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: martina13 » dc. ago. 19, 2015 9:14 pm

No pots fer res paciencia i moooolta paciencia
Avatar de l’usuari
denali
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 9:24 am

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: denali » dl. ago. 31, 2015 10:25 am

Hola!
nosaltres fem LM però li vam posar xumet a la setmana de vida. durant el dia no li fa massa cas però per adormir-se si que el fa servir, a l'estona sents que l'escup, fa molta gràcia.
nosaltres dormim amb ella i fem molts braços, per mi es un goig estar amb ella. no sé si pensar que depen del nen, la nostra dorm molt i associa el pit de la nit amb que ha de dormir. és curiós que al primer pit no s'adorm però al segon ja si.
algun dia mig de broma hem provat de deixar-la al seu bressol i aqui si que ens monta berrinxe. ja veurem com la treiem del llit però de moment dormim tots.
ànim que segur que hi ha un dia quq canvia. mira de no obsessionar-te en que ha de dormir. si està despert/a doncs aprofita i parlar-li o juga... acabarà caient! espero!
potser lo de la música també es bona idea, o xumet o algun racó de la casa que associi amb dormir, una llum, estirar-te amb ella com si tu tb dormissis...
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: Tutty29 » dv. nov. 13, 2015 10:15 pm

La meva nena te 9mesos, als primers mesos dormia al llit amb nosaltres, feiem LM.
Als 6mesos la vaig posar a dormir a la cuna de la seva habitacio, hagut nits de tot,plorar perque perd el xumet, es tomba,..
Jo la poso a dormir a les 8 i es desperta a les 7-7:30.ella te el seu dou dou.
Alguna nit si que em fet collit i m"encanta dormir amb ella.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::